Aihe: VH-100R kovaäänisempi nuppi kuin Engl Powerball?
1 2 3 4 5
Scar
17.08.2006 21:55:13
Onko niin että Laneyn VH-100R kovaäänisempi nuppi kuin Engl Powerball!? Molemmat ovat 100 wattisia.. Testattu laneyn (malli tuntematon) kaapilla. Elikkä.. Hankin Voimapallon vähän aikaa sitten, ja treenikämpillä ilmeni ongelma: Voimapallo ei kuulunut kaikille soittajille! Sen jälkeen ajattelimme testata vanhaa nuppia (VH-100R) samoilla asetuksilla (clean kanava ja multi-efekti väliin) desibelimittarilla, ja ero oli huomattava. Onko vika kaapin ja Voimapallon yhteensopimattomuudessa, vai tuliterässä Englissäni?
Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence
Metallikitaristi
17.08.2006 22:00:37
Kyllä nupissa on jotain vikaa jos 100wattia ei riitä
käsi
17.08.2006 22:04:44

uskoisin kanssa että nupissa, putket kannattaa tarkastaa että kaikki ovat kunnolla kiinni ja ehjiä.

Onko oikeat ohmimäärät?

eipä nyt heti sitten muuta mahdollista tulekkaan mieleen.
Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa
Scar
17.08.2006 22:06:28
Kyllä nupissa on jotain vikaa jos 100wattia ei riitä

Todellakin! Olen ihan samaa mieltä, mutta tämän pienen nimeltä mainitsemattoman musiikkiliikkeen myyjät eivät usko että on mitään vikaa!
Rhythm of wings in the sky so high / Music in my ears I can't wait to see / I' m hiding in the grass death in my hands / Surprise is my only defence
Scar
17.08.2006 22:08:00
Onko oikeat ohmimäärät?

Kyllä on. Ei mahdu mun päähän että missä voi olla vika.
Scar
17.08.2006 22:10:53
Myyjä rupesi syyttämään että "Soitatte liian kovaa"! Minä repesin täysin. Soitetaan nuorisotalolla joka yleensä auki, ja välissä kämänen ovi eikä ole tullut valituksia.
käsi
17.08.2006 22:35:29 (muokattu 17.08.2006 22:35:49)

Myyjä rupesi syyttämään että "Soitatte liian kovaa"! Minä repesin täysin. Soitetaan nuorisotalolla joka yleensä auki, ja välissä kämänen ovi eikä ole tullut valituksia.

Kylläpäs on kumma myyjä, ei se voi olla tosissaan että 100watin putkinupilla ei joku muka pärjäisi treenikämpäällä, no tietty on mahdollista jos se on stadionin kokoinen kämppä ja ei ole muuta kuin yksi kaappi nupin alla niin soundi voipi olla vähän heikko. olettaen tietysti että muu bändi on toisessa päässä ja sun kamat toisessa päässä
Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa
Antti1
17.08.2006 22:39:14
Jos teillä kerran on desibelimittari, niin tööttääs molemmat laitteet ihan täysille. Monissa vahvareissa volumen säädöt käyttäytyvät tyystin eri tavalla. Mun Screamerissakin leadikanavan volansäätö vaikuttaa huomattavasti masterin käyttämiseen. Jos se on täysillä, master voi olla treeneissä vähän yli ykkösellä (0-10 asteikko). Jos se on klo 10, master täytyy olla puolivälissä.
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.
Scar
17.08.2006 22:41:10
Kylläpäs on kumma myyjä, ei se voi olla tosissaan että 100watin putkinupilla ei joku muka pärjäisi treenikämpäällä, no tietty on mahdollista jos se on stadionin kokoinen kämppä ja ei ole muuta kuin yksi kaappi nupin alla niin soundi voipi olla vähän heikko. olettaen tietysti että muu bändi on toisessa päässä ja sun kamat toisessa päässä

Ei ole stadionin kokoinen. Ja nyt kyllä järkytyt: 100 wattinen marsun trankku vahvistin kuului kaikille ilman ongelmaa (korvien korkeudella kylläkin mutta silti)!
Antti1
17.08.2006 22:47:27
Ero oli melko huomattava.

Aika jännää. Sano sille myyjälle, että jos ei suostu vaihtamaan tuotetta uuteen, niin voi tulla katsomaan treenikämpälle ihan desibelimittarilla tehdyt mittaustulokset parin 100W vahvarin kesken.

Vehje vaihtoon sanon ma, jos ei oikeasti kuulu. Ehjä versio aiheesta kuuluu aivan varmasti ja todella lujaa kuuluukin.
Scar
17.08.2006 22:50:10
Sano sille myyjälle, että jos ei suostu vaihtamaan tuotetta uuteen, niin voi tulla katsomaan treenikämpälle ihan desibelimittarilla tehdyt mittaustulokset parin 100W vahvarin kesken.

Mulle tuli kans mieleen ja hyvällä tuurilla tuleekin ensi treeneihin:)
kimurantti1
17.08.2006 22:51:45
Sori offtopic, mutta oliko sulla VH100R aikaisemmin? Mä tuossa viime viikonloppuna studiolla totesin juuri VH100R:stä ja Powerballista, että onneksi valitsin Vh100R:n..
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Scar
17.08.2006 22:55:25
Sori offtopic, mutta oliko sulla VH100R aikaisemmin? Mä tuossa viime viikonloppuna studiolla totesin juuri VH100R:stä ja Powerballista, että onneksi valitsin Vh100R:n..

Juu oli mut ei oma. Kyllä mäkin siihen aika tyytyväinen oon ollut, mutta oli pakko saada oma jossa itsessään kunnon mättö säröt. Ton Laneyn kans oon käyttänyt aina Bossin ME-50:stä.
kimurantti1
17.08.2006 22:58:43
Juu oli mut ei oma. Kyllä mäkin siihen aika tyytyväinen oon ollut, mutta oli pakko saada oma jossa itsessään kunnon mättö säröt. Ton Laneyn kans oon käyttänyt aina Bossin ME-50:stä.

VH100R:ssä ei ollut kunnon mättösäröjä? Kuulostaa aika erikoiselta. Ootas, kohta saan muutaman klipin nettiin, ja jos niissä ei ole mättösäröjä niin sitten ei missään...
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Antti1
17.08.2006 23:01:05
No mutta onhan se ihan totta, ettei siinä samanlaista äärimeininkiä ole, vaikka rankkaa soundia irtoaakin. Kaikki musa ei vaan vaadi sellaista kaunista sointia, jota tuosta loppuun asti irtoaa. Joskus kaiuttimista täytyy vain syöstä helvetinlieskoja ja pääkalloja.
Scar
17.08.2006 23:02:08
VH100R:ssä ei ollut kunnon mättösäröjä? Kuulostaa aika erikoiselta. Ootas, kohta saan muutaman klipin nettiin, ja jos niissä ei ole mättösäröjä niin sitten ei missään...

Itse asiassa ei ole edes hirveesti tullut testailtua:) Ostin sen bossin ja sen säröllä aina pitänyt mättää! Damn!
kimurantti1
17.08.2006 23:24:19
Antti1:
No mutta onhan se ihan totta, ettei siinä samanlaista äärimeininkiä ole, vaikka rankkaa soundia irtoaakin. Kaikki musa ei vaan vaadi sellaista kaunista sointia, jota tuosta loppuun asti irtoaa. Joskus kaiuttimista täytyy vain syöstä helvetinlieskoja ja pääkalloja.

Voi kuule, odotas kun saan ne klipit. Jos vaikka viikonlopun aikana miksaaja lähettäisi sen pätkän mulle. Ei ole ihan loputtoman kaunista sointia...

Scar:
Itse asiassa ei ole edes hirveesti tullut testailtua:) Ostin sen bossin ja sen säröllä aina pitänyt mättää! Damn!

Voi voi.. :-)
Antti1
17.08.2006 23:27:55
Ei ole ihan loputtoman kaunista sointia...

Höh! Mua on huijattu. Kyllähän kauniistakin saa pesäpallomailalla ruman, muttei se oo sitten oikealla tavalla ruma. Sun soundille on tehty vain arpitatuointi, mutta taustalta paistaa finnitön iho ja tuuheat rips... eiku, ööh... Heeho. :)

Odotan innolla, että pääsen kuuntelemaan sun ranggistelun runsaudensarvea.
Lilli
18.08.2006 05:37:12
Molemmilla testattiin ihan täysillä. Ero oli melko huomattava. Liikkeessä myyjä rupes soittelemaan ja väitti että "Kyllä kuuluu!", mutta ei millään tahtonut älytä että treenikämppä on vähän eri asia.

No on mystinen juttu! Satawattinen vahvistin pienessä kämpässä täysillä ! Meitsi ei voi 20 wattista peliä lyödä viitosta isommalle ilman että muut soittajat käy päälle.
'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)