Aihe: Sano negatiivinen asia jokaisesta bändikaveristasi
1 2 3 4 513 14 15 16 1727 28 29 30 31
Tycho
20.07.2006 20:40:49
1. Kitaristi: No jaa, ei tällä hetkellä mitään kummempaa. Lähinnä kapea musiikkimaku, joka rajoittuu näemmä Metallicaan, Megadethiin, Panteraan ja Slayeriin

2. Kitaristi : Ei paljoa selville saa kun se nukkuu kaikki treenit :P

Basisti onkin sitten ollut Unkarissa jo pidemmän aikaa, eikä taida bassoa omistaakaan.

...että hyvin meillä menee.
Friedman
21.07.2006 10:47:22
Ei käy kyl kateeks teidän tilanne.
Piiras
22.07.2006 02:13:30

Ne kaikki on nii helvetin hyvii jätkii (ja muija) et ittee masentaa.
skasteady
Nieby
22.07.2006 16:22:10
kitaristin mielestä bändin perustamisessa ei oo mitään kiirettä, vaikka bändi on perustettu jo abouttia vuosi sitten.. se sanoo aina vaa: " Ei airon meideniäkää perustettu viistoista vuotiaana." treeneissäkin on jo vuosi ravattu..

rumpali on kovin ujo.. se on meitä muita 6 vuotta vanhempi ja hyvin harvoin puhuu.. ei koskaan ehdota biisejä jne..

mä(beissisti) oon vaa pässi kusipää, joka ei tiedä "mistään mitään".. ja aina väärässä..
soitan aina muka jonkun kohdan väärin, ainakin näin kitaristi väittää :)
Guitarwall
23.07.2006 20:44:15

kitaristin mielestä bändin perustamisessa ei oo mitään kiirettä, vaikka bändi on perustettu jo abouttia vuosi sitten..treeneissäkin on jo vuosi ravattu..

Mitvit?!?

Perustamisessa ei kiirettä, vaikka bändi perustettu vuosi sitten?

Mikä nyt meni minulta ohi?
Juokaa kanssani, seuranne on kunniaksi...
Nieby
24.07.2006 14:45:07
Perustamisessa ei kiirettä, vaikka bändi perustettu vuosi sitten?

niimpä :) siks just en itekää tajuu sitä:) ihmevempula.. ehkä sitä sit sen mielest ei oo perustettu vaikka nimikin jo on..
Razanez
31.07.2006 11:21:49

Joo-o... Meki ollaan oltu päälle vuos kasassa ekan bändin kanssa ja ollaan saatu 2 biisiä melkein valmiiks... :D Kummiskin soitan kahdessa bändissä bassoa:

Ekan bändin jäsenet:

1. kitaristi - Sooloilee liikaa ja ei ole kauhean innostunut
2. kitaristi - Laiska
Rumpali - Sooloilee ja on liian Iron Maiden.

Toisen:

1. kitaristi - Liian perfektionisti
2. kitaristi - hermoileva
rumpali - innokas bändin suhteen mutta ei niin innokas soittamaan. :D
Tamm
31.07.2006 14:46:39
tärkein bändini:

laulaja: rääkyä osaa, mut ei laulaa "puhtaasti"

toinen kitaristi/basisti: ei tunnu olevan kovin idearikas, tai sitten vaan ei kehtaa.. hankala saada suoraa mielipidettä

sessiorumpali: ei pidä biisistä josta me kaikki muut diggaillaan :P

hevibändi:

Basisti: melko varautunut ja sellanen "kyllä se hyvä on"-asenne, vaikka parannettavaa olis.

Rumpali/laulaja: ei oo kasonen rumpali, eikä laulaja :D

rokkibändi:

laulaja: liian innokas

toinen kitaristi: ei soittele kotona, ainoastaan treeneissä

basisti: pitää paljon kalja/röökibreikkejä treeneissä :)

rumpali: yrittää välillä soittaa liian vaikeita/just taitojen rajoissa

Minä itse: Ylikriittinen, ajoittain ihan liian laiska, haluan tehdä bändeissä asioita liikaa oman pääni mukaan.
Friedman
03.08.2006 18:08:09
Näin ollen kaikki maailman bändit hajoaa ja maailma tuhoutuu.... Miettikääpä sitä :D:D:D
jannejanne
08.08.2006 21:56:24
hmph. vaikka nyt ei kunnon bändiä olekkaan ni kyllä ne "soittokaverit" voi laskee bändikavereiks :D

RUMPALI
- hakkaa AINA rumpuja TÄYSILLÄ
- ei omista OMAA rumpusettiä (vielä)
- ryyppää aina
- tykkää pissiksist ja sanoo et ne ei oo pissiksii :D
- kuuntelee aina koneella jotai turhaa musaa

1. KITARISTI
- tiluttelee aina jotai
- sen mikki on rikki kitaras ja se pitää hirveet vikinää
- valittaa aina rumpalil ku se hakkaa rumpui

2. KITARISTI (minä tietty)
- YRITTÄÄ tiputtaa tempoa ku muute tempo nousee neljää sataa
- koittaa olla jotenki viisas vaik ei mistää mitää tiiä
- valittaa toiselle kitaristille sen vikinämikistä
- on kusipää

BASISTI
- oli melkee koko kesän jossai rovaniemel :D
- on asenteella "hä. ai mää vai. no antaa mennä vaa."
- kuuntelee epämäärästä musaa
- on laiska

koko "BÄNDI" on ihan perseestä ja tempo kiemurtelee ku pieru nahkahousuis.
kovat tavotteet kokoajan mut mitään ei oikeesti tapahdu.
So lucky, So strong, So proud
Gathar
09.08.2006 11:10:10
Minä: Ei osaa soitaaa vaikka luule niin. Paskoja ideoita.
Rumpali: Soittaa liian kovaa, väillä ärrsyttävä.
Basisti: Muutta jonnekki helsinkii=bändi hajoaa :EEE
Toinen kitaristi: Motivaatio puuttuu, osaa soittaa paremmin kuin minä vaikka on soittanu vähemmän aikaa!
Weetoz
14.08.2006 18:08:42 (muokattu 15.08.2006 10:36:16)
En puutu nyt kenenkään soittotaitoihin (tai huumorinlahjoihin) mitenkään, koska kukaan meistä ei ole mikään virtuoosi vielä, eikä tarvitsekaan olla.

Kitaristi: Motivaatio-ongelmia.
Kitaristi/Laulaja: Huono maha.
Kosketinsoittaja: Söi 4 palaa kakkua vaikka muut söivät vain 2 tai 3. Leikkasi tukan pois ja leikkii tyttöjen kanssa.
Basisti: Ehkä maailman basistein basisti. "Täh?". Joskus se ärsyttää, yleensä onneksi vain huvittaa.
Rumpali (minä): Ärsyyntyessäni saatan ilmaista mielipiteitäni joistain asioista vähän liiankin suorasanaisesti ja kärjistetysti. Neuvon muita sellaisissakin asioissa, jotka he itse tietävät luultavasti paremmin. Räplään toisten kitaroita ja saan paniikkikohtauksen jos joku koskee miun rumpuihin.

Bändi on kasattu kaveripohjalta, joten hiton hyvä porukka meillä on tässä kasassa.

E: Huononsin itseäni.
Jeco
16.08.2006 21:07:08 (muokattu 16.08.2006 21:10:48)

Haukun nyt primaaribändini Trauma Fieldin muusikkoja.

Laulajakitaristi: Ärsyyntyy muiden aloitekyvyn puutteesta eikä sano mitään, luulee olevansa parempi ja/tai huonompi kuin on, kestää huonosti arvostelua, selittelee, kärsii joskus pahoinvoinnista, on sietämättömän itsepäinen ja arvostelee itseään (huonosti)
Kitaristi: Motivaation puute vaivaa kai
Basisti: Basisti
Syntikisti: Sanoo "en osaa" ja syö lisää kakkua
Rumpalisti: Vähintään yhtä itsepäinen kuin ensin mainittu, mikä johtaa välillä henkisiin konflikteihin

E: Rumpali soittaa myös liian hyvin kitaraa
Jos metsään haluat mennä nyt niin mene ihmeessä.
milkman
21.09.2006 10:42:40

rumpali: Katsoo minua oudosti (gayish) kun soitamme.
Basisti/solisti: Tiputtaa mikrofooneja liukuhihnalla >:D
Secunda kitaristi: Leikkaa lettinsä aina kun se taipuu liikaa "munakarva" tyyliin.
minä: tykkään soittaa pinch harmonikkeja, vissii liikaa.
"Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu" M.Nykänen -2005-
-Cale
21.09.2006 14:27:20
Minä: Omahyväinen
Kitaristi: Ei osaa yhtään mitään, vaikka luulee niin
Basisti: Niuhottaja, perfektionisti
Rumpali: "En osaa mitään" "No en mä oo tarpeeks hyvä" jne.

Tää sopis meillekkin varsin hyvin, tosin basisti puuttuu...
masterhat
23.09.2006 00:22:10 (muokattu 23.09.2006 00:22:49)
tiedän et ainakin rumpali lukee tän..

Kitaristi-taustalaulu: -Liian puritaaninen joidenkin asioiden suhteen, mutta toisaalta yllättää aina kieroudellaan. Oman tien kulkija sävellyksissä

Basisti: - Ajoittain tuppaa huikka maistumaa siinä määrin et saattaa mennä reenit jos toisetkin huti, mutta hoitaa keikoilla aina oman tontin todella tyylikkäästi. jotkut on rock, jotkut ei. halusi tai ei. ja tämä kaveri on, en osaa selittää koska siihen ei liity sen kummemmin pukeutumiskoodeja yms. se vain on

Rumpali: -Helvetin taitava soittaja mutta ei aina tiedosta sitä itse, elikkäs lisää itsevarmuutta ja rohkeutta. mutta se on vain ajan kysymys

Minä itse laulaja-kitaristi: - helvetin laiska duunaamaan sanoja ja keikoillakin joskus improvisoinut sanat päästään, eli ei voi kuulostaa kauhean valmiilta. Laulajana en osaa laulaa niinkuin muut neuvoo, vaan melodiat jne. tulee aina selkärangasta/ eli muut ei pääse juurikaan vaikuttamaan laulusovituksiin. toisaalta kaksiäänisissä lauluissa löytyy "yhteinen" sävel kitaristin kanssa hämmentävän nopeasti. Soittajana improan aivan liikaa enkä keskity himassa juurikaan reenamaan biisejä, vaan aina kun soitan kotona, improvisoin. ennen keikkoja ja studiota olisi hyvä käydä läpi edes pariin kertaan riffit jne. yksin himassa läpi, saisi ne iskostumaan.

kaikki huippu jäbiä ja basistin kanssa aloitettiinkin yhteinen bändiura joskus 8-vuotiaina, sillä tiellä ollaan. rumpalin ja kitaristinkin olen tuntenut monia vuosia. ollaan melko paljon tekemisissä "bändikuvioiden" ulkopuolellakin.
Tehotyttö95
gorgonoidi
26.09.2006 20:23:12 (muokattu 26.09.2006 20:23:19)

Minä - v***n ruma ja paska.
Kitaristi - h******n ruma läski
Pianisti - luulee olevansa joku druidi
Viulisti - vammanen räppäri
Rumpali - oliskin sellanen vammattaja
basisti - ei ole...

Iha kurja bändi...

E: Hehe! Ei nyt sentään :)
KillingMachine
12.11.2006 13:00:18
Soolo-kitaristi: Lykkää asioita aina eteenpäin, vaikka niillä olisi kiire
Komppikitaristi: Ei käy koskaan harkoissa
Rumpali: Käyttää liikaa päihteitä
Basisti (minä) : Ehdottelee aina kaikkia typeriä ehdotuksia bändiä koskien
Mörkööö
12.11.2006 17:28:50
Basisti-laulaja: Ei oikein omista omia mielipiteitä mistään asiasta, myötäilee vaan toisia. Siitä huolimatta, paras kaveri ja saatanan hyvä jätkä. Bändin perustajajäsenistä toinen. (Meinaa mä oon se toinen)

Kitaristi (meikäläine): Epäsosiaalinen kusipää, joka ei osaa soittaa. Ei kovin seurallinen ja vähän liianki hiljanen, paitsi kännissä, kun juttu luistaa enemmän ku laki sallii.

Kitaristi: Pilkunnussija-tiluttaja. Luulee olevansa maailman paras kitaristi. Vittuilee ja valittaa koko ajan, sekä kuuntelee paskaa musaa.

Rumpali: Kusipää. Vittuilee mulle ja basisti-laulajalle koko ajan. Nussiminen kiinnostaa bänditreenejä enemmän. Ei osaa käyttää tuplabasareja eikä soittaa kuin peruskomppeja. Todennäköisesti lentää kohta pihalle bändistä.

Joka tapauksessa, hyviä tyyppejä kaikki (paitsi tuo rumpali nyt on mitä on, mutta omapa on vikamme, vittuako otettiin se bändiin.)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)