Fuzzy Boner 18.08.2006 10:52:17 | |
---|
"03 _Rakkaus on pesti hulluuteen - Jarkko Martikainen _ 04 _Meitä odotellaan mulla alla - Jarkko Martikainen _ 05 _Jos helvetti on täynnä - Jarkko Martikainen _ 06 _Kaikki me kuolemme pian - Jarkko Martikainen" Tuossa iässä kuolema vielä kiehtoo niin paljon että siitä voi rallejakin väsätä.Tänään tuo sitten julkaistaan Heinolassa. Siin on takuuvarmasti hienoja arreja... mm.Marzi Nyman on tehny Alangolle jousiarrit. Hän on Nero, isolla N:llä. CHILDREN OF BARON!!! |
KoskPaavo 18.08.2006 11:03:28 | |
---|
Siin on takuuvarmasti hienoja arreja... mm.Marzi Nyman on tehny Alangolle jousiarrit. Hän on Nero, isolla N:llä. Aion tuon levyn hankkia ja kuunnella. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Tankero 18.08.2006 11:05:10 | |
---|
Jos sitä ollaan kovia "rock-lyyrikkoja" eihän siinä mitään sinfoniaorkesteria tarvita, ja se noitten "laulu"han on karua kuunneltavaa. Edelleen olen sitä mieltä että kysymyksessä on rahastus niin rockherrojen kuin sinfoniettankin taholta. Jotenkin koomistakin on tämä "korkeakulttuurin" epätoivoinen lähestyminen tavallista kansaa,No, raha tekee nöyräksi ja rockmiehet saavat hyväksyntää ja nostetta uralleen. No, täytyy myöntää että vähän provosin, aika hyväksyvä olen kaiken suhteen, kyynisyys vaan vähän vaivaa joskus. Pari asiaa. Ekaksi, oliskohan kyse rahstuksesta. Tuskin siellä on Jarkko, Ismo ja Timo miettineet, että mitemkähän sitä sais fyffeä helpolla. Sitten on jonkun päähän pälkähtänyt tämä ajatus. Epäilen. Millai epätoivoinen? Ei tuo liene kovin epätoivoista jos ko tyyppien kans tekee yhteistyötä.. Kyynisyyshän se on ite kullakin kantava ominaisuus. Hurauta Metsurin lauantai soimaan, niin varmaan helpottaa. ;) Varmasti, vissiin. |
Musiikkia korville 18.08.2006 11:05:20 | |
---|
Siin on takuuvarmasti hienoja arreja... mm.Marzi Nyman on tehny Alangolle jousiarrit. Hän on Nero, isolla N:llä. Oho... Marzi on kyllä kova. Tuo Martikainen ei ehkä laulajana oo aivan kärkikastissa, mut oman tyylinsä taitajana ja genreensä sopivana oikkeen hyvä. YUP:n musiikissa on hienoja juttuja, sanoisinpa notta melkosia koukkuja. Alankoa arvostan muusikkona kovasti, siis nimenomaan Ismoa. ...ja tätä mieltä on MK. |
uruttaja 18.08.2006 11:10:34 | |
---|
Kyynisyyshän se on ite kullakin kantava ominaisuus. Hurauta Metsurin lauantai soimaan, niin varmaan helpottaa. ;) Veljeni, olen sanaton. Nyt loppu attribuutit. |
Tankero 18.08.2006 11:11:29 | |
---|
Veljeni, olen sanaton. Nyt loppu attribuutit. Taisin vetäistä oikeasta narusta. Varmasti, vissiin. |
uruttaja 18.08.2006 11:15:29 | |
---|
Taisin vetäistä oikeasta narusta. Just, siiitä narusta joka poistaa automaattisesti tampaksit. |
KoskPaavo 18.08.2006 11:16:53 (muokattu 18.08.2006 11:18:28) | |
---|
Pari asiaa. Ekaksi, oliskohan kyse rahstuksesta. Tuskin siellä on Jarkko, Ismo ja Timo miettineet, että mitemkähän sitä sais fyffeä helpolla. Sitten on jonkun päähän pälkähtänyt tämä ajatus. Epäilen. Millai epätoivoinen? Ei tuo liene kovin epätoivoista jos ko tyyppien kans tekee yhteistyötä.. Kyynisyyshän se on ite kullakin kantava ominaisuus. Hurauta Metsurin lauantai soimaan, niin varmaan helpottaa. ;) Onkohan tällä pallolla yhtään sellaista tallaajaa joka EI olis koskaan ollut kyyninen jonkun toisten tekemisen suhteen? Olihan täällä juuri pari viikkoa sitten äärimmäisen jyrkkiä kannanottoja siihenkin että haitari ei sovi rockmusiikkiin(ei minustakaan).Entäpä "Syötteen taikaa vol2." edellämainittujen herrojen tähdittäminä.? Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
uruttaja 18.08.2006 11:20:27 | |
---|
Onkohan tällä pallolla yhtään sellaista tallaajaa joka EI olis koskaan ollut kyyninen jonkun toisten tekemisen suhteen? Olihan täällä juuri pari viikkoa sitten äärimmäisen jyrkkiä kannanottoja siihenkin että haitari ei sovi rockmusiikkiin(ei minustakaan).Entäpä "Syötteen taikaa vol2." edellämainittujen herrojen tähdittäminä.? Ei maha taittua. Se tulkinta vaatii nimittäin niin syvällisen, jopa vuosia jatkuneen, pohdiskelun Syötteen maisemissa. |
Tankero 18.08.2006 11:21:42 (muokattu 18.08.2006 11:22:42) | |
---|
Onkohan tällä pallolla yhtään sellaista tallaajaa joka EI olis koskaan ollut kyyninen jonkun toisten tekemisen suhteen? Olihan täällä juuri pari viikkoa sitten äärimmäisen jyrkkiä kannanottoja siihenkin että haitari ei sovi rockmusiikkiin(ei minustakaan).Entäpä "Syötteen taikaa vol2." edellämainittujen herrojen tähdittäminä.? Ei liene. Ite kyllä olen välillä liikaakin. Olisko molemmilla kokemus vaikuttanut. Kovia oli kommenttit. Sopi eli ei niin vetäköön ketä huvittaa. Vol 2. kun sais niin kyllä taitais elämä kirkastua. Siis alkuperäisten vetämänä.Menen muistaakseni joulukuussa Syötteelle. Täytyy kysellä, josko löytyis. Tai sitä yhden Syötteen tyypin soololevyä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 18.08.2006 11:23:09 | |
---|
Just, siiitä narusta joka poistaa automaattisesti tampaksit. Mitä ne lienee? Varmasti, vissiin. |
Fuzzy Boner 18.08.2006 11:25:02 (muokattu 18.08.2006 11:26:43) | |
---|
Onkohan tällä pallolla yhtään sellaista tallaajaa joka EI olis koskaan ollut kyyninen jonkun toisten tekemisen suhteen? Olihan täällä juuri pari viikkoa sitten äärimmäisen jyrkkiä kannanottoja siihenkin että haitari ei sovi rockmusiikkiin(ei minustakaan).Entäpä "Syötteen taikaa vol2." edellämainittujen herrojen tähdittäminä.? Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! CHILDREN OF BARON!!! |
Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! Komp. Alat sinäkin tulla siihen ikään, että kyynisyys katoaa ja vain kateus ja kankeus jää jäljelle. |
Tankero 18.08.2006 11:29:21 | |
---|
Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! Niinhän se pitäis mennä. Ei oo multa pois, jos joku pärjää. Hommassa kuin hommassa. Paitsi jokunen doris on aina silloin tällöin livahtanut vääriin suihin. Se korppee. Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 18.08.2006 11:29:53 | |
---|
Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! Näinhän on, olet poikkeuksllinen yksilö, vilpittömästi. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Fuzzy Boner 18.08.2006 11:30:47 (muokattu 18.08.2006 11:32:43) | |
---|
Niinhän se pitäis mennä. Ei oo multa pois, jos joku pärjää. Hommassa kuin hommassa. Paitsi jokunen doris on aina silloin tällöin livahtanut vääriin suihin. Se korppee. TTT= tussutieteidentohtori. TTT ei koskaan ole pillukade. :) Mulla jäi 10v sitten väitöskirja kesken eli oon vaan TTK. hoho CHILDREN OF BARON!!! |
uruttaja 18.08.2006 11:32:03 | |
---|
TTT= tussutieteentohtori. TTT ei koskaan ole pillukade. :) Mulla jäi 10v sitten väitöskirja kesken eli oon vaan TTK. hoho Meistä monet on vain TT-yo. |
Musiikkia korville 18.08.2006 11:32:21 | |
---|
Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! Näin se on. Hyvä. Tuli mieleen se, miten ihmiset on rakennettu... Ihmisissä on 70% vettä ja 30% kateutta. ...ja tätä mieltä on MK. |
isojussi 18.08.2006 14:14:27 | |
---|
Mä en oo ikinä jaksanu olla kateellinen oikeessa elämässä ainakaan mistään minkään ammattiin liittyvästä.. Jokainen joka sydämellään tekee juttuaan, oli se mitä tahansa; ansaitsee hatunnoston! Tai kai terveellä tavalla saa olla kateellinen - siis ihailevaan sävyyn? Sinänsä allekirjoitan just ton mitä sanoit. On muuten ihan turha tulla märiseen, jos joku tekee musaa rahasta. So fucking what? Ei se itsessään tee hommaa halveksittavaksi, että tekee sitä elääkseen? Nälkäänkö perkele tässä pitäis joka muusikon kuolla, että olis hyväksyttävä taiteilija? Ihme puheita. Ei siis toki sun suustas FB(I), vaan muutaman muun.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 18.08.2006 14:14:47 | |
---|
Meistä monet on vain TT-yo. Mites jos on jäänyt sekin koulu kesken, onko silloin TTKeskeyttänyt. Miks´ mä oon täällä? |