Aihe: Mitenkä kuvailisitte rutiinin ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
paice60
18.08.2006 14:21:39
Niin miten se on. Onko se rutiini hyvä vaikko huono ominaisuus?

Onko rutinoitunut automaattisesti kyllästynyt ja kusenpolttama?

Kumman kanssa lähtisit mieluummin keikalle, antirutinoituneen vai aidosti rutiinia omaavan?

Savolaiset on sutkeja. Pieksämäkeläisessä bändissä olen soittanut oman osuuteni ja se savoosasto on tosi tuttua.

Kun savolainen putkahtaa jostain Pönttövuoren tunnelista läpi ja Puijon torni lakkaa näkymästä niin henkselit alkaa paukkumaan ja mie savolaespoeika olenkin mä , vitun kova skebapaavo stadista. HOHO.

Rutinoitunut ei ole kyllästynyt, ja mieluummin rutiinin aidosti omaavan ja rutiini on hyvä ominaisuus. Savolaisuus taas, minkäs sitä ihminen juurilleen mahtaa ja ihmisiä nekin ovat, kai.:)
Miks´ mä oon täällä?
uruttaja
18.08.2006 14:23:01
Rutinoitunut ei ole kyllästynyt, ja mieluummin rutiinin aidosti omaavan ja rutiini on hyvä ominaisuus. Savolaisuus taas, minkäs sitä ihminen juurilleen mahtaa ja ihmisiä nekin ovat, kai.:)

JJussila, Klunssila ja Sertso väittävät heidän olevan ihan tavallisia ihmisiä. Jjussilaa on parempi uskoa.

Niin, tai mikä minäkin olen arvostelemaan ihmisen ja ryssän risteytys.
paice60
18.08.2006 14:51:39
JJussila, Klunssila ja Sertso väittävät heidän olevan ihan tavallisia ihmisiä. Jjussilaa on parempi uskoa.

Niin, tai mikä minäkin olen arvostelemaan ihmisen ja ryssän risteytys.

Onko JJussila sitten heistä isoin, kun on parempi uskoa? Et sinäkääm juurillesi mitään mahda poika raukka. Yritä vaan sinnitellä, kyllä se siitä vielä kirkastuu. Olenhan minäkin syntyjäni Hesasta (häpeillen painaa päänsä), mutta onneksi pääsin kulttuurin kehtoon Tampereelle. Kaikilla meillä on ristimme.
Miks´ mä oon täällä?
uruttaja
18.08.2006 15:30:49
Onko JJussila sitten heistä isoin, kun on parempi uskoa? Et sinäkääm juurillesi mitään mahda poika raukka. Yritä vaan sinnitellä, kyllä se siitä vielä kirkastuu. Olenhan minäkin syntyjäni Hesasta (häpeillen painaa päänsä), mutta onneksi pääsin kulttuurin kehtoon Tampereelle. Kaikilla meillä on ristimme.

Mistäs arvasit. Eli Jjussilalla on ns. strateginen etu.
Ukko
18.08.2006 16:49:31

Ennen armeijassa olikin todellisia persoonia. Etenkin aliupseerikunnassa. Rannikkolinnakkeille ilmeisesti kokemukseni mukaan karkoitettiin kaikkein epäsosiaalisin ja häiriytynein aines.

Se oli sitä aikaa kun mentiin ali-upseeriksi kun ei muualle päästy.
Ukko
18.08.2006 17:09:55

Säälittävin oli kesäkersantti joka ei päässyt rottakouluun.

Mutta ottihan ne vielä 60-luvulla kaikki sinne kaikki halukkaat.
uruttaja
18.08.2006 17:19:38
Mutta ottihan ne vielä 60-luvulla kaikki sinne kaikki halukkaat.

76 niiden piti jo pyrkiä. Piti vissiin osata survoa nelikulmio kolmion läpi ja huutaa 96 db:n voimakkuudella ASENTO.
riff
18.08.2006 17:54:18
Onko JJussila sitten heistä isoin,
On! Se on puhelinkioskin kokoinen! Heittää portsaritkin pihalle keikoiltaan jos ei humppa kelpaa!
Soittaja soittaa, haitaristi haittaa!
Ukko
18.08.2006 19:11:37

On! Se on puhelinkioskin kokoinen! Heittää portsaritkin pihalle keikoiltaan jos ei humppa kelpaa!

Mutta mitä isokokoisempi, sen juhlavammin kaatuu :/
Rokkimamma75
18.08.2006 21:43:20 (muokattu 18.08.2006 21:44:02)
LAiskuus iski enkä jaksa koko ketjua lukea, sanonpa vaan mielipiteeni joka varmaan on jo luetun toistoa.

Rutiini on kyllä hyvinkin kaksiselitteinen juttu, mutta enimmäkseen sillä on minusta hyvä klangi. Rutiini on sitä että tapahtuipa lavalla tai yleisössä mitä tahansa, homman saa hoidettua tyylikkäästi kotiin. Se on myös sitä että kun astuu pitkästä aikaa lauteille, biisit, spiikit ja muut tulevat jostain selkäytimestä niinkuin olisi eilen ollut viimeksi keikalla. Se on sitä kun kaikki hoituu lavalla niin ettei yleisön tarvitse joka biisin välillä odotella minuuttikaupalla kun ihmetellään millä saundilla soittais, mikäs se tempo on ja ei mulla oo nuotteja. Se on sitä kun roudatessa jokainen tietää mitä tekee ja mihin mikäkin laitetaan... toisin sanottuna toimiva bändi on melkein yhtäkuin rutinoitunut bändi. Sen rutiinin taas voi tuoda esille sillä negatiivisella tavalla, että soittaa pitkästyneesti huokaillen biisit samassa järjestyksessä keikasta ja vuodesta toiseen, mutta sehän toki on jo ihan omaa tyhmyyttä.
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
jjussila
18.08.2006 22:17:03

Jml, täällähän tarjotaan ansiotonta arvonnousua; ok, kookas, mutta kiltti;: mutta tosta rutiinista vielä: se on just sitä, että se paskan hämmentäminen tulee niin syvältä alitajunnasta, ettei sitä sotke mikään esim.jos harmiton tissuttelu kääntykin kännin puolellet, niin lauteilla ollessa sitä ei huomaa kukaan ulkopuolinen; ei vaikuta soittoon eikä lauluun. Näin täältä savosta....
... ja kyllä jämpti on näin!?..
isojussi
19.08.2006 01:16:18
... ok, kookas, mutta kiltti....

Niinhän me isot miehet yleensä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
19.08.2006 01:16:54
Jml, täällähän tarjotaan ansiotonta arvonnousua; ok, kookas, mutta kiltti;: mutta tosta rutiinista vielä: se on just sitä, että se paskan hämmentäminen tulee niin syvältä alitajunnasta, ettei sitä sotke mikään esim.jos harmiton tissuttelu kääntykin kännin puolellet, niin lauteilla ollessa sitä ei huomaa kukaan ulkopuolinen; ei vaikuta soittoon eikä lauluun. Näin täältä savosta....

Vastuu siirrettiin taas kuulijalle.
paice60
19.08.2006 03:50:41
Vastuu siirrettiin taas kuulijalle.

Onneksi se menee toisesta sisään ja kolmannesta ulos.
Miks´ mä oon täällä?
manjaana
19.08.2006 03:52:53
Onneksi se menee toisesta sisään ja kolmannesta ulos.

Sisään vois mennä joo.......
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
paice60
19.08.2006 03:57:42

Jaahas , sitä ollaan vielä hereillä. Jaa että sisään pitäis mennä. Ei voi nyt mitään, ollaan täällä Tallinnan päässä.
Miks´ mä oon täällä?
Ukko
19.08.2006 10:24:51

Sulla se ei oo mikään muu mielessä :/
manjaana
19.08.2006 12:12:55
Sulla se ei oo mikään muu mielessä :/

Niin, eikös tässä puhuttu musiikista.... :oO
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
työläinen
19.08.2006 12:22:24 (muokattu 19.08.2006 12:25:24)
pari pulloa rutiinia ja 4cl fiilistä...

ehdit sitten ensin..

ehditte ensin... yhdysmieli... kenen pändissä oot soittanu vai hä?
"Muistatkos silloin kun päätettiin, että / vuos' pari keikoilla vaan... "
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)