Aihe: Meinlin pellit!
1 2
HCW
01.11.2003 12:06:20
Eli suunnittelin tuossa ostavani isommankin satsin Meinliä(Koko satsi eli ride,hh,crash,jne.jne).Joten kysyisin lautalaisten kokemuksia Amunista ja Byzancesta?Soundi,kestävyys,hinta/laatusuhde jne..
Bacchus
01.11.2003 12:59:17
Eli suunnittelin tuossa ostavani isommankin satsin Meinliä(Koko satsi eli ride,hh,crash,jne.jne).Joten kysyisin lautalaisten kokemuksia Amunista ja Byzancesta?Soundi,kestävyys,hinta/laatusuhde jne..

Kokeiles hakua, jos se vaan toimii. Meinlistä on ollut aika paljonkin keskustelua.
!
Blitz
01.11.2003 13:26:18

Osta/kokeile ihmeessä. En usko että petyt ainakaan hinta/laatu-suhteeseen.
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
HCW
01.11.2003 19:54:27
Onko jotain muita "halvemman" luokan peltejä joita voitte hyvillä mielin suositella? (ei tosin mitään paisteen 802 tai alpha kamaa)
Tietäjä
01.11.2003 21:16:32
Mulla on meinlin jonkun halpasarjan kiina ja splashi. Erittäin hassuja kavereita ja pelittää mainiosti.
welho
01.11.2003 21:27:15

Onko jotain muita "halvemman" luokan peltejä joita voitte hyvillä mielin suositella?)

Wuhan ja Stagg...
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Mikko A
02.11.2003 00:35:48
Wuhan ja Stagg...

Erityisesti tuo Stagg.
"Vittu pääle aja!" -Änzälän zöbi
HCW
02.11.2003 13:31:31
Itse omistan Stagg merkkisen akustisen jonka sain aikanaan ilmaiseksi. No pelittää se slide soitannassa mutta muuten aika...no huono.

Nuo Wuhanit on suatanan halpoja,tosin laatu/kestävyys ei niissä huippuja hio.No 60 egeä jostain kiinasta ei ole paljoa.
miän vain
03.11.2003 08:35:01

Erityisesti tuo Stagg.

Jep.
-K-
03.11.2003 19:47:34
Wuhan ja Stagg...

Jos tosiaan on hommaamassa halpoja peltejä niin kannattaa hommata Staggeistä peruspellit eli crashit, haitsut ja ridet. Wuhanilta taas hyvät chinat ja splashit.
Ei suotta elämys.
fmcruelty
04.11.2003 08:31:27

Eileen musakaupas räpläsin STAGGeja ja vaikuttivat yllättävän hyviltä ja hintakin on aika edullinen. Mikä niistä sarjoista nyt sitten on minkäkinlainen? muistaaksini oli DH, Myra ja Furia. Mikä näistä ois sellaseen raskaampaan vetoon soveltuva?
Stay on the road, Beware the moonlight
miän vain
04.11.2003 09:17:56

Eileen musakaupas räpläsin STAGGeja ja vaikuttivat yllättävän hyviltä ja hintakin on aika edullinen. Mikä niistä sarjoista nyt sitten on minkäkinlainen? muistaaksini oli DH, Myra ja Furia. Mikä näistä ois sellaseen raskaampaan vetoon soveltuva?

Muistaakseni furia. Mutta kuuleehan sen korvalla, ja kauppiaskin varmaan tietää.
HCW
04.11.2003 13:53:50
Jotenkin vaan nuo pelti merkit ei puhuttele meikäläistä luotettavuus tasolla.

Siis hakusessa on vähän paremmat pellit,mutta kohtuu hintaan.Istanbulin alchemyt (ei ART systeemit) ja Meinlit(Amun,Byzance käyny mielessä).

Vieläkin voi suositella,täytynee kylläkin tsekata noita halpis peltejä,joku 80 egeä kiinasta jne.ei sijoituksena ole paljoa.
Bacchus
05.11.2003 16:48:50
Jotenkin vaan nuo pelti merkit ei puhuttele meikäläistä luotettavuus tasolla.

Siis hakusessa on vähän paremmat pellit,mutta kohtuu hintaan.Istanbulin alchemyt (ei ART systeemit) ja Meinlit(Amun,Byzance käyny mielessä).

Istanbulin Alchemy Professional-sarjahan ei oikeestaan hirveän halpa ole. 180 € 16" crash esim.. On ne kyllä hyviä, ei siinä mitään, mut piti vaan mainita hintatasosta.=)

Amun on mun mielestä hintalaatusuhteeltaan hyvä, mut toisaalta jos sijoittais hitusen enemmän eunukkeja, niin saiski jo reippahasti paremmat. Tai jotain.
!
miän vain
06.11.2003 10:38:39

Eikä tuo Byzancekaan mitään ihan halvinta kauraa ole.
Paas
06.11.2003 15:30:40
Meinl byzance dry ride 20:stä olen kokeillut ja pidin kovasti. Symbaalin kuvusta en saanut paljoa irti mutta muuten oli tosi kiva. Kupusoundi saisi erottua paremmin IMO.
Takatukat kunniaan!
ltg
06.11.2003 15:46:27
Meinl byzance dry ride 20:stä olen kokeillut ja pidin kovasti. Symbaalin kuvusta en saanut paljoa irti mutta muuten oli tosi kiva. Kupusoundi saisi erottua paremmin IMO.

Off-topic: Sama homma kuin paisteen 2002 heavy ridessa, muuten loistava pelti.

Mutta, onko meinlin efektipeltejä myytävänä seteissä täällä kotomaassa? Tulee tietääkseni halvemmaksi kuin ostaa erikseen.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Mikko A
06.11.2003 17:57:06
Tänään kun olin musakaupassa ridea vaihtamassa, niin koklasin siinä samalla Byzanceja ja kyllä ne hyviä on, tekis jopa vähän mieli niitä crasheja.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
ltg
06.11.2003 18:00:38
Tänään kun olin musakaupassa ridea vaihtamassa, niin koklasin siinä samalla Byzanceja ja kyllä ne hyviä on, tekis jopa vähän mieli niitä crasheja.

Et chinaa ole kokeillu? Olisi tarjolla mulle, mutta ei pääse kokeilemaan..
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)