Murmelson 28.07.2006 13:43:19 | |
---|
Testailin tuossa kaupassa kiinoja jossa oli stagg:in 16" 14" ja wuhanin 18" 22". Kävelin kaupan tiskille stagin 16kaliiperin china kainalossa kunnes tuli tippa silmää. Kävelin takaisin peltiosastolle ja 20min siinä vielä vierähti kunnes käännyin wuhanin 18" puoleen. MUTTA OLI SE JUMA LÄHELLÄ! En tiä nyt mistä saan äkkiä rahaa että kerkeen kauppaa ennen ku herkut viedään käsistä. Ihan tajuttoman hyviä oli. Voin sanoa että jos menette ostamaan niin kattokaa ja kuunnelkaa niitä stagg:in peltejä. Kyseisten peltien kestävyydestä en osaa mitään sanoa mutta ehdottomasti kilpaileen äänen puolesta kiinojen kärkikastissa. Mikä hiton allekirjotus? |
Mr. Morrow 15.08.2006 13:49:07 | |
---|
Pistäkäähän joku näytettä, missä soi Stagg Myra rock ride!?! Olisko tutustumisen arvonen peli? Lähinnä kiinnostaa toi kellosoundi. Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
glum 15.08.2006 14:47:10 (muokattu 15.08.2006 14:47:56) | |
---|
Pistäkäähän joku näytettä, missä soi Stagg Myra rock ride!?! Olisko tutustumisen arvonen peli? Lähinnä kiinnostaa toi kellosoundi. melko munakas kellosoundi näissä on, pikaisesti olen näitä testaillut ja muutenkin melkoinen hevimyrä koko laitos. e.munakas = kovaääninen ja erottuva (näin muistelisin) http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754110528 |
ramzuz 17.08.2006 00:08:06 | |
---|
myra ride on tosi jees!!! ROCK! DH kannattaa myös testata siinä on kello ainakin mahtava!!! |
Stagg symbaalien hinnat nousevat jopa 30 % lähi aikoina joten ostakaa nyt hyvät ystävät noita peltejä. |
glum 19.08.2006 00:30:45 | |
---|
Stagg symbaalien hinnat nousevat jopa 30 % lähi aikoina joten ostakaa nyt hyvät ystävät noita peltejä. miksi näin tapahtuu? http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754110528 |
Veksi 19.08.2006 10:31:40 | |
---|
Koska kiinalaisilta loppuu pronssi |
Nolte 24.08.2006 09:52:26 | |
---|
Tuli eräässä soitinkaupassa kopaistua neljää tai viittä erilaista Staggin splashia. Jokaikinen aivan hirveitä. Pelkkä kolahdus niistä lähti. Joukossa oli sitten yksi, olisikohan ollut Istanbul, mallia en tiedä - sehän soi. Hintalapussakin oli sitten 135e. No, enpä tykännyt niistä parista crashistakaan, joita Staggilta olen kokeillut. Näiden kokemusten perusteella on vaikea uskoa, että joku yksilö voisi olla NIIN paljon parempi, kuin nuo kokeilemani, että ostaminen olisi perusteltua. Halvasta hinnasta huolimatta. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Jeltz 24.08.2006 12:06:23 | |
---|
Tuli eräässä soitinkaupassa kopaistua neljää tai viittä erilaista Staggin splashia. Jokaikinen aivan hirveitä. Pelkkä kolahdus niistä lähti. Joukossa oli sitten yksi, olisikohan ollut Istanbul, mallia en tiedä - sehän soi. Hintalapussakin oli sitten 135e. No, enpä tykännyt niistä parista crashistakaan, joita Staggilta olen kokeillut. Näiden kokemusten perusteella on vaikea uskoa, että joku yksilö voisi olla NIIN paljon parempi, kuin nuo kokeilemani, että ostaminen olisi perusteltua. Halvasta hinnasta huolimatta. Mun 8" myra sanoo ainakin tsihh, eikä klonk. Ostin tosin sokkona ja käytettynä, mutta varsin vinkeä soundi kuitenkin. Ei se kovin tavanomaiselta kuulosta, mutta ihan tyytyväinen silti olen. |
glum 24.08.2006 12:31:18 | |
---|
Tuli eräässä soitinkaupassa kopaistua neljää tai viittä erilaista Staggin splashia. Jokaikinen aivan hirveitä. Pelkkä kolahdus niistä lähti. Joukossa oli sitten yksi, olisikohan ollut Istanbul, mallia en tiedä - sehän soi. Hintalapussakin oli sitten 135e. No, enpä tykännyt niistä parista crashistakaan, joita Staggilta olen kokeillut. Näiden kokemusten perusteella on vaikea uskoa, että joku yksilö voisi olla NIIN paljon parempi, kuin nuo kokeilemani, että ostaminen olisi perusteltua. Halvasta hinnasta huolimatta. furia splash löytyi joskus, hyvä pelti oli vaikka muistaakseni maksoi vain 35€ eihän nuo staggit jokaisia miellytä, omasta mielestä haikat ja krässit on hirveitä, ridet ja efektit ovat siedettäviä, ridet ovat parasta antia, niitä kannattaa testailla, niistä todellakin löytyy helmiä, ainakin kaikki ne mitä olen testaillut (DH, Myra, SH, VB..) ovat olleet hyvän kuuloisia. http://www.hs.fi/viivijawagner/1052754110528 |
Nolte 24.08.2006 12:53:02 | |
---|
Mun 8" myra sanoo ainakin tsihh, eikä klonk. Juu, en muista mitä malleja ne kokeilemani olivat, mutta yhdenkään ääni ei ollut lähelläkään tsihhiä. Se oli todellakin kolahdus, ilman varsinaista sointia. Onhan nämä kai makuasioitakin tietysti... Hyvät kamat - huono soittaja! |
Niq 24.08.2006 13:00:38 | |
---|
Minä taas testasin Jyväskylän Musikantissa hyllyllisen ns. Pro -peltejä (Zidjian A, K, yms.) ja ei ollut kuin yksi Sabian AA(X?) joka soundasi paremmalta kuin tuo mun 17" DH Thin Exotic. Muut oli kolisevia eikä meinannut syttyä takomallakaan. Tai sitten se tila vaan soundaa niin pahalta tms. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Nolte 24.08.2006 13:20:28 | |
---|
Tai sitten se tila vaan soundaa niin pahalta tms. Tätä epäilen. Hyvät kamat - huono soittaja! |
ddrum54 24.08.2006 13:20:52 | |
---|
Staggeja ei liene kunnon testejä varten tarpeeksi muualla, kuin Millbrookissa. Paljon kun testaa, niin helmiä löytyy. Eihän ne tietenkään huippumerkkien kalliita sarjoja vastaa, mutta huippumerkkien halpissarjoille ne on todella varteenotettava vaihtoehto. 2`n 4 |
Niskamies 24.08.2006 13:40:05 | |
---|
Tuli eräässä soitinkaupassa kopaistua neljää tai viittä erilaista Staggin splashia. Jokaikinen aivan hirveitä. Pelkkä kolahdus niistä lähti. Joukossa oli sitten yksi, olisikohan ollut Istanbul, mallia en tiedä - sehän soi. Hintalapussakin oli sitten 135e. No, enpä tykännyt niistä parista crashistakaan, joita Staggilta olen kokeillut. Näiden kokemusten perusteella on vaikea uskoa, että joku yksilö voisi olla NIIN paljon parempi, kuin nuo kokeilemani, että ostaminen olisi perusteltua. Halvasta hinnasta huolimatta. Niissä on suuria eroja, oikeesti. Jos et usko, niin ei se mitään. Ei se ole keneltäkään pois. More is more. |
Niskamies 24.08.2006 13:41:27 | |
---|
Minä taas testasin Jyväskylän Musikantissa hyllyllisen ns. Pro -peltejä (Zidjian A, K, yms.) ja ei ollut kuin yksi Sabian AA(X?) joka soundasi paremmalta kuin tuo mun 17" DH Thin Exotic. Muut oli kolisevia eikä meinannut syttyä takomallakaan. Tai sitten se tila vaan soundaa niin pahalta tms. Mäkin oon moneen otteeseen käynyt Zildjianin crasheja kokeilemassa, mutta ainakaan mun makuun uudet A:t, A-customit, K:t ja K-customit kolahtavat sen sijaan että ne syttyisivät ja soisivat. Sabianeissa on taas aivan eri meininki mun mielestä - ne syttyvät ja soivat. Minun mielestä. More is more. |
Nolte 24.08.2006 15:46:27 | |
---|
Niissä on suuria eroja, oikeesti. Jos et usko, niin ei se mitään. Ei se ole keneltäkään pois. Uskonhan minä sen. Ei vaan ole omalle kohdalle osunut. Ja voihan se olla, etten vaan tykkää "Stagg-soundista". Tulee kirjoitettua joskus vähän kärjistynyttä tekstiä. Johtuu tällä kertaa siitä, että kyllä minä oikeasti uskoin, että noin monesta yksilöstä löytäisin itselleni edullisen, edes kohtuullisen tasoisen splashin. Mutta, pettymys tuli taas. Pakko unohtaa ko. merkki. Pikkukaupungissa asuvana on vaan pakko tilata se kallis pro-pelti. Sillä tyylillä harvoin pettyy. Hyvät kamat - huono soittaja! |
Nolte 24.08.2006 15:51:25 | |
---|
Staggeja ei liene kunnon testejä varten tarpeeksi muualla, kuin Millbrookissa. Paljon kun testaa, niin helmiä löytyy. Eihän ne tietenkään huippumerkkien kalliita sarjoja vastaa, mutta huippumerkkien halpissarjoille ne on todella varteenotettava vaihtoehto. Jep. Näin olet tainnut todeta aikaisemminkin. Noinhan se taitaa mennä. Tosin, jos ei jaksa hulluna testailla, saa samaa paskaa, kuin jos ostaa tunnetun merkin halpispellin. No, vissiin kuitenkin vähän halvemmalla. Jos se nyt lohduttaa... Hyvät kamat - huono soittaja! |
Nolte 24.08.2006 16:10:06 | |
---|
Mäkin oon moneen otteeseen käynyt Zildjianin crasheja kokeilemassa, mutta ainakaan mun makuun uudet A:t, A-customit, K:t ja K-customit kolahtavat sen sijaan että ne syttyisivät ja soisivat. Sabianeissa on taas aivan eri meininki mun mielestä - ne syttyvät ja soivat. Minun mielestä. Joo, en ole mikään Zildjian-uskovainen, mutta testasitko siis samantyyppisiä peltejä sekä Zildjianilta että Sabianilta, samoissa tiloissa? Luulisi, että löytäisit mieluisia tai ainakin käyttökelpoisia crasheja muiltakin huippumerkeiltä, kun otetaan ne jazzeimmat mallit esille. Olikos ne Zildjianilla niitä Constantinopleja...? Hyvät kamat - huono soittaja! |
Niskamies 24.08.2006 16:59:22 | |
---|
Joo, en ole mikään Zildjian-uskovainen, mutta testasitko siis samantyyppisiä peltejä sekä Zildjianilta että Sabianilta, samoissa tiloissa? Luulisi, että löytäisit mieluisia tai ainakin käyttökelpoisia crasheja muiltakin huippumerkeiltä, kun otetaan ne jazzeimmat mallit esille. Olikos ne Zildjianilla niitä Constantinopleja...? Sillonkun ekat HHX:t itselleni ostin, niin testasin samassa tilassa myös K-custom dark crasheja. Myyjä kertoi että joku jätkä oli ne tuonut vaihdossa kun oli ostanut itselleen HHX:t. Ei ne jotenkin syttynyt ollenkaan verrattuna sabianeihin. Samaa olen huomannut kaikissa uusissa Zildjianeissa. Vanhat ja ohuet avedikset ovat sitten aivan eri asia. Nyt puhuin siis crasheista. Zildjianilla taas on aivan loistavia rideja, mun mielestä. More is more. |