Aihe: Dixie gregs
1 2
Meisseli
16.08.2006 16:38:15

Tilasinpas freefall-levyn kun rupesi kiinnostamaan. Mitä mieltä ko. bändistä ja levystä?
Teinkö hyvän ostoksen vai tuleeko säkissäni sika?
Tanssitaan Fandjango,tanssitaan Merengue www.strangefruit-band.com
2541
16.08.2006 17:27:51

Dixie Dregsiä varmaankin tarkoitat?;) "Freefall" on hyvä levy ja sillä on jotenkin leppoisampi tunnelma kuin muilla Dregs -levyillä. Muita hyviä mm. "What If", "Unsung Heroes" ja oma suosikkini "Dregs Of The Earth".
SDMF
16.08.2006 18:55:29
Siis aivan MAHTAVAA musaa , todella nerokasta settiä :)
FUCK the money , FUCK the fame ... because without beer you aint got shit !
Oink_Blues
16.08.2006 20:22:24
Toden totta olen kyllä kuunnellu kyseistä bändiä ja kova on Country Vivahteet ovat tosi hyviä ja todella nerokasta musiikkia .
HEVILLÄ EMME HÄVIÄ!
Epämuusikko
16.08.2006 22:56:51
Viihdyttävä levy, hyvä bändi.
I absolutely Weckl. Bustard #1
Meisseli
17.08.2006 19:00:16

gregs se mun mielestä on..onko mahdollista että olen lukenut noin väärin. täytyy tarkistaa. ootkos Pekka muuten lukenu uutta metropoli-lehteä siinä oli juttu IBBF:stä teitä siinä oiken erikseen kehuttiin..
2541
17.08.2006 19:03:28

gregs se mun mielestä on..onko mahdollista että olen lukenut noin väärin. täytyy tarkistaa. ootkos Pekka muuten lukenu uutta metropoli-lehteä siinä oli juttu IBBF:stä teitä siinä oiken erikseen kehuttiin..

Kyllä se on Dregs, sie oot vaan niin sekaisin. Joo, tulihan se lehti luettua ja sanotaanko näin, että tiedän tyypin joka sen jutun kirjoitti!;)
Meisseli
17.08.2006 19:03:42

Dregs.olit oikeassa. Ihme lukihäiriö mulla.
2541
17.08.2006 19:06:23

Dregs.olit oikeassa. Ihme lukihäiriö mulla.

Näitä sattuu. Minäkin olin pitkään kuuntelevinani Ted Nugetia ja The Racountersia.:)
JC
17.08.2006 19:12:00
Dixie Gregs olisi ihan hauska nimi bändille, jossa soittaisi vain Greg-nimisiä tyyppejä. Greg Morse, Greg Morgenstein jne. :o)

Dixie Dregsin kataloogista Night of the Living Dregs on oma suosikkini. Uusi live California Screamin' on myös hyvä. Tai kaikki ne on ihan hyviä levyjä.
2541
17.08.2006 19:20:56

Dixie Gregs olisi ihan hauska nimi bändille, jossa soittaisi vain Greg-nimisiä tyyppejä. Greg Morse, Greg Morgenstein jne. :o)

Greg West voisi käyttää lavalla persialaista mattoa, minkä roudari olisi Greg Lake!:D

Dixie Dregsin kataloogista Night of the Living Dregs on oma suosikkini. Uusi live California Screamin' on myös hyvä. Tai kaikki ne on ihan hyviä levyjä.

Eipä bändiltä tosiaan mitään aivan onnetonta ole ulos päässyt. "Industry Standardilla" on paria hiukka kornia laulubiisiä, mutta nekin taisi olla levy-yhtiön painostuksesta.

Tällaisen DVD:n laitoin tilaukseen, vaikuttaa aika mielenkiintoiselta:
http://www.stevemorse.com/disco/dvd-liveatthemontreuxjazzfestival.html

Eikös juuri nuo "Night Of The Living Dregsin" livebiisit ole tuolta samalta Montreuxin keikalta?
Ossi
17.08.2006 22:36:45

"Industry Standardilla" on paria hiukka kornia laulubiisiä, mutta nekin taisi olla levy-yhtiön painostuksesta.

Minusta taas Alex Ligertwoodin laulama tai hmm... huutama " Crank It Up" on ihan mahtiveto. No, makuasioitahan nämä...
Lift your other foot up And fall on your ass Get back up Put your teeth in a glass Aint ever been nothin quite like this Its a magical thing called the wilbury twist
Lord of the strings
17.08.2006 23:59:26
What If -kiekko löytyy hyllystä. Erittäin viihdyttävä ja kunnioitettavan soittotaidon osaava orkesteri.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith"
Chunga
18.08.2006 11:01:15 (muokattu 18.08.2006 11:01:37)

tunnustan, olen fani. Mikään ei voita california screamingin kantritilutuksia!
Meidän isi tekee teidän äitien lapset!
arppah8
19.08.2006 19:22:56

OT: Taannoisessa trashretkueessa nimeltään Whiplash soitti kolmikko, joiden etunimi oli Tony eli Tony Bono, Tony Scaglione ja Tony Portaro.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
2541
04.09.2006 16:30:19

Tällaisen DVD:n laitoin tilaukseen, vaikuttaa aika mielenkiintoiselta:
http://www.stevemorse.com/disco/dvd-liveatthemontreuxjazzfestival.html

Tänään kolahti luukusta tuo ja onkin sitten erinomainen DVD. Bändillä on selvästi hauskaa lavalla, kosketinsoittaja Mark Parrishilla vissiin vähän liikaakin (typerimmät ilmeet ikinä!) ja soitto tietysti toimii. Suosittelen, ainakin Arimanista lötyy tilaustuotteena.
petrutsi
07.12.2006 16:51:42
Mitähhh helkkaria. Tilasin swampista Night of the living dregsin kun maksoi 4,90e. Mutta täältä tuli joku 2002 nauhoitettu livelätty? Siis mitävvv. Ei tämä ole ilmeisesti edes mikään virallinen julkaisu, en ainakaan ole missään Dregsien diskografiassa nähnyt. Osaako joku valoittaa mikä tämä julkaisu oikein on?
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?
2541
07.12.2006 16:55:07

Mitähhh helkkaria. Tilasin swampista Night of the living dregsin kun maksoi 4,90e. Mutta täältä tuli joku 2002 nauhoitettu livelätty? Siis mitävvv. Ei tämä ole ilmeisesti edes mikään virallinen julkaisu, en ainakaan ole missään Dregsien diskografiassa nähnyt. Osaako joku valoittaa mikä tämä julkaisu oikein on?

Onko tuon livelätyn nimi myös "Night Of The Living Dregs"? Kerro myös levy-yhtiö.
JC
07.12.2006 17:40:17 (muokattu 07.12.2006 17:46:35)
Taitaa olla Disky Recordsin julkaisu. Pitäisi käsittääkseni olla sama sisältö kuin alkuperäisessä, eli osa studiokamaa osa liveä.

EDIT: Eipäs olekaan. Tuollainen löytyi Amazonista:

http://www.amazon.de/Night-Living-Dregs-Dixie/dp/B000067UFL
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)