Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 5 6 7 8 958 59 60 61 62
LamaAjanElvis
13.08.2006 20:58:22
GTA ykkönen löytyisi kaapissa lojuvan kakkos pentiumin kovalevyltä. Taas kahta viimeisintä tuli hakattua pikkuveljen pleikalla joka oli lainassa muutaman kerran. Tehtäviä tuli tehtyä yllättävän paljon, mut ihan paras oli kaahailla vain ympäriinsä jollain ukkosen nussimalla jenkkiraudalla ja räiskiä viattomia ja viallisia kadunmiehiä vauhdista.
Kolme allekirjoitusta. 1.Kesä on läskien pahinta aikaa. 2.Sormet lähtee soundista. 3.Would you know my name, If I saw you with hard-on?
Milkop
13.08.2006 20:58:57

Pitäis varmaan ostaa uus näytönohjain, himottais tuo San Andreas mutta ko ei kuulemma pyöri.

No tuo ei kyllä ihmeitä vaadi, ellei koneessa ole sitten joku Voodoo 3 tai vastaava reliikki...
Niq
14.08.2006 09:12:48

No tuo ei kyllä ihmeitä vaadi, ellei koneessa ole sitten joku Voodoo 3 tai vastaava reliikki...

Mulla pyörii komeasti Geforce 3 Ti200 128Mt -kortilla. Athlon 2200+ ja 512Mt muistia. Eikä oo ees pienillä resoilla. :)

Olihan tuo mun aikaisempi kommentti hieman kärjistetty, vituttaa vaan tommonen vinkuminen jostain grafiikoista kun peli on ihan loistava. Helvetin hyvän tunnelman noilla grafiikoilla ainakin saa aikaan, väliäkö sitten jos ei ole semmosia graffoja, jotka pyörii vasta puolen vuoden päästä lanseerattavalla raudalla kunnolla.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Milkop
14.08.2006 11:55:22

Olihan tuo mun aikaisempi kommentti hieman kärjistetty, vituttaa vaan tommonen vinkuminen jostain grafiikoista kun peli on ihan loistava.

Jep, 320x240 resolla ja 256:lla värillä on tehty maailman parhaat pelit: Monkey Island II ja Indiana Jones - Fate Of Atlantis. Että ei se graffa aina ole kaikki kaikessa, jos pelissä on hyvä tunnelma ja sitä on kiva pelata.
Kampela77
14.08.2006 12:54:31
Jep, 320x240 resolla ja 256:lla värillä on tehty maailman parhaat pelit: Monkey Island II ja Indiana Jones - Fate Of Atlantis. Että ei se graffa aina ole kaikki kaikessa, jos pelissä on hyvä tunnelma ja sitä on kiva pelata.

GTA on kuitenkin mielestäni peli, jossa hienommat grafiikat voisivat lisäisivät tunnelmaa. Ei GTA:ssa huonot grafiikat ole ja toimivat ihan hyvin, mutta se ei tarkoita etteikö parantamisen varaa voisi olla.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Öyvind
15.08.2006 00:19:58
GTA Vice City on kyllä tosi hyvä, tunnelma on niin intensiivinen ja autenttisen tuntuinen kaikessa koomisuudessaan, että pelistä on vaikea olla pitämättä. San Andreasista en niin välittänyt, koska tunnelma oli mielestäni jotenkin lattea vaikka tekemistä ynnä muuta oli vaikka millä mitalla. Kuitenkin ehkä suurin suosikki koko pelisarjasta on minulle GTA2. Retro-tyyliset autot ja magea dusk-valaistus ovat vaan niin älyttömän siistiä. Puhumattakaan sitten radiojuontajista, musasta (Cow Tastes Good - Surf City on parhautta) ja hieman kieli poskella väännetyistä tehtävistä.
TiMiTheShiT
15.08.2006 00:53:58 (muokattu 15.08.2006 00:55:03)
Jep Vice City on ollut ehkä kivoin kokemus pelata. San Andreas oli hieno laaja ja kaikkea, mutta ei ehkä juuri niin intensiivinen kokemus kuin vice city kuten ^^ sanottiin. Onhan niitä wanhojakin tullu hakattua nuorempana..... jep hienoja pelejä.
Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa
Fishbone Soldier #1
Jäärä
15.08.2006 11:27:49
San Andreaksessa tökki se päähenkilö, ne syömiset ja kuntoilut ja tanssitehtävä ym. turha.

Mun mielestä tää Liberty City Stories on yllättävän hyvä tällasiseksi "välityöksi".
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
katsonautiotahiekkarantaa
15.08.2006 11:43:26
Mitä turhaa tanssitehtävissä on? Ihan mukavaa vaihtelua normaaliin tykitykseen.
McNulty
16.08.2006 10:57:42
GTA:SA on mainio. Itsekin asensin sen taas tuossa kuukausi sitten. Vielä oli vanhat savet tallessa myöskin. Olin viimeksi pelannut kesällä 2005, jolloin se taisi ilmestyäkin. Läpihän se on jo menty pariin kolmeen kertaan mutta taas innostuin uudelleen surraamaan siellä.

Itselläni pauhaa käytännössä aina User Tracks kun surrutan omalla suosikillani Sabrella ja Bladella menemään :)

Pelin ehdottomia parhauksia on toimiva dialogi. Etenkin se kun SF:n talleilla Cesar antaa CJ:lle äänenvaimentimella varustetun pistoolin. CJ kysyy että mistä sellaisen on saanut ja Cesar vastaa että: "The same place I buy my pants" =) Just sopivaa kuittia Jenkkilän aselaille ja sille että melkein joka nurkalta saa mutkan.

Toisaalta taas, Los Santoksesta lähtö tapahtuu vähän turhan nopsaan. Eli just kun pääsee sisään siihen kaupunkiin niin Green Sabre-tehtävän jälkeen koittaa countryside, säkki päässä ja Tenpennyn takapenkillä.

Alue on laaja, mutta onhan siellä sisältöä. Itse ainakin vedän Rancherilla (off-road kumit ja hydrauliikkaa) ympäri metsiä ja mäkiä etsien hyppypaikkoja yms. jeesustelua.

Itse olen ostanut alkup. GTA3, GTA:VC ja GTA:SA... ja päivääkään en ole ostoksiani katunut. Kerrassaan mainioita pelejä. Kolmosessa oli loistava "mafian juoksupoika"-fiilis, VC:ssä kasaria ja nyt ysärin gangstaa tuo SA. Odotellaan nyt sitä uutta... joku villi huhu olisi että se perustuisi 60 ja 70-luvun hujakoille... tiedä sitten.
El zorrero más grande en el mundo
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
Tsouns
16.08.2006 15:35:36
Tehkääpä San Andreasissa semmonen temppu että otatte traktorin, ja siihen perään koukulla rekka-auton. sitten ajatte eteenpäin. Yhtäkkiä kuitenkin käännätti mahdollisimman jyrkästi. huomaatte jotain erikoista. :D Tämä saattaakin jo lukea tuolla aiemmissa sivuissa mutta en lukenut kaikkia sivuja.
MaD PiAnIsT
16.08.2006 19:59:22

Tehkääpä San Andreasissa semmonen temppu että otatte traktorin, ja siihen perään koukulla rekka-auton. sitten ajatte eteenpäin. Yhtäkkiä kuitenkin käännätti mahdollisimman jyrkästi. huomaatte jotain erikoista. :D

Jep. San Andreaksen loistava fysiikkamoottori näyttää kyntensä;)
Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio. (Charles Bukowski)
Niskamies
16.08.2006 20:46:51
Hurry! They've got your wife!"
"But... I'm not married"
"You are now! To AMERICA!"

Olet oikeassa! Vice Cityssä on parhaat radiojutut!

Mun henkilökohtanen suosikki oli se tyyppi joka keräs rahaa patsaaseen joka toimii rakettina että hän voi perustaa siirtokunnan Saturnukseen.
More is more.
Bonesaw
16.08.2006 21:46:09
Olet oikeassa! Vice Cityssä on parhaat radiojutut!

Mun henkilökohtanen suosikki oli se tyyppi joka keräs rahaa patsaaseen joka toimii rakettina että hän voi perustaa siirtokunnan Saturnukseen.

Joo. Pastor Richards Salvation Statue tjms.
tähtivaeltaja
17.08.2006 12:58:57 (muokattu 17.08.2006 17:16:07)
Tehkääpä San Andreasissa semmonen temppu että otatte traktorin, ja siihen perään koukulla rekka-auton. sitten ajatte eteenpäin. Yhtäkkiä kuitenkin käännätti mahdollisimman jyrkästi. huomaatte jotain erikoista. :D Tämä saattaakin jo lukea tuolla aiemmissa sivuissa mutta en lukenut kaikkia sivuja.

Haussua on myös tehdä kymmenestä traktorista juna. Tai kerätä lentokentältä sillä matkalaukkuvehiclellä niitä laukkukärrejä iso letka. Sillä sitten putputellaan moottoritiellä.
...
Niin, ja junaradalle onpi hassua kasata hirveä kasa autoja. Sitten venailla junaa. RÄISKIS!
Juna on myös hauska ryöstää, ja kaahailla vuoristossa ylinopeutta mutkissa. Ja kun vaunut ovat pitkin tienoota, niitä on helppo siirrellä juoksemalla päin..
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
McNulty
17.08.2006 16:07:19
Mistähän saisi GTA-aiheisia T-paitoja?
Onko tietoa?
El zorrero más grande en el mundo
Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head.
Vainhaalee
18.08.2006 19:13:42
Odotellaan nyt sitä uutta... joku villi huhu olisi että se perustuisi 60 ja 70-luvun hujakoille... tiedä sitten.

Viddhu! Toi olisi loistavaa, kunnon Starsky & Hutch-meininkiä!
Ne autot, ne autot nääs! 59' Käkkylää sun muuta kunnon rautaa!
Nippon Seiki Japan
Stalkah
18.08.2006 19:53:56

ultimaattisia pelejä!!! vice, andreas ja kakone pelattu läpi!
"Vittu ja Paska!" - Marco Hietala
VJP
18.08.2006 20:12:11
Pitipä tämän ketjun luettuani asentaa Vice City uudestaan koneelle että pääsi riehumaan. Mitään muita pelisarjan pelejä en kylläkään ole pelannut. Suositelkaa mikä kannattaa hankkia VC:n jälkeen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)