Mikko A 01.11.2003 00:19:05 (muokattu 01.11.2003 00:19:42) | |
---|
Soittihan Portnoykin Mapexeilla ennen Taman diiliä esim. Awaken ja sillä levyllä on kyllä aika hyvät soundit imho. "Vittu pääle aja!" -Änzälän zöbi |
Paas 01.11.2003 08:30:40 | |
---|
Soittihan Portnoykin Mapexeilla ennen Taman diiliä esim. Awaken ja sillä levyllä on kyllä aika hyvät soundit imho. Niin soitti ja hyvältä tosiaan kuulosti. Takatukat kunniaan! |
lkx 02.11.2003 01:10:29 | |
---|
Eihän Mapex, Pearl, Sonor tai Yamaha o huonoja merkkejä, mutta mä diggaan ainakin Taman sydeemeistä noin ihan yleiselläkin tasolla. Ripustukset ja HWt on mun mieleen ja suosittelen Rockstar Customia, mun mielestä lähes pro-tason setti. Tätä nykyähän siinä on kaikki kelluvat ripustukset ja bassarin puuvanteet ja pelit ja vehkeet. Puulajit ei o järin loistavia, mutta hyvillä kalvoilla kannut saa soimaan ihan kauniisti. Itse totesin sen juuri kirkkailla ambassadoreilla ja power stroke kolmosella. :) Oli merkki sitten mikä hyvänsä, niin suosittelen fuusiosettiä, eli 10, 12, 14 + 20 bassari. Jos on paljon rokkihommia, niin 22 saattaa olla parempi. Makuasioitahan ne. RCn puuvirveli on ainakin ihan hyvä. Virittämällä siitä saa monenlaista soundia ja volyymiäkin löytyy. There is no spoon... |
Mr. Sly 04.11.2003 15:13:31 | |
---|
Itsellä ainakin oli ennen hiukan varautunut suhtautuminen Mapexin setteihin. Kunnes sitten setin vaihdon yhteydessä pääsin kokeilemaan M-sarjan settiä, ja niistähän irtosi aivan uskomaton soundi. Nyt omistan itse tuon kyseisen setin. Evansin G2:lla soittelen. Ambassadorit varmaan seuraavaksi testiin hieman jatsahtavamman soinnin perässä. Rummut on myös todella kauniit puun väriset. Heikkoa ainoastaan virveli, jonka heivasin heti menemään. Seuraava setti minkä ostan tulee ehdottomasti olemaan Mapexin yläpään setti. |
Paas 05.11.2003 14:37:56 | |
---|
Mites noi mapexin eri sarjat menee kun en pahemmin niihin ole perehtynyt. Mitkä on niitä kärkikastin settejä? Takatukat kunniaan! |
Niskamies 05.11.2003 17:41:57 | |
---|
mapexin tilanne suomessa on ainakin hyvä. dlx:stä löytyy mapexeja niin paljon ku haluu. Hanki presari ja ole tosimies! |
Alhaalta ylös päin ne MApexxit taitaa mennä näin: - V-series - M-series - M-pro - Saturn pro - Orion Classic - Deep Forest |
Paas 06.11.2003 14:32:22 | |
---|
Mapexin sivuilla on jotenkin noista rummuista vähän nihkeästi sitä informaatiota. Takatukat kunniaan! |
JeeVes 06.11.2003 14:38:34 | |
---|
Mapexin sivuilla on jotenkin noista rummuista vähän nihkeästi sitä informaatiota. Joo-o olen samaa mieltä, joskus toivois, että ois enemmäkin. Suosin huonoja naisia, koska huonot naiset ne vasta hyviä onkin. |
ltg 06.11.2003 15:15:04 | |
---|
Nerokkaita muuten Mapexilla ne tomiholderin sekä basarin ja lattiatomin jalkojen "kelluvat" kiinnityssysteemit. Kai saturn prossa ja sitä paremmissa sarjoissa ovat. Vielä kun kelluvat virityspesät keksisivät :) Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
jussijoe 08.11.2003 15:50:09 | |
---|
Iteäni ei esim. pearl hirveesti kiinnosta, kun niissä tomipidike menee rummun sisään('ylimääräinen' reikä). että silleen(kännissä mikä kännissä) ei ainakaan nyky pearleisa mee se pidike rummun sisään... =I no pistetään kännin piikkiin. jokainen tsänssi on mahdollisuus |
ltg 10.11.2003 10:40:36 | |
---|
Tahtoo Orion Classicit! Miellyttävät silmää samalla tavalla kuin Sonorin Designerit, mutta ilmeisesti ovat halvempia.. Missäköhän hinnoissa Saturn Prot liikkuu? Meinaan, upeita ovat nekin. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |