Risto Mustalisä 05.11.2003 08:06:00 | |
---|
Uusimmassa Soundissa Lemmy kertoo haastattelussa ,että Albert Järvinen oli "huono juoppo ja huumeidenkäyttäjä".Tuli minulle ainakin yllätyksenä tuo huumepuoli.Olin aikaisemmin luullut ,että Alppu oli "vain" viinamäen miehiä. Eipä silti hieno muusikko - kuten Lemmy myös toteaa.Ja sehän on tärkeintä. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Lonesome 05.11.2003 08:40:53 | |
---|
Kyllähän tuosta Järvisen moniongelmaisuudesta julkisuudessakin juttua on aika paljon ollut. Surullisena sitä on tullut kuultua ja luettua oman ehdottoman kitarasankarinsa elämänvaiheista ja tyylistä. Alppu ilmeisesti haki aina jotain muuta ja parempaa, kuin sitä mitä oli juuri tekemässä. Elämisen tuska vaati sitten lievitystä. Hetkinen, enhän minä oikeasti tiedä Järvisen Pekan todellisesta elämästä mitään muuta kuin sen, että hänen soittonsa itsessään oli "Jotain suurempaa". Se riittää. Vaikutti ja vaikuttaa jatkuvasti elämääni. RIP. Lemmy sitten taitaakin olla näitten apuaineiden suhteen siinä sarjassa, johon ei paljon muita maailmassa kuulukkaan. Kontrolli on ilmeisesti pelannut suhteessa oman kehon kestokykyyn. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
vantage 05.11.2003 09:30:48 | |
---|
Määkin luin ja yllätyin. Haukku Suomalaisia peruskännejä prkl... Heavy Metal Is The Law |
Risto Mustalisä 05.11.2003 09:55:04 | |
---|
Määkin luin ja yllätyin. Haukku Suomalaisia peruskännejä prkl... Suomalaisia kännejä vähintäänkin ihmetellään aika paljonkin ulkomaan elävien keskuudessa - jostain syystä... :-D Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Vemmy 05.11.2003 10:24:59 | |
---|
Suomalaisia kännejä vähintäänkin ihmetellään aika paljonkin ulkomaan elävien keskuudessa - jostain syystä... :-D Ja ei kai suomalaista ryyppäämistä voi ymmärtää mies, joka juo pullollisen viskiä päivässä... ;) Vieläkö meillä on kaljaa? |
Henga 05.11.2003 23:34:24 | |
---|
Uusimmassa Soundissa Lemmy kertoo haastattelussa ,että Albert Järvinen oli "huono juoppo ja huumeidenkäyttäjä".Tuli minulle ainakin yllätyksenä tuo huumepuoli.Olin aikaisemmin luullut ,että Alppu oli "vain" viinamäen miehiä. Eipä silti hieno muusikko - kuten Lemmy myös toteaa.Ja sehän on tärkeintä. Lue Lamppu Laamasen Tavastia kirja niin piriähän se veteli niinku kaikki.. |
Mika Antero 06.11.2003 08:24:10 (muokattu 06.11.2003 08:24:51) | |
---|
Kyllähän Albertin huumeidenkäytöstä puhutaan Honey Aaltosen kirjassakin, tosin melkoisen ympäripyöreästi. Mutta jonniinlaisen yliannostuksen hän onnistui jollain Tukholman reissulla kirjan mukaan vetämään. Se on vaarallista tuo hassiksen juominen. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
-Mickill- 06.11.2003 12:46:05 | |
---|
Korostaen vielä niin Lemmy sanoi että hänen hyvä ystävänsä Albert Järvinen jne. Eli on pojat varmaan yhdessä joskus tykitelly/nuuskinut pulvereita. On kyllä Lemmy ihme ukko, haastattelun aikanakin meni reilu puoli pulloa Jack Danielsia. Elävä legenda. Politix Are Nothing, Fucking Is Something. |
Ja ei kai suomalaista ryyppäämistä voi ymmärtää mies, joka juo pullollisen viskiä päivässä... ;) Lemmy on muuten pahemman luokan alkoholisti. Lääkärinsä oli kuulemma vannottanut olla lopettamatta juomista, ettei mies kuole vieroitusoireisiin. Tuskin elää enää kovin kauaa, koska maksa voi sanoa poks. |
Vemmy 06.11.2003 13:04:00 | |
---|
Lemmy on muuten pahemman luokan alkoholisti. Lääkärinsä oli kuulemma vannottanut olla lopettamatta juomista, ettei mies kuole vieroitusoireisiin. Tuskin elää enää kovin kauaa, koska maksa voi sanoa poks. Jos Lemmy olisi kuolevainen, niin olisi kuollut viimeistään 80-luvun alussa. Ei kai sitä tapa mikään... Vieläkö meillä on kaljaa? |
N_Bates 06.11.2003 14:14:45 | |
---|
legenda kertoo että lemmylle ei voi tehdä verensiirtoa.. sen elimistö alkais hylkimään puhdasta verta! hoho. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Risto Mustalisä 06.11.2003 15:07:09 | |
---|
legenda kertoo että lemmylle ei voi tehdä verensiirtoa.. sen elimistö alkais hylkimään puhdasta verta! hoho. Tuo tarina on ainakin re-masteroidun Ace of spades -albumin kansissa: "pure blood will probably kill ya!" Hoho. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Korzen 06.11.2003 15:40:41 | |
---|
Tuli minulle ainakin yllätyksenä tuo huumepuoli.Olin aikaisemmin luullut ,että Alppu oli "vain" viinamäen miehiä. Albertin kuolemaan johtaneista tapahtumista ei ole paljon julkisuudessa puhuttu, mutta se oli joka tapauksessa OD. |
Korzen 06.11.2003 15:41:31 | |
---|
Tuo tarina on ainakin re-masteroidun Ace of spades -albumin kansissa: "pure blood will probably kill ya!" Hoho. Ja löytyy myös Lemmyn omaelämäkerrasta. Suosittelen! |
Boogiman 07.11.2003 11:41:12 | |
---|
Omaelämäkirjasta löytyy aika paljon mehukkaita juttuja, varsinkin Sonyn tyypit saa kuulla kunniansa, HAH! |
Vemmy 07.11.2003 11:47:49 | |
---|
Omaelämäkirjasta löytyy aika paljon mehukkaita juttuja, varsinkin Sonyn tyypit saa kuulla kunniansa, HAH! Tiedä sitten, kuinka paljon tuosta kirjasta pohjautuu totuuteen. Ainakin sitä lukiessa tuli aina välillä sellainen olo, että mitähän tästä uskoisi... No, hyvä kirja se kuitenkin on. (subjektiivinen mielipide, lukekaa itse jos haluatte ja muodostakaa omanne) Vieläkö meillä on kaljaa? |
Mc Ban 07.11.2003 17:59:20 | |
---|
Jos Lemmy olisi kuolevainen, niin olisi kuollut viimeistään 80-luvun alussa. Ei kai sitä tapa mikään... Niin joo. Mutta Ozzy Osbourne ei ainakaan voi kuolla. |
HC-Audio 08.11.2003 00:16:18 (muokattu 08.11.2003 13:53:07) | |
---|
joo-o on se "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |