Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Etno, proge, latin »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ozric Tentacles
1 2 3 4 5 6 7
loucious lou
06.11.2003 13:59:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

on tullu diggailtua kyseistä bändiä jo muutamia vuosia.
jätkät on heittänyt muutamia "metsäkeikkoja" suomessakin, mutta en ole kertaakaaan päässy paikalle.
kenelläkään tietoa kollektiivin seuraavista mahdollisista suomen vierailuista tai muuten vaan fiiliksiä männeistä keikoista??
 
kaikki lähtee säkeistä.
 
it wan't quite as bad as it sounded..
18is9
06.11.2003 14:43:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

muuten vaan fiiliksiä männeistä keikoista??
 
Olin paikalla tuolla Makasiinien keikalla. Meno oli kova, ja biisit kuulostivat hyviltä. Eipä siitä paljon muuta osaa sanoa. Jos ne tulevat Suomenn uudestaana taikka muuten tulee tilaisuus nähdä ne uudestaan livenä niin ehdottomasti menen katsomaan.
 
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
lxi
06.11.2003 14:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin paikalla tuolla Makasiinien keikalla. Meno oli kova, ja biisit kuulostivat hyviltä.
 
Yhdyn edelliseen. Kesken keikan lavalla polteltu jättijointti herätti hilpeyttä.
 
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Henga
06.11.2003 15:05:20 (muokattu 06.11.2003 15:50:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdyn edelliseen. Kesken keikan lavalla polteltu jättijointti herätti hilpeyttä.
 
Jättijointti oli chilu..sori oli pakko =)=)=)=)
 
Levy tulee ens helmi-maaliskuussa ja eiköhän niitä ala vähitellen täälläkin päin maailmaa näkymään keikalla.
 
Tanu
06.11.2003 15:53:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levy tulee ens helmi-maaliskuussa...
 
Mitä helvettiä, taas? Vastahan Hidden Step, Pyramidion ja Erpland ilmestyivät. Tuotteliaita kavereita.
 
Keikalle pitäisi päästä ihan vain siitä ilosta, että näkisi, minkälaisessa pössyssä porukat siellä ovat.
 
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
Veke
07.11.2003 08:09:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä helvettiä, taas? Vastahan Hidden Step, Pyramidion ja Erpland ilmestyivät. Tuotteliaita kavereita.
 
Joo'o, pakko kyllä korjata sen verran että Erpland tuli ihan vasta, eli vuonna 1990.
 
Uutta levyä odottelen innolla ja sen nimihän on Toka Tola.
 
Tarkastaja
07.11.2003 10:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo'o, pakko kyllä korjata sen verran että Erpland tuli ihan vasta, eli vuonna 1990.
Niin ja Hidden Step 2000 sekä Pyramidion 2002 eli ei se tahti enää niin hirveä ole.
Mutta bändihän on loistava, soittajat loistavia ja biisitkin ovat loistavia. Täyttä yö musiikkia.
 
Henga
07.11.2003 11:52:46 (muokattu 07.11.2003 11:53:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta levyä odottelen innolla ja sen nimihän on Toka Tola.
 
Uuden levyn nimi on kylläkin "Spirals In Hyperspace".
 
Veke
07.11.2003 12:21:52 (muokattu 07.11.2003 12:25:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uuden levyn nimi on kylläkin "Spirals In Hyperspace".
 
No kato perkele niinpä olikin :) Kuvastaa aika hyvin sitä musiikkia tuo levyn nimi. Ja vihdoin ja viimein saa CD muodossa tuon 'Oakum' biisinki. Ihan vitun tykki sillä DVD:llä. Siistiä ku on yheksän biisin levy sen aika tavanomaisen seittemän biisin sijaan.
 
Nyt alkaa rankka odotusaika :|
 
Täyttä yö musiikkia.
 
On täyttä minkä tahansa vuorokaudenajan musiikkia. Kaunis kesäaamu ja Ozriccia soimaan heti ekana niin lähtee päivä hyvin käyntiin :)
 
EDIT: Lisäystä sen verran että Steve Hillage on vieraileva muusikko tulevalla levyllä eli VAUUUU!!!!
 
voltasparta
07.11.2003 12:40:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se dvd on hyvä.. aikomoisii dead headeja on noi ozricit tyypit...
 
now the body of one soul I adore wants to die you have always told me you'd not live past 25
18is9
07.11.2003 12:55:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se dvd on hyvä.. aikomoisii dead headeja on noi ozricit tyypit...
 
Huilu on miksattu DVD:llä aika kummasti, suurimman osan aikaa se jotain pillittää mutta en mit'n qle; on menyt zoppaa gorfaan.
 
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
deepsleeper
07.11.2003 13:59:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onk se DVD se Pongmasters Ball? Pitäis kyl nähä! Mä oon ollu sekä niiden Imatran keikalla että Makasiinien keikallakin. Molemmat olivat ihan tykkejä!! Ozrikkeihin ei kyl voi kauheen helposti kyllästyy. Ihan sikamageet Hyperspace Spirailua. Jään venaan uutta levyy ihan kybäl fiddu! ; )
 
zapster
07.11.2003 15:30:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Upee bändi. Erityisesti Imatran keikka oli ikimuistoinen. DVD:n saa freerecordshopista nyt edullisesti.
 
Tanu
07.11.2003 18:01:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua, minulla on Erplandista ja Hidden Stepistä versiot, joissa lukee 2003. Hmm. Voisivathan nuo olla uusintapainoksia, mutta missään ei lue alkuperäistä vuosilukua, ainoastaan 2003.
 
Ovatkohan nämä jotain toveri Ivanin versioita?
 
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
Henga
07.11.2003 18:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hassua, minulla on Erplandista ja Hidden Stepistä versiot, joissa lukee 2003. Hmm. Voisivathan nuo olla uusintapainoksia, mutta missään ei lue alkuperäistä vuosilukua, ainoastaan 2003.
 
Ovatkohan nämä jotain toveri Ivanin versioita?

 
Muistaakseni Pungent,Become ja Erp uudelleen julkastiin pahvikantisina vuonna 2003 jos en väärin muista
 
lxi
07.11.2003 18:22:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni Pungent,Become ja Erp uudelleen julkastiin pahvikantisina vuonna 2003 jos en väärin muista
 
Siis erikseen pahvikansissa?
 
Snapper ainakin julkaisi vuonna 2000 paketin, johon kuuluivat juuri nuo kolme levyä. Levyt itse ovat ihan normaaleissa muovikuorissa, koko komeus on vain pakattu yhteen pahvitaskuun.
 
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire
Henga
07.11.2003 19:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis erikseen pahvikansissa?
 
Snapper ainakin julkaisi vuonna 2000 paketin, johon kuuluivat juuri nuo kolme levyä. Levyt itse ovat ihan normaaleissa muovikuorissa, koko komeus on vain pakattu yhteen pahvitaskuun.

 
No hitto,en oo kyl 100% varma,siis meinaatko kolmen cd:n pakettia?Ja kuten mainittu, itse olen nähnyt pahvikansissa noita mainittuja levyjä erikseen,enkä tietenkään jo levyt omistavana ole asiaa tarkastellut enempää..no mutta,jos jotakuta kiinnostaa niin paikallisen levykauppiaan pakeille pohtimaan. =)
 
loucious lou
09.11.2003 04:01:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heh, jees täytyy myöntää et jäbät on luonut ihan oman saundimaailman jota ehkä alkaakin paremmin hahmottaa muutaman "jaaztupakin" jälkeen..
mitä tossa tsiikailin,että pitkäsoittojen määrä alkaa olemaan tossa kymmenen tsipaleen tietämillä eli toutteliaita veikkoja.
heidän musiikkiinsa liittyy tietynlainen vahva visuaalinen aspekti joka tekee siitä niin saatanan tehokasta...ehrottomasti ensi keikalle heilumaan.
 
it wan't quite as bad as it sounded..
jannu
10.11.2003 02:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni Pungent,Become ja Erp uudelleen julkastiin pahvikantisina vuonna 2003 jos en väärin muista
 
Ja muutamaa vuotta aikaisemmin nuo ilmestyivät kolmen pakettina, edulliseen hintaan.
 
Jep OT on mainio. Taisi olla Waterfall Cities joka osui ensin korviin joskus armeija-aikana. Sitten tuli hankittua tuo yllämainittu kolmen setti. Become The Other on iskenyt näistä kaikkein eniten.
 
Harkitsin kovasti keikalle lähtemistä, oliskohan ollut kesällä 2001, mutta taisi olla vähän Matin sukulaisia kukkaron puolella...
 
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
deepsleeper
10.11.2003 15:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos teistä kukaan huomannut että yhdessä Findus Oy:n mainoksessa (jotain niiden pakaste-vihannes wokki-miksiä) jossa vihannekset ajavat ikään kuin kilpaa, soi taustalla aikas varmasti jokin Ozrikkien biisi. Valitettavasti se on aika lyhyt pätkä, mutta siinä on tismalleen sellasta Ed Wynnen upeeta kitaravääntöä, ja kiinnostais hirveesti josko joku osais kertoa että mikäs biisi se siellä soi kun en itse heti tunnista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «