JCM 13.01.2003 17:11:44 | |
---|
Mikki tuli, mutta sitä ei kuulemaa olla ehditty laittaa paikoilleen (tosin siihen vaihdetaan samalla kielet ja laitetaan hienovire kohdilleen).
Vittu mitä toimintaa. Tuu ens kerralla Raaheen ku pitää tehdä remonttia, täällä palvelu pelaa. Klikkaappa tuosta linkistä nii näät millä asioilla täsä ollaa!: Rok
SANTHYR |
örkky 28.01.2003 14:05:10 | |
---|
vannon kautta isoäitini mopedin, etten koskaan astu jalallanikaan ao. liikkeeseen ! |
Billsner 28.01.2003 18:32:29 | |
---|
vannon kautta isoäitini mopedin, etten koskaan astu jalallanikaan ao. liikkeeseen ! Ainoa lohtu tuossa oli että kitara olit tosiaan laitettu kuntoon (putsattu, hienovire kohdillaan jne). |
viltsu77 30.01.2003 02:25:47 | |
---|
Itseäni raivostuttavat nuo liikkeet, joissa palvelun taso on sama kuin liikkeeseen jäävän rahan määrä. Kyllä tavallisen taariaisen on saatava rauhassa testailla ja vertailla eri soittimia ennenkuin menee pistämään suuria summia rahaa johonkin mikä voi osoittautua susi kamppeeksi. Yksi juttu mikä puuttuu kaikista musakaupoista, missä olen käynyt on sellainen erillinen, äänieristetty testitila. Se olisi kiva. Eiks dlx musiikis ja musafasulla oo just tollaset kopit? |
Dumb 30.01.2003 14:18:54 | |
---|
Eiks dlx musiikis ja musafasulla oo just tollaset kopit? Ainakin vanhassa DLX:ssä oli ja Musamaailmassakin testihuoneet löytyvät, Fazerilta ei. |
Fortune 05.03.2003 11:10:32 | |
---|
Ainakin vanhassa DLX:ssä oli ja Musamaailmassakin testihuoneet löytyvät, Fazerilta ei. Onhan siellä testikoppi. Siellä bassovahvistimien vieressä, vastapäätä alakerran portaita.
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Apathos 06.11.2003 14:55:05 | |
---|
Liikken nimi on oulun soitin & tarvike. Outo liike muutenkin... Tilasin sieltä mikin ja kun saimme hinnan sovittua, niin asiasta ei ole sen enempää kuulunut... |
Ensimmäisen kitarani sieltä ostin mutta palvelu oli sen verran tylyä ja välinpitämätöntä (ehkä hieman ylimielistäkin) että en sinne sen jälkeen ole astunut. Musiikki Kullaksessa on ainakin hyvä palvelu. On se niin väärin. |
L.Ruoska 06.11.2003 16:59:22 | |
---|
Yksi juttu mikä puuttuu kaikista musakaupoista, missä olen käynyt on sellainen erillinen, äänieristetty testitila. Se olisi kiva. Musamaailmassa on, skitoille ja akustisille omat. Bassoa saa testailla siinä soitinten vieressä. Muutenkin huippu mesta, diggailen simona. Hyvä meininki ja kaikki. Death & damnation, mun piti ostaa sieltä yks nauhaton basso kun lopputili tulee. Rahat tuli ja meni kun jäin ajattelemaan joulukuun rahatilannettani niin maksoinkin vaan muutaman vuokran etukäteen. Ja niinkun menin niille lupailemaan että ostan sen soittimen. Nolottaa ihan mennä sinne :/ WARNING: Dr. Mario is not a real doctor! Do not let him touch your genitals! |
TiMiTheShiT 06.11.2003 17:37:51 | |
---|
Yksi juttu mikä puuttuu kaikista musakaupoista, missä olen käynyt on sellainen erillinen, äänieristetty testitila. Se olisi kiva. No tampereen musiikissa ainakin on. Meinaten kun ostin ton mun crate (p*skan) niin ne änki mut yhteen huoneeseen jossa sai luukuttaa. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
KooAa 06.11.2003 19:12:19 (muokattu 06.11.2003 19:12:53) | |
---|
Musikantissa Jyväskylässä on testitila myös. Ainakin on ollut. EDIT: hups Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Uli Con Carne 06.11.2003 20:14:30 | |
---|
No, ainakin Musamaailman kanssa takuuhuollot on miten on, nimimerkillä puoli vuotta Voodu Valven huoltoa joskus odotellut... ironista sikäli, että vika oli lopulta muuntajassa ja vehje kävi reissun jenkkilässä asti. Kun kysyin, eikö tullut pojilla mieleen tarkistaa muuntajaa, vastaus oli "Hei jätkä, jos sä tuut tänne ja sanot et vika on Valvessa, ei me sillon mitään muuntajii tarkisteta, se ois sun pitäny sanoo". Jotta sikäli. |