hyperhamsteri 16.08.2006 23:59:20 | |
---|
Noniin, nyt itsellä alkaa olla sellainen tilanne, että nuo Pearlin halpispedaalit saavat lähteä. Kuitenkaan en ole varma siitä, kuinka kauan aion tuplasettiä pitää, joten nyt minua kiinnostaisi tietää, mitkä markkinoilla olevat tuplapedaalit saa jaettua kahdeksi sinkuksi sellaisella suht. pienellä vaivalla. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Deinonychius: Huhutaan, että olisit homo. |
Niskamies 17.08.2006 00:03:07 | |
---|
Yamahan DFP9410:t ja DFP9310:t. More is more. |
LordInferno 17.08.2006 00:19:28 | |
---|
+ Pearl Eliminator ja AXIS!(suosittelen ;)). koobrista en tiedä. -Inf- "When existence does not exist" |
iir 17.08.2006 00:49:41 | |
---|
Gibraltar Intruder II. |
Danko 17.08.2006 07:58:42 | |
---|
koobrista en tiedä. Cobrat saa jaettua. Se tosin edellyttää sekä tuplien että sinkun omistamista, mutta useamman setin kanssa tuntuu ettei (hyviä) pedaaleita ole koskaan liikaa. Itsetyydytys on seksuaalista - sitä minä teen! -Kukkakeppi |
X-limmiter 17.08.2006 08:06:30 | |
---|
milleniumit :) |
drum-monkey 17.08.2006 09:24:04 | |
---|
Cobrat saa jaettua. Se tosin edellyttää sekä tuplien että sinkun omistamista, mutta useamman setin kanssa tuntuu ettei (hyviä) pedaaleita ole koskaan liikaa. Mtäh? Silloinhan saa kaksi sinkkua vain irroittamalla slaven niistä tupliksista. En sanoisi että silloin tuplia saa eroteltua kahdeksi singleksi. "Men are like steel. When they lose their temper, they lose their worth."
-Chuck Norris |
HeavyMachinery 17.08.2006 10:01:07 | |
---|
Mtäh? Silloinhan saa kaksi sinkkua vain irroittamalla slaven niistä tupliksista. En sanoisi että silloin tuplia saa eroteltua kahdeksi singleksi. Koobrat saa jaettua kun ostaa jousen pidikkeet ja nuijan pidikkeen jne jne... Eli saamutta vaatii lisä investointeja. Eliminaatorit saa 15min tupliksi tai sinkuiksi. Jos paljon joutuu tek tota rumpaa niin kannattaa ostaa elluihin se nuijan pidike slvaeenkin niin säästää ajassa ja vaivassa non 13minuuttia :D Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Hakki 17.08.2006 10:03:14 | |
---|
Ellen nyt ihan väärin muista niin Premierin 6077:n taitaa saada myös hajotettua kahdeksi eri pedaaliksi. En ole omallani kokeillut mutta muistan katselleeni että olisi mahdollista. while(true) {play(metal);} |
Rockster 17.08.2006 10:11:03 (muokattu 17.08.2006 10:12:14) | |
---|
Jos paljon joutuu tek tota rumpaa niin kannattaa ostaa elluihin se nuijan pidike slvaeenkin niin säästää ajassa ja vaivassa non 13minuuttia :D Uusissa Elluissa se jo onkin. Ainakin mulla... E: Katselin, että homma on sillä selvä kun napsauttaa slaveen jousen ja nuijan ja ottaa akselin pois, niin se on siinä sitten. Eli ei ihan mahdottoman paha homma. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Youni 17.08.2006 15:29:25 | |
---|
Uusissa Elluissa se jo onkin. Ainakin mulla... E: Katselin, että homma on sillä selvä kun napsauttaa slaveen jousen ja nuijan ja ottaa akselin pois, niin se on siinä sitten. Eli ei ihan mahdottoman paha homma. Aijaa...mäkin haluun nuijanpidikkeen. En mä sillä kyllä mitään teksi mutta... :D Jos paljon tekee tuota rumbaa, niin eikös tuon jousen voi hyvin antaa olla kokoajan kiinni slavessa. Ei kai se mihinkään vaikuta? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Legatus 17.08.2006 15:49:34 | |
---|
ja AXIS!(suosittelen ;)). Komppaan. Tämä sinkuiksi jakamisen mahdollisuus sai yhtenä tekijänä minut valitsemaan Axikset, kun tulevaisuudessa hankin tuplasetin nii ei tarvii monia ostaa erikseen. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
grind 17.08.2006 15:57:12 | |
---|
Aijaa...mäkin haluun nuijanpidikkeen. En mä sillä kyllä mitään teksi mutta... :D Jos paljon tekee tuota rumbaa, niin eikös tuon jousen voi hyvin antaa olla kokoajan kiinni slavessa. Ei kai se mihinkään vaikuta? Täysin klapittomalla väliakselilla voisi toimia, muuten ei. Aika ikävän tuntuinen. |
Mr. Morrow 17.08.2006 16:13:13 | |
---|
Jos paljon joutuu tek tota rumpaa niin kannattaa ostaa elluihin se nuijan pidike slvaeenkin niin säästää ajassa ja vaivassa non 13minuuttia :D Mistäs näitä saa? Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
HeavyMachinery 17.08.2006 16:18:35 | |
---|
Mistäs näitä saa? Esim. Minulta :D Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Mr. Morrow 17.08.2006 16:19:53 | |
---|
Esim. Minulta :D Ja halvalla!?! Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki Hevi käy! |
Ja halvalla!?! Siiten tiijä .... Pitäis omiin tilata kanssa.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
LordInferno 17.08.2006 19:29:52 | |
---|
Komppaan. Tämä sinkuiksi jakamisen mahdollisuus sai yhtenä tekijänä minut valitsemaan Axikset, kun tulevaisuudessa hankin tuplasetin nii ei tarvii monia ostaa erikseen. Sama. Ostin "halvan" tuplasetin ja ei ollu kun muutama minuutti kun tuplat muuttu singleiks. aivan täysin samanlaisia ei nekään singlet oo, 1 kohtaan(jousen alakiinnitysjuttu) joutuu jättään 2cm pitemmät ruuvit. Ei ne haittaa, mutta sivuilla mainostetaan että saa täysin samanlaisiks, todistin väitteen vääräks. :D -Inf- "When existence does not exist" |