sotasorsa 18.08.2006 12:15:55 | |
---|
Minulla on UFIP B 12 sarjan peltisetti, joka vaikuttaa olevan aika harvinainen. Tehtaan mukaan B 12 sarja ei ole enää tuotannossa, vaan se on korvattu tiger seriesillä. Ise olen myös korvannut kattauksen Byzancen pelleillä, koska nuo B 12:set tuntui olevan vähän liian stydit minun tyyliini. Onko noista B 12 series pelleistä kellään muulla kokemuksia? Mulla on ton sarjan 14" haitsut.Olen ihan tyytyväinen saundiin.Ainakin hintaansa nähden.Maksoin näet 100euroa noista... iä!iä!Shub-Niggurath!Metsän Musta Pukki,jolla on tuhat lasta |
Rockster 18.08.2006 12:53:23 | |
---|
Rocksteri vitsailee nyt...? Kyllä minusta 16" on vielä kelpo tavaraa, ainakin oma A-Custom. Käyttötarkoitus tietysti ratkaisee... No joo. Vitsailee ja vitsailee. Tykkään isoista pelleistä. Tällä hetkellä pienin crash on 19"... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Kärsänpuolikas 18.08.2006 15:14:34 | |
---|
No joo. Vitsailee ja vitsailee. Tykkään isoista pelleistä. Tällä hetkellä pienin crash on 19"... Kuvauksestasi: 14" Meinl Amun Heavy Crash korkuinen |
Rockster 18.08.2006 15:18:34 | |
---|
Kuvauksestasi: 14" Meinl Amun Heavy Crash Se ei ole ollut kyllä käytössä aikoihin. Pitääkin poistaa. Se on kellotauluna... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
moderndrummer88 18.08.2006 15:29:14 | |
---|
Se ei ole ollut kyllä käytössä aikoihin. Pitääkin poistaa. Se on kellotauluna... Seli seli... Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Rockster 18.08.2006 16:14:20 | |
---|
Seli seli... Itelläs on vaan Jazz-peltejä :) "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Itelläs on vaan Jazz-peltejä :) Ja ne on kaikki vähintään 18" että eläs winee ;) E: paitsi haikat 14" mikä on kyllä jäbän asteikon mukaan "sallitut".... mutta ei mitään sen kummempia luurankoja komerosta löydy :) Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
Rockster 18.08.2006 16:38:22 | |
---|
Ja ne on kaikki vähintään 18" että eläs winee ;) E: paitsi haikat 14" mikä on kyllä jäbän asteikon mukaan "sallitut".... mutta ei mitään sen kummempia luurankoja komerosta löydy :) Okei. Hyvät kannut ja hyvät pellit.... Se 14" ei oikeasti ole ollut setissä kuin kerran. Sain sen ilmaiseksi joltain jannulta kun ostin riden. Haljennutkin vielä ja rälläköity... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Jupi57 18.08.2006 22:42:11 (muokattu 19.08.2006 00:52:41) | |
---|
Tehtaan mukaan B 12 sarja ei ole enää tuotannossa, vaan se on korvattu tiger seriesillä. Hieman nyt juostaan mutkia suoraksi : ) Oikeastaan lähinpänä vanhaa ovat Tiger-sarjan chinat, mutta nekin on tehty uudella tekniikalla. Edit: Vaikka UFIPin symbaalihistoria on "lyhyt", niin sukujen metallien käsittely on sitäkin pidenpi. Nopeasti ajetellen urkupillien metalliseokset tuntuvat kaukaisilta, mutta perehtykää yhtiön historiaan, niin ymmärrätte. |
sutikomppi 20.08.2006 15:02:18 | |
---|
Onko kukaan koskaan kuulut Ufip-symbaaleista? Löysin netistä kyseisiä peltejä ja ovat kuulemma ammatti tason symbaaleja? Ei ne ole kaikki mitään halpiksia. Itse olen niitä kokeillut. Rouheita mukavia ja persoonallisia saundeja. Ei Wuhanin raakuutta, eikä toisaalta Zildjianin selkeyttä tai samaa persoonallisuutta mutta siihen väliin, jos pitää jotenkin luonnehtia. Kyllä niihin kannattaa satsata. Ei paha, ei paha ! Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
aarnikotka 20.08.2006 18:33:46 | |
---|
(Tehtaan mukaan B 12 sarja ei ole enää tuotannossa, vaan se on korvattu tiger seriesillä.) Hieman nyt juostaan mutkia suoraksi : ) Oikeastaan lähinpänä vanhaa ovat Tiger-sarjan chinat, mutta nekin on tehty uudella tekniikalla. Tässä tuo tehtaalta joskus saamani maili koskien B12 sarjaa: Dear Friend, we discontinued the B12 series; at his place we have now the Tiger Series which will be available on the market within the end of this month. Best regards UFIP SRL. Eli B 12 sarja on korvattu tuotannossa Tiger Seriesillä. Kysymys ei siis ole siitä, että olisivat välttämättä mitenkään samankaltaisia. Varo päätäsi?? |
aarnikotka 20.08.2006 18:54:44 | |
---|
Minulla on UFIP B 12 sarjan peltisetti, joka vaikuttaa olevan aika harvinainen. Tehtaan mukaan B 12 sarja ei ole enää tuotannossa, vaan se on korvattu tiger seriesillä. Ise olen myös korvannut kattauksen Byzancen pelleillä, koska nuo B 12:set tuntui olevan vähän liian stydit minun tyyliini. Onko noista B 12 series pelleistä kellään muulla kokemuksia? Tuntuu olevan todella harvinainen sarja, koska kuuklettamallakin olen löytänyt maailmalta vain muutaman pellin jokin studion valikoimasta, tai yksittäisiä peltejä. Olen kuitenkin ostanut tuon peltisettini uutena suomesta rumpusetin mukana, joten luulisi, että niitä on maahantuotu enemmän kuin tuo yksi sarja. Hyväsoudinen setti, mutta ei ainakaan minulla tällähetkellä käytössä, koska on hieman liian voimakasääninen sarja minun käyttööni. Toisaalta, tuon harvinaisuuden takia en ihan halvalla niitä tahtoisi lähteä kauppaamaankaan. Varo päätäsi?? |