Demostudio 05.11.2003 16:21:34 (muokattu 05.11.2003 16:23:43) | |
---|
|
Mättöpiiska 05.11.2003 16:35:00 | |
---|
Helemi. Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
jannu 05.11.2003 16:55:59 | |
---|
Hienon kuuloista menoa. Herra Rapu tuntui olevan vauhdissa... Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Herra Rapu 05.11.2003 18:30:26 | |
---|
Hienon kuuloista menoa. Herra Rapu tuntui olevan vauhdissa... Voihan.. meikä oli jo kerenny unohtaa ton räpellyksen.. Jcm:lle ja KB:lle salute! Kiipparisoolo oli hiano. Meikän soolossa nyt ei ollut pahemmin funkya. No raiskaushan se olikin alunperin. askomiko teki sitten killerin ja laittoi tänne ton soolopätkän :) Meikä on iha paska, alan reenaamaan. |
KB 05.11.2003 21:24:04 | |
---|
Hassu pläjäys oli. |
Jami 05.11.2003 22:17:17 | |
---|
Ei poijat saatana. Rapuki perkele. Tuollaasia räpellyksiä viittittä tuora julukisuutehen. Mikähän mahtaa olla vikana kun palstan kirjoittajista parhaat soittajat vähättelee tekemisiään. "oon jo unohtanu koko räpellyksen" "ei oo totta. muuta en julukisuudessa sano" "tämä nyt on tälläänen juovuksis tehty" mä oon surkea, meen treenaamaan" yms.jne. Vaatiiko tämä palsta moista julkituontia. Saako positiivista palautetta vain kun esittää ylivaatimatonta ja mukaosaamatonta. Sitten muut kehuu. Jos kertoo että tätä tehtiin kauan ja hartaudella ja se edustaa parasta mitä minusta lähtee, saa monenmoista asiatontakin palautetta. Ainakin porukka pyrkii palauttamaan maan pinnalle. Niinku minä tuos ekas kappalees. Ei väliä mitä tuotanto oli. En tokikaa tarkoita että nuoriso olis arvostelukyvytöntä ja joukkosieluista, heikolla itsetunnolla varustettua omanarvonnostajaa koko sakki. hähähäh. Niin. Tuo funky oli loistava. Ei Rapua mulle turhaa oo kehuttu. Ketä muita täs soitti. Kiipparisoolot oli kans huimia. Kuten koko muukin esillepano. |
MeatPie 05.11.2003 23:12:18 | |
---|
Etenkin KB:n ja Hra Ravun soolot olivat pirun hyviä. Itsekin tuota Ravun vähättelyä kummastelin... Loistava tatsi ja hyvä soundi on tuossa soolossa! Varsin mainiota meininkiä. |
jannu 05.11.2003 23:16:14 (muokattu 05.11.2003 23:17:02) | |
---|
Mä veikkaan, että Rapu viittaa edelleen siihen Ossin kommenttiin tuolla Backstagella. EDIT: Ja on se oikeastikin vaatimaton mies. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
KB 06.11.2003 08:38:14 | |
---|
Ketä muita täs soitti. Kiipparit on mun tekosiani. Ettei ihan kitaristien ylivallaks menis, nii. Mikähän mahtaa olla vikana kun palstan kirjoittajista parhaat soittajat vähättelee tekemisiään. Varmaan se sama syy, mikä mystisesti editoi "Rajaseurun vierahien onnettoman räpellyksen" kadoksiin. Vaan keles tajusin tallentaa se heti - meinaan soi just nykkin työmaalla peeseessä. Ja lujaa. Hulluna pitävät. Eivätkä välttämättä oo väärässä. Mut biisi on hyvä. |
Herra Rapu 06.11.2003 08:53:56 | |
---|
Ei vaan istu omaan korvaan tuo soolo kun kuuntelee näin jälkikäteen, siitä kriittisyys. Kiva jos GuitarPortin suodattama rapuilu sitten miellyttää muita :) |
Jami 06.11.2003 11:22:39 | |
---|
Kiipparit on mun tekosiani. Ettei ihan kitaristien ylivallaks menis, nii. Milläs vempaimella oot tekoset tehny? Ootko aitoa Hammondia päässy kokeilemaan? Mulla sellainen spinetti tuolla studiossa nyt jököttää. En vielä oo ehtiny kokeilla sen äänittämistä. Toisaalta se on värkki joka tarvitsee käskijää. Ei se rumpalin soittamana miltään kuullosta. Ilmeisesti mitä pidemmällä on soittotaidoissa niin sitä herkempi on omille ns. virheilleen. Kun siihen täydellisyyteen ei kukaan vielä koskaan ole musiikissa yltänyt niin onko sitä kohtuullista itseltäänkään vaatia. Vai mitä Rapu ja KB? |
Milläs vempaimella oot tekoset tehny? Ootko aitoa Hammondia päässy kokeilemaan? Mulla sellainen spinetti tuolla studiossa nyt jököttää. Poikaset soittaa poikasten leluilla - pikku-kiinalaisten tekemät muovihärpättimet siinä on pääasiassa. Aitoo asiaakin on kyllä päässy kokeileen jokusenkin kerran - luulis, että kun raha on noinkin vanha keksintö, niin sitä ois jo mullakin tarpeeks yhden iankaikkisen vanhan urun hankintaan, mutta eikunei. Vielä. |
Dreameater 06.11.2003 12:37:35 | |
---|
Helemi. Funk funk! |
Kitaranraiskaaja 06.11.2003 15:52:04 | |
---|
Loistavaa! Kiipparisoolo oli kova! Whosh. Tämä oli hitusen verran parempi kuin tuo jatsimpi bluus. Aerodactev: "Niin, se on Kitaranraiskaaja, maailman kovin jätkä heti Turbo Terminaattorin, Ian Andersonin, Meidän iskän ja JDruidin jälkeen" JESTANPOO! |
Herra Rapu 07.11.2003 10:03:46 (muokattu 07.11.2003 10:04:16) | |
---|
Ilmeisesti mitä pidemmällä on soittotaidoissa niin sitä herkempi on omille ns. virheilleen. Kun siihen täydellisyyteen ei kukaan vielä koskaan ole musiikissa yltänyt niin onko sitä kohtuullista itseltäänkään vaatia. Vai mitä Rapu ja KB? Pitää sitä hieman itsekriittinen olla, meikä ei vaan yleensä ole kauhean tarkka soitosta. Fiilis on kuitenkin aina tärkeämpi ja pieni positiivinen räkä soitossa on aina plussaa. |
Notefix 07.11.2003 10:44:15 | |
---|
Fiilis on kuitenkin aina tärkeämpi Tottakai fiilis on juuri se tärkein. Oikein on helppo soittaa, mutta sen oikeen fiiliksen löytäminen on SE juttu. |
JCM 08.11.2003 18:31:53 | |
---|
KB:n soolo on tosi hyvä! Ravun sooloilu kuulostaa kerta kerran jälkeen paremmalta. Ihan eka kuuntelulla ei ehdi aivot mukaan. Komeaa on... |
chief 09.11.2003 00:39:37 | |
---|
Aika hyvän kuulosta jamimeinikiä! Ja Rapu! Ketkäs tossa kompissa veivaa? |
Ossi 09.11.2003 02:03:02 | |
---|
Eh.. Rapu on kuningas ja sehän ei ole keneltäkään pois. Saksiniekka varasti shown Lievestuoreella. P.S. Mitäkö hyvää vauhtia eläköitymässä oleva hääräilee netissä tähän aikaan? No, ajelin vast'ikään himikseen n. 40 vuotta tuntemani, taannoisen luokkatoverini viisköötvuotispäiviltä ja rattoisasta illasta jäi niin hyvä mieli ettei oikein malttaisi mennä edes pots'lojo. Syntymäpäiväsankari, Maija, on vanhanaikaisesti ilmaistuna hyvä ihminen ja helevetin laajasydäminen ja mukava nainen. Hmpf.. joo, nää on näitä villasukat jalassa nukkuvien ja virtsankarkailusta juttua vääntävien juttuja joten, forget it! "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Vestu 11.11.2003 16:27:13 | |
---|
heheh.. onhan tämä ton uusimman m.net-bluesin jälkeen melkoista nannaa. Like father like scum |