Aihe: Morbid Angel
1 2 3 4 5 614 15 16 17 18
Torrao
26.01.2006 18:57:02
Suosittelen Entangled In Chaosiin tutustumista kaikille. On sen verran harvinaisen tiukka livepläjäys, että menee kaikkien aikojen kovimpien livelevyjen kastiin kirkkaasti. Vincentin örinät pääsee oikeuksiin livenä ja varsinkin bändin mielettömän tiukka soitanta!
reino
26.01.2006 20:52:51
http://www.youtube.com/w/Morbid-Ang … thKvJepY0&search=phil%20anselmo

Tuossa pätkä missä Phil Anselmo örisee Day of Sufferingin MA:n kanssa.
Vitut, sano Vatanen
mindsnare
18.08.2006 10:47:47
Tulipahan nähtyä Morbid Angel unkarissa tuossa 15.8.06! Setti oli aivan uskomaton, kaikki parhaat biisit ja vieläpä sillä parhaalla domination -kokoonpanolla. Eikä siinä vielä kaikki; tunti tai pari keikan jälkeen Trey tuli istumaan pihalle ja tulipahan sitten jauhettua paskaa aina aamukuuteen asti sellaisessa 6 hengen porukassa. Trey nappasi kuvan digikamerallaan meistä kahdesta ja lähti jatkamaan matkaa Serbiaan. Kyllä siinä sydän lämpeni. Ja varsinkin kun tämän jälkeen sai persusta unkarilaiselta kaunottarelta, joka istui siinä Treyn ja mun seurassa. Treykin yritti saada tuhveroa siltä, mutta mimmi lämpeni enemmän suomalaiseen..
lxi
18.08.2006 10:50:15
Tulipahan nähtyä Morbid Angel unkarissa tuossa 15.8.06! Setti oli aivan uskomaton, kaikki parhaat biisit ja vieläpä sillä parhaalla domination -kokoonpanolla. Eikä siinä vielä kaikki; tunti tai pari keikan jälkeen Trey tuli istumaan pihalle ja tulipahan sitten jauhettua paskaa aina aamukuuteen asti sellaisessa 6 hengen porukassa. Trey nappasi kuvan digikamerallaan meistä kahdesta ja lähti jatkamaan matkaa Serbiaan. Kyllä siinä sydän lämpeni. Ja varsinkin kun tämän jälkeen sai persusta unkarilaiselta kaunottarelta, joka istui siinä Treyn ja mun seurassa. Treykin yritti saada tuhveroa siltä, mutta mimmi lämpeni enemmän suomalaiseen..

Hyvänlainen saldo siis!

Näin Wackenissa viimeiset biisit Morbid Angelin setistä ja järki meinasi lähteä God of Emptinessin kohdalla. Festarin kovin yllättäjä. David Vincentin äänessä ja lavapresenssissä on ihan käsittämätön auktoriteetti.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
EilaPertti
18.08.2006 11:34:16
Pitkästä aikaa näin tuon God of emptinessin videon. Ns. vitun kova.
mindsnare
18.08.2006 11:41:08
Hyvänlainen saldo siis!

Näin Wackenissa viimeiset biisit Morbid Angelin setistä ja järki meinasi lähteä God of Emptinessin kohdalla. Festarin kovin yllättäjä. David Vincentin äänessä ja lavapresenssissä on ihan käsittämätön auktoriteetti.

Mä näin tuosta Wackenin keikasta loppuosan, mutta netistä käsin tosin. Emulella löysin, mutta kai se muualtakin löytyy. Ihan kohtalainen laatu, kun ei ollut kenenkään käsikameralla otettu.
Deino
18.08.2006 13:39:40

David Vincentin äänessä ja lavapresenssissä on ihan käsittämätön auktoriteetti.

Eli ei pidä paikkaansa se, että Vincentti ei osaisi nykyään laulaa/soittaa.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
mindsnare
18.08.2006 14:42:37 (muokattu 18.08.2006 14:46:13)
Eli ei pidä paikkaansa se, että Vincentti ei osaisi nykyään laulaa/soittaa.

Katsohan itse miehen kisakunto:

http://www.youtube.com/watch?v=q-dSKJ3gdEw
Thule
18.08.2006 17:38:38
Saatana! Davidin ääni on nykyään jylhä ku suomalainen peruskallio.

On, jumaleissön! Mutta öh, en voinut olla häiriintymättä vaatetuksesta ;)
Steel and snow.
jalmarus
18.08.2006 21:06:21
Hitto et toi rutan on ruma äijä ja hiton hyvältä kuulosti toi live pätkä
"There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho
Jööhannes
20.08.2006 20:28:02
Luettuani Choosing Death -kirjan mielenkiintoni heräsi tähän bändiin. Ostin Covenantin ja tykkäilen kovasti. Soundit ovat sopivan rupiset, riffit loistavat hienoudellaan ja monimutkaisuudellaan, Sandovalin blastbeat laittaa laittaa rään valumaan ja Vincentin painokas ja käskevä murina peittoaa suurimman osan massaörinöistä.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Deino
20.08.2006 20:30:30

Tietääköhän joku onko Sandoval itse soittanut basarit jokaiseen Morbid levyyn? Tuntuu välillä olevan epäilyttävän nopeaa polkemista.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
Super-Jari
20.08.2006 20:38:13
Tietääköhän joku onko Sandoval itse soittanut basarit jokaiseen Morbid levyyn? Tuntuu välillä olevan epäilyttävän nopeaa polkemista.

Opening Of The Gatesin basarituli on KUULEMMA koneen naksutusta. Oli Trey halunnut sellaisen kompin ja commandolla oli loppuneet jalat kesken. KUULEMMA!
rc
20.08.2006 21:25:35 (muokattu 20.08.2006 21:26:10)

Onko noilla oikeasti Azagthoth-Vincent-Sandoval-Rutan kokoonpano kasassa vai oliko Rutan vaan käymässä tuossa...?

Meinaan jos on niin jumalauta... Sitä I:llä alkavaa levyä odottaa jo muutenki ihan tarpeeksi.
Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei
Super-Jari
20.08.2006 21:31:25
Onko noilla oikeasti Azagthoth-Vincent-Sandoval-Rutan kokoonpano kasassa vai oliko Rutan vaan käymässä tuossa...?

Meinaan jos on niin jumalauta... Sitä I:llä alkavaa levyä odottaa jo muutenki ihan tarpeeksi.

Feat tuossa ainakin lukee. On kyllä komiaa.
lethus1
21.08.2006 09:21:15
Opening Of The Gatesin basarituli on KUULEMMA koneen naksutusta. Oli Trey halunnut sellaisen kompin ja commandolla oli loppuneet jalat kesken. KUULEMMA!

Juu, tämän on vahvistanut Commando itse. Oli taistellut vastaan ja sanonu että soittelee vaikka triolina tms. mutta Trey oli päättäny että 16-osia pitääpi olla joten ne hän sitten tietskaril ohjelmoi. Whee.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
BenGlenton
21.08.2006 11:48:38
Juu, tämän on vahvistanut Commando itse. Oli taistellut vastaan ja sanonu että soittelee vaikka triolina tms. mutta Trey oli päättäny että 16-osia pitääpi olla joten ne hän sitten tietskaril ohjelmoi. Whee.

Meikä uskottelee silti itselleni että Commando on ne itse polkenut :-)
www.supremecourtband.fi
Ben_D
21.08.2006 12:14:28

Meikä uskottelee silti itselleni että Commando on ne itse polkenut :-)

Niin mäkin uskottelen aina itselleni, että himassa tekemäni demotukset ovat täysin mahdollisia meidän rumpalille soittaa....kunnes palautetaan rumpalin toimesta maanpinnalle :)
http://www.fiercemetal.org
Invader
21.08.2006 20:11:51

Huh mikä pätkä. Olipas aika iisisti heveintä shittiä pitkään aikaan.
Tai sitten ei..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)