Aihe: Yamaha Stage CS
1 2
ltg
06.11.2003 17:31:59 (muokattu 06.11.2003 17:32:53)
Kuten tossa aikaisemmin sanoin, mulla on kyllä G2:sessa hirmunen atakki, että kyllä ihan oikeessa ovat, tosin hirveen ohuella alakalvolla ei samanlaista atakkia oo tullu.

Ok, voisi alakalvojakin kokeilla vaihtaa. Menisiköhän soundi liian tukkoon jos olisi coatedit alla ja päällä?

EDIT: kokeilin tossa G2:sta koivutomiin, alle genera resonant. Tulihan sitä atakkia.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Bacchus
06.11.2003 20:54:20
EDIT: kokeilin tossa G2:sta koivutomiin, alle genera resonant. Tulihan sitä atakkia.

Just olin kommentoimassa, että kyllä koivurunkoiset jylähtää...=) On omassa setissä G2 päällä ja genera resonant alla, ja soi kyllä nätisti. Ja atakkia löytyy...
!
ltg
10.11.2003 10:36:55
Just olin kommentoimassa, että kyllä koivurunkoiset jylähtää...=) On omassa setissä G2 päällä ja genera resonant alla, ja soi kyllä nätisti. Ja atakkia löytyy...

Juu, näin on. Oman setin koostumus on vaahtera / lehmus, ja nyt on clear ambassadorit alla ja päällä. Tykkään, ovat mieluisimmat kalvot tähän mennessä. Se perusyhdistelmä, jos herkkää ja soivaa soundia haluaa.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)