Aihe: mikä tekee jostakin gootin?
1 2 3 4 5
Bassballs
10.10.2003 10:42:42

Savon murre ja keskikalja näkyy olevan aika olennainen osa tätä ns. goottiutta. Koskahan empire ja rokokoo tulevat taas muotiin?

Meilläkinpäin gooteille maistuu olut ja yleensä myös pelkkä kasvisruoka. Jos minä rupeaisin tästälähin olemaan vaikka Viikinki... tai Atsteekki
Toiletpaper here is like (The) Talkkari.. Rough, tough and takes no shit from any asshole.
gravedepth
14.10.2003 08:45:51
Teinigootti yrittää olla niin synkkä niin synkkä. Gootti taas uskaltaa pitää hauskaakin ja hymyillä vaikka sitten crowt naamalla.
A Fiend
15.10.2003 12:39:39
mä olen saanut vaik kuinka monta eri versiota goottiudesta =) kiitos hei kaikille paljon! seuraava kysymys: miten arvossa pidätte gootteja?
Is Death Another Birthday?
Bacchus
15.10.2003 14:17:32
mä olen saanut vaik kuinka monta eri versiota goottiudesta =) kiitos hei kaikille paljon! seuraava kysymys: miten arvossa pidätte gootteja?

Riippuu vähän millä asenteella on gootti. Jos on elämäntapa gootti, niin hemmetin hienoa, mielenkiintoinen ihminen. Mutta taas nää teinigootit, naurattaa ja pistää vihaksi.
!
CaRRion__
31.10.2003 21:25:24
Musta on hienoa että ihmiset uskaltaa olla erillaisia!
"Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one"
Unworthy Knight
31.10.2003 21:46:33
miten arvossa pidätte gootteja?

Massanan he eivät tee minuun mitään vaikutusta. Lähinnä vääntävät suun hymyyn.

Mutta yleensä, jos luon kontaktin moiseen olentoon pyrin tarkastelemaan häntän yksilönä ja unohtamaan sen millainen kuva minulla on massasta.

En pidä heitä normaalia kiinnostavimpana, tosin poikeuksiakin tunnen.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
valje
01.11.2003 13:15:33

Tästä keskustelusta tulee jotenkin mieleen ajat kun olin n.15 ja pyörin parin tytön kans jotka olivat juuri alkaneet kuunnella heviä, blackkia etc. Sitten tulee multa joku kysymään kun ite olin kuunnellu metallia jo pitempään, et kuinka mä voin olla tommosten tyyppien kans. Tyhmänä ihmettelin, että kuinka niin? Vastaus: kun ne ei oo aitoja.

Ei mua ole ainakaan koskaan vaadittu kuuntelemaan mitään tiettyjä bändejä ollakseni gootti. Mulle on sanottu, että oon gootti, mut ite en menis moista julistamaan. Enkä tosiaan kuuntele kuin ehkä yhtä tai kahta bändiä joita goottibileissä soitetaan. Niitäkin harvoin. Voisin siis kysyä, olenko gootti. En kysy, ei kiinnosta.
*dancing in the graves*
Jani The Rock
01.11.2003 14:13:42

Jaa että arvossa? No, en ylipäänsä arvosta juuri ketään ihmisiä, saati sitten gootteja.
Lizard in a bottle yeah!
A Fiend
02.11.2003 20:09:33
onks muuten hei olemassa jotain käsialaa, joka luokiteltais goottityyliseksi? kun on esim. kaikennäkösiä rakennuksiakin rakennettu goottityyliseksi..
noir
02.11.2003 20:21:48 (muokattu 03.11.2003 18:49:34)
onks muuten hei olemassa jotain käsialaa, joka luokiteltais goottityyliseksi? kun on esim. kaikennäkösiä rakennuksiakin rakennettu goottityyliseksi..

Onhan noita goottilaisia fontteja fonttikirjastot väärällään. Voi olla, että wöördistäkin löytyy ihan vakiona.

EDIT: Avatarissani esimerkki moisesta fonttimallista.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
jenni.rotten
03.11.2003 17:12:15 (muokattu 03.11.2003 17:15:13)
Musta on hienoa että ihmiset uskaltaa olla erillaisia!

Mitä erilaista on jossain gootissa? Niitä kävelee vastaan päivittäin, joten miun mielestä ne eivät poikkea juuri massasta.

EDIT: goottituttavani päätti eilen kääntyä saatananpalvojaksi (ja huuteli päätöksestään lähes jokaiselle vastaantulijoille + aloitti palvomisen: 1) lainaamalla kirjastosta tietokirjan saatananpalvomisesta, 2) hyppimällä hautausmaalla hautakivien päällä = teinityttö 14w, jolle ei enää pelkkä goottius riitä...)
Miulla on aivovamma - jos joku kysyy, se on synnynnäinen
Lappis
03.11.2003 19:14:23

^*reps*

tää pelasti päivän...
jannu
04.11.2003 00:47:50 (muokattu 04.11.2003 00:49:12)
Mitä erilaista on jossain gootissa? Niitä kävelee vastaan päivittäin, joten miun mielestä ne eivät poikkea juuri massasta.

No mitä erilaista on yleensäkään tässä nykypäivän erilaisuudessa? Kaikki haluavat olla niin vitun erilaisia. Yksilöitä. "Erilaisuudesta" on tullut massaa.

Nykypäivänä OIKEASTI erilainen nuori on se "tavis", joka ei väkisin tuikkaa sitä hakaneulaa poskeen, kulje pitsiröyhelöissä, käytä panosvyötä tai kurlaa sianverta.
Miettikää nyt, jos uskaltaudut farkuissa ja collegepaidassa rokkikeikalle niin kaikki vitun "erilaiset" katsovat kuin halpaa makkaraa, koska se tavallinen tallustaja ei kuulu porukkaan.

EDIT: lisäyksiä
Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
noir
04.11.2003 06:50:44
No mitä erilaista on yleensäkään tässä nykypäivän erilaisuudessa? Kaikki haluavat olla niin vitun erilaisia. Yksilöitä. "Erilaisuudesta" on tullut massaa. - -

Niinpä. Tuleekin mieleen se kohtaus Brianin Elämässä, kun Brian huutaa parvekkeelta niille seuraajillen. Otetaan siitä pätkä tähän:

Brian: "Te olette kaikki erilaisia!"
Ihmiset: "Kyllä! Me olemme kaikki erilaisia!"
Se tavis: "Minä en ole..."

Arvatkaa kuka oli erilainen.
A Fiend
04.11.2003 08:28:06
Onhan noita goottilaisia fontteja fonttikirjastot väärällään. Voi olla, että wöördistäkin löytyy ihan vakiona.

heitä hei tänne pari linkkiä kiitos! =)
noir
04.11.2003 20:19:49
heitä hei tänne pari linkkiä kiitos! =)

Ensiksikin: mikä kikkeli ihmisiä vaivaa? Google käteen!

Toiseksikin: Ole hyvä: http://www.google.fi/search?hl=fi&a … gothic&btnG=Google-haku&lr= , josta esimerkkilöytönä http://fonts.lordkyl.net/fonts.php?category=goth
A Fiend
05.11.2003 09:43:05
Ensiksikin: mikä kikkeli ihmisiä vaivaa?

kikkeli-ihmisiä? ööööh... en omista moista.... :)
Veke
05.11.2003 13:07:46
Gootit ovat aika hyviä nyrkkeilysäkkejä.

Gootit juovat vain punaviiniä. He näyttävät sekä kuulostavat ääliöiltä.

Lacuna Coil on hyvä muut ei.
Veke
05.11.2003 13:09:35 (muokattu 05.11.2003 13:09:50)

Mitä eroa on punkkarilla? Se puhuu enemmän kuin tekee.

EDIT: goottituttavani päätti eilen kääntyä saatananpalvojaksi (ja huuteli päätöksestään lähes jokaiselle vastaantulijoille + aloitti palvomisen: 1) lainaamalla kirjastosta tietokirjan saatananpalvomisesta, 2) hyppimällä hautausmaalla hautakivien päällä = teinityttö 14w, jolle ei enää pelkkä goottius riitä...)

No ei helevetti :D Oisin halunnut olla paikalla :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)