Stibe 02.08.2006 01:35:26 | |
---|
itselläni aina ennen oli latvoista kääntyvät hiukset, mutta ratkaisin ongelman käyttämällä suoritavaa hoitoainetta, ei shampoota vaan hoitoainetta. Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
Jmvk 04.08.2006 20:18:00 | |
---|
Suoristusrauta. Itekkin käytän, aikaa menee kyllä kunnolla suoristamiseen (bout 10min.) mutta kyllä suoraksi saa. www.eroakirkosta.fi |
Nieby 04.08.2006 21:36:06 (muokattu 04.08.2006 21:36:17) | |
---|
mä ostin tänää tällästä kamaa kun: L'Oreal paris studio hot straight heat activated creamia.. jumallauta jos ei nyt ala suoristuu.. tää siis aktivoidaan kuumuudella ei suoristusraudalla.. pysyy ilmeisesti pidempään suorana. aamulla kokeilen. E: typo |
Milkop 04.08.2006 21:47:07 (muokattu 04.08.2006 21:47:17) | |
---|
Mullakin on latvoista kääntyvät hiukset, mutta se on mun mielestä vaan kivaa. Enempi vituttaisi jos olis tikkusuora, ohut liuhuletti. |
Nieby 04.08.2006 22:19:12 | |
---|
Mullakin on latvoista kääntyvät hiukset, mutta se on mun mielestä vaan kivaa. Enempi vituttaisi jos olis tikkusuora, ohut liuhuletti. no esim. Alexi Laiholla on helvetin siitit hiukset.. ja tänään näin kaupungilla intiaaneja esittämässä huilubiisejään, niillä oli ihan vitun siistit fledat! suorat on hienot. |
Cathy 08.08.2006 11:25:51 | |
---|
JoppajooPitäs saaha suoremmat hiukset.Normaalisti on lainehtivat ja latvoista kääntyy vähän ylös päin.Käytän jo jotain suorentavaa shamppoota eikä se paljoo auta.Elikkä millä myrkyillä sais suoremmat hiukset? SUORISTUSRAUTA!!!!!!!!! |
Twistyh 08.08.2006 12:09:21 | |
---|
no esim. Alexi Laiholla on helvetin siitit hiukset.. ja tänään näin kaupungilla intiaaneja esittämässä huilubiisejään, niillä oli ihan vitun siistit fledat! suorat on hienot. Ne oli sitte iha oikeita paukku-intiaaneja. |
gorgonoidi 08.08.2006 12:49:45 | |
---|
no esim. Alexi Laiholla on helvetin siitit hiukset.. ja tänään näin kaupungilla intiaaneja esittämässä huilubiisejään, niillä oli ihan vitun siistit fledat! suorat on hienot. Itse en ainakaan haluaisi mitään laiho lettiä. Makunsa kullakin, mutta olen tyytyväinen omaan lettiini tälläisenaan, mutta kunhan kasvaisi vielä... |
BMF 14.08.2006 12:27:21 | |
---|
itselläni aina ennen oli latvoista kääntyvät hiukset, mutta ratkaisin ongelman käyttämällä suoritavaa hoitoainetta, ei shampoota vaan hoitoainetta. Jaa toki tietosi muillekkin, minkä merkkistä ja/tai nimistä mahtoi hoitoaine olla? M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Stibe 14.08.2006 17:50:10 (muokattu 17.08.2006 21:00:21) | |
---|
Jaa toki tietosi muillekkin, minkä merkkistä ja/tai nimistä mahtoi hoitoaine olla? No, merkkihän on Sunsilk, ja töhnän otsikko on Silky & Straight (ylläripylläri) Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
arancia 14.08.2006 22:23:37 | |
---|
Mä en oikein käsitä, miksi kukaan haluaa suoran tukan? |
Jani The Rock 14.08.2006 22:27:07 | |
---|
Mä en oikein käsitä, miksi kukaan haluaa suoran tukan? Äärgh! Älä käännä veistä haavassa... ;) "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
arancia 14.08.2006 23:46:52 | |
---|
Äärgh! Älä käännä veistä haavassa... ;) Mainittakoon, että mun oma tukkani on luonnollisessa tilassaan niin suora kuin vain voi olla. :) |
BMF 14.08.2006 23:56:12 | |
---|
Mainittakoon, että mun oma tukkani on luonnollisessa tilassaan niin suora kuin vain voi olla. :) Niinhän se on, että ne joilla on kiharat, haluaa suoremmat, ja toisin päin. :) Ei toki päde kaikkiin :) M.A.C.H.O. #25 KET TAUN!! |
Mä en oikein käsitä, miksi kukaan haluaa suoran tukan toiset tykkää muhkummasta, toiset ei. kylmä totuus Sitä ei moni tiedä, harva arvaa ja muille ei kerrota! |
käsi 18.08.2006 00:37:59 | |
---|
Tietääkseni kaupasta köytyy jotain mömmöjä joita hierotaan "juuristoon" ja pitäs suoristaa.Pitääkö paikkansa? siis sellaista suoristus geeliä on olemassa, itse aina välillä käytän sitä ja se tosiaan suoristaa hiukset aika hyvin. tietenkin voi esim suoristusraudalla leikkiä. Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa |
Kirjoitus virhe 18.08.2006 06:36:52 | |
---|
siis sellaista suoristus geeliä on olemassa, itse aina välillä käytän sitä ja se tosiaan suoristaa hiukset aika hyvin. tietenkin voi esim suoristusraudalla leikkiä. Pitääkö se hiukset kuinka hyvin jos vaikka tuulee tms? Suoristusrautakaan ei oikein tunnu pystyvän pitämään hiuksia suorana jos vähänkään kastuu. Pitää ostaa hoitoaine, geeli ja suoristella sen jälkeen raudalla. Jos ei rupea noilla pysymään niin tyydyn kohtalooni. |
Nieby 18.08.2006 16:19:12 | |
---|
Pitääkö se hiukset kuinka hyvin jos vaikka tuulee tms? Suoristusrautakaan ei oikein tunnu pystyvän pitämään hiuksia suorana jos vähänkään kastuu. Pitää ostaa hoitoaine, geeli ja suoristella sen jälkeen raudalla. Jos ei rupea noilla pysymään niin tyydyn kohtalooni.
no ite käytän sitä heat activate- ainetta, mitä laitetaan kuiviin hiuksiin ja sitte suoristetaan raudalla. ei toimi jos joutuu tuuleen tai sateeseen.. perkele |
oizo 22.08.2006 21:50:20 | |
---|
Hiukset kihartuu aina iha hirveesti ku ne kastuu(vedestä tai hiestä). Keikan alussa letti näyttää hyvältä; on sopivasti silmillä ja suorana. Kun veto alkaa niin siinä valojen hohtaessa ja ku itte vielä pomppii ja heiluu niin pää on lopussa on aivan märkä. Sitte ei auta muu ku nakata letti korvan taakse ku mikään muu ei näytä järkevältä.. Prkl.. Onko keinoa suoristaa hiukset niin että kestävät märkinäkin? Mut hei, ei se haittaa! |
Nieby 23.08.2006 14:20:27 | |
---|
Hiukset kihartuu aina iha hirveesti ku ne kastuu(vedestä tai hiestä). Keikan alussa letti näyttää hyvältä; on sopivasti silmillä ja suorana. Kun veto alkaa niin siinä valojen hohtaessa ja ku itte vielä pomppii ja heiluu niin pää on lopussa on aivan märkä. Sitte ei auta muu ku nakata letti korvan taakse ku mikään muu ei näytä järkevältä.. Prkl.. Onko keinoa suoristaa hiukset niin että kestävät märkinäkin? mä en tiedä auttaako permanentti-suoristus, vai onko sellaista edes olemassa. |