Aihe: yö-orkesteri
1 2 3 4
saturnzreturn
06.11.2003 12:42:20
siis voiko tästä bändistä kukaan pitää? jos jollain on joku järkevä peruste sille mikä tässä orkesterissa on hyvää niin olen enemmän kuin korva torvella.

yhdistykää mielipiteeseeni: yö on aivan karmeeta shaissee..
ei naiset käy paskalla
Leikari
06.11.2003 12:48:55
siis voiko tästä bändistä kukaan pitää? jos jollain on joku järkevä peruste sille mikä tässä orkesterissa on hyvää niin olen enemmän kuin korva torvella.

Hyvät melodiat, koskettavat sanat, mukaansatempaava esiintyminen, karismaattinen bändin keulakuva.

Siinä se - ja turha olla kateellinen & tulla dissaamaan hyviä bändejä vain niiden menestyksen vuoksi.

Hammaslääkärinhoitajat ainakin siitä tykkäävät em. syistä.
saturnzreturn
06.11.2003 13:10:30
Hyvät melodiat, koskettavat sanat, mukaansatempaava esiintyminen, karismaattinen bändin keulakuva.

syyllistyy mielestäni pahimpiin kaameisiin kliseisiin kaikissa näissä kasteissa.

Siinä se - ja turha olla kateellinen & tulla dissaamaan hyviä bändejä vain niiden menestyksen vuoksi.

en tullut haukkumaan vaan olen kiinnostunut siitä mikä tässä bändissä viehättää ihmisiä ja sitäpaitsi ainahan ne ovat "menestyneet". nyt tämä ajatus vain tulvahti mieleeni kun pojat vääntävät samasta vanhasta kauheasta muotista jo ties kuinka monetta biisiä. itseasiassa tuttavani on soittanut kyseisessä orkesterissa aikanaan monta vuotta, ja tuttavien bändejähän ei haukuta

tämä meni kyllä ohi
ei naiset käy paskalla
Leikari
06.11.2003 13:15:24

tämä meni kyllä ohi

eikös ko. bändin yleisö koostu 20-35-vuotiaista puoliakateemisista siistiä sisätyötä tekevistä naisista?
Veke
06.11.2003 13:25:06
Yö on samaa paskaa ku joku Klamydia.
MrQ
06.11.2003 13:31:31
Yö on jollainb tavalla pelottava tapaus. Ensinnäkin se tekee rehellisetä musiikkia rehelliselle rekkakuskille tai yökahvilanpitäjälle, menemättä kuoitenkaan liian iskelmälliseksi pitäen täten takanaan rokin uskottavuutta aimo määrät. Silti, iskelmällisiä elementtejä on kyllä yhden bändin tarpeisiin, ja yleinen haikeus ja surumielisyys on sitä luokkaa "että tätä kuunnellessa saa isokin mies itkeä".

Kaikki tämä olisi hyvä asia jos ne tekisivät musiikkia joka olisi hyvää. Itseäni etoo suuresti niiden teokset, eikä vähiten kohderyhmän takia. Ulkomusiikillista tiedän, mutta helvetti, kepurok nyt kertakaikkiaan ei iske, minä kun n kovin isänmaallinen ole.
Vilhelmus
06.11.2003 13:39:31

Juurikin näin.
lxi
06.11.2003 13:47:04
Miksi kukaan yhtään mistään tykkää? En tiedä. En ainakaan minä Yöstä.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
saturnzreturn
06.11.2003 13:51:01
...rehelliselle rekkakuskille tai yökahvilanpitäjälle...

ja jos tähän lisää vielä 20-35 vuotiaat siistiä sisätyötä tekevät niin eikös kohderyhmä ole siinä vaiheessa jo aika kattava...

itse kuulun tuohon 20-35 sisätyöntekijäkastiin, ja sehän tässä pahinta onkin!! radio nova soi jatkuvalla syötöllä....yksinäisyys...talvi...muisto.....kaipuu...puisto...lumi...sydän...yksin....särkynyt...valvoo... sitten pitkän aikaa mietin tämän keskustelun avaamista, mutta sorruin...joskus pitää purkaa itseään..

itse kuvittelin että yö tekee musiikkia nelikymppisille...mahdollisesti yksinhuoltajille...

ai niin ja työpaikan radiohan on sellanen kapistus että jos siitä menee juniorit kanavia räpläämään ni ei hyvä..se on se sama kanava ollu jo vuodesta keppi eikä sitä mennä vaihtaan
oon meinaan kokeillu ja voin kertoo että sanomista tulee.
ei naiset käy paskalla
Leikari
06.11.2003 13:55:48
itse kuvittelin että yö tekee musiikkia nelikymppisille...mahdollisesti yksinhuoltajille....

ne vanhimmat "hammaslääkärinhoitaja-lääkintäjumppari-markkinointiassari-kampaajat" on just noita
Jani The Rock
06.11.2003 14:02:39

Yön olisi pitänyt lopettaa Varietee-levyn jälkeen. Haukkukaa vaikka merkonomiksi tai miksi vaan, mutta se levy on minusta oikeasti hyvä, toisin kuin sen jälkeiset tuotokset. Ja aina vaan hirveämmäksi menee.
"Lowriding appeals to bad dudes". - A todo madre, Suavecito!
Leikari
06.11.2003 14:09:12
Haukkukaa vaikka merkonomiksi tai miksi vaan, mutta se levy on minusta oikeasti hyvä

jokaisessa rokussa asuu pieni ...niin, lehmä :-P
Fuzzball
06.11.2003 14:26:37
Eikös makuasioista ole turhaa vääntää kättä?
Jos pitää jostakin,ei sillä ole väliä miksi pitää.
Tai miksi ei pidä.
En minäkään pidän esim.Iron Maidenista,vaikka se onkin "iso" ja suosittu bändi(ainakin Yöhön verrattuna)mutta en silti mene kysymään sen fanilta,miksi tuo paska on sinusta hyvää.Koska jos et pidä,miksi kiinnostaisi miksi muut pitävät.
Häivynkin tästä kuuntelemaan Yötä...
"Avo jaloin kuljen sirpaleilla itsetuntoni"
Alexi69
06.11.2003 14:27:42

yhdistykää mielipiteeseeni: yö on aivan karmeeta shaissee..

Tykätä vai eikö tykätä, siinäpä vasta pulma. Itse olen aina henk. koht. pitänyt yhtyeen tumman puhuvista ballaadeista mutta jopa junttimainenkin suomi- rokki kyllä lyö itsensä läpi.

Juntti kun olen (=o )

Jokin siinä Yössä viehättää, ei sitä voi tietää mikä.

" Suomi bailaa, bailaa..."
Ikonen & Remahl
saturnzreturn
06.11.2003 14:36:25
Eikös makuasioista ole turhaa vääntää kättä?

on, jos on sitä mieltä. mutta jos makuasioista ei väiteltäisi niin elämä olisi kohtuullisen harmaata kun olisi makuasioittensa kanssa aivan keskenään haaleana vetenä jonka ph on neutraali...

pitäisikin kehittää joku mittari joka tutkii musiikin laadukkuden jonka jälkeen siitä ei tarvitsisi enää keskustella.

minun mielestäni on ainakin mukava vaihtaa mielipiteitä ja keskustella niistä, mutta se on minun mielipide
ei naiset käy paskalla
JeeVes
06.11.2003 14:41:36
Jos ei siinä bändissä ole muuta, niin ainakin aika persoonallisen näköinen kitaristi. Ja onhan näillä miehillä pitkä ura jo takana.
Suosin huonoja naisia, koska huonot naiset ne vasta hyviä onkin.
Lonesome
06.11.2003 14:59:51
eikös ko. bändin yleisö koostu 20-35-vuotiaista puoliakateemisista siistiä sisätyötä tekevistä naisista?

Eikös aika monen valtavirta-bändin kohderyhmä ole tuo? Mimmeillä on rahaa ostaa levyjä ja käydä vaikka mukavilla klubikeikoillakin. Hyvää jatkuvuutta ammattilaisen kannalta. Ei tietysti kovin rock, mutta ruokkii muusikon & perheen. Vaimolle ostin muuten juuri tuon Yö:n viimeisimmän. Oli tuo Varietee myös hänelle joskus tärkeä levy. Kohderyhmä matsaa edelleen...

Onhan tämä nykyinen Yö tietysti aika hassu ryhmä. Oikeastaan Olli & säestäjät. Pitkän tien on mies kulkenut keesi-punkista nykyiseen. Onhan tuolla "Legenda"-tuplallakin yllättävän monta kuuntelukelpoista biisiä. Jussi Hakulinen, joka niitä "klassikoita" on bändille kirjoittanut, on mielestäni oikeasti hyvä laulunkirjoittaja ja melkeimpä parhaimmillaan soolo-artistina. Molli-kaihoa suomalais-ugrilaisittain.

Työasemassa soi muuten juuri "Johnny Winter And". Onhan se todella kaukana Yö:n edustamasta populaarimusiikista.
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
peetu
06.11.2003 15:10:00
Varietee levyn biisit ovat kuumaa tavaraa vielä nykyäänkin. Kyllähän Jussi Hakulinen on ollut merkittävä henkilö suomirokissa. Joutsenlaulu tulee soimaan aina...Ja Petander on loistava kitaristi ja biisintekijä. 1995-2000 välisillä levyillä kuulee hienoja kitarajuttuja....Lindholm on taas hyvä esiintyjä sekä omaa tietynlaista uskottavuutta.
saturnzreturn
06.11.2003 15:25:50
....Lindholm on taas hyvä esiintyjä sekä omaa tietynlaista uskottavuutta....

saako tähän selvennystä.. vaikka jos uskottavuuden saa jenkkisiilillä, pilotilla ja bootseilla niin ei suomella kovin hyvin pyyhki...

ai niin piti vielä haukkua tuota ollia... mulla ainakin korvia rassaa aivan pimeesti toi ollin laulu.. mä ymmärän jos tahdotaan laulaa silleest tunteella että on se tatsi siihen biisiin kohallaan, mutta sitä mä en ymmärrä että se jätkähän huutaa niinkuin pistetty sika oli sitten kyseessä yön junttiballadi tai junttirokki-biisi. siis ei mitään rääkymis huutoo vaan sellasta lopen painostaavaa ja uuvuttavaa silmät ummessa huutamista.muistan ihmetelleeni tätä jo silloin kun ensimmäisen kerran kuulin kyseistä orkesteria...
ei naiset käy paskalla
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)