carnation 16.08.2006 21:06:46 | |
---|
UKK on kyllä todella loistava levy, mutta vaati ainakin meikäläiselle melkosen kauan aikaa avautuakseen. Jaa, mulle napsahti oikeastaan heti, tarttuvia biisejähän ne on. Mutta toisaalta taas siihen kyllästyi sitten normaalia nopeampaa... |
gorgonoidi 16.08.2006 21:10:11 | |
---|
Jaa, mulle napsahti oikeastaan heti, tarttuvia biisejähän ne on. Mutta toisaalta taas siihen kyllästyi sitten normaalia nopeampaa... Mä en millään osaa kyllästyä Stam1naan missään vaiheessa, koko aika soi soittimessa. Iha prkleen hyvvää. |
psalmat 16.08.2006 21:40:24 | |
---|
Stam1na oli hele_etin kova bändi siihen saakka, kun kuuntelin Strapping Young Ladia ensimmäiset kerrat. Sen jälkeen UKK:n mahtipontisuus ja suurus siirtyi ison pätkän taaksepäin. Itseasiassa Stam1nan eka kiekko tuntuu tällä hetkellä paremmalta kuin uusi. Ei se mielestäni huono levy ole, mutta ei mikään maailman hienon ja järisyttävin. Hä?? |
voas 17.08.2006 14:34:31 | |
---|
Itse pidän paljon SYListä joten tutustuin myös Stam1naan, mutta pettymys oli suuri. Laulaja ei vakuuttanut sitten millään, eikä biisitkään iskeneet pahemmin. Viitsisikö joku fanittaja listata muutaman heidän parhaimmista biiseistä, niin voin vieläantaa heidän musalleen viimeisen mahdollisuuden?! |
Itse pidän paljon SYListä joten tutustuin myös Stam1naan, mutta pettymys oli suuri. Laulaja ei vakuuttanut sitten millään, eikä biisitkään iskeneet pahemmin. Viitsisikö joku fanittaja listata muutaman heidän parhaimmista biiseistä, niin voin vieläantaa heidän musalleen viimeisen mahdollisuuden?! Kokeile: UKK--> Merestä maalle Kaksi reittiä yksi suunta Suhdeluku Viisi laukausta päähän Debyytti--> Ristiriita Tuomittu, Syyllinen Kadonneet kolme sanaa Paha arkkitehti Noi on sitä mätyskämpää puolta orkesterilta, mitä luultavasti haet kun SYLin mainitsit. Jos noilla ei kolise niin dämitti sentään. |
Sahtimies666 17.08.2006 14:52:08 | |
---|
Itse pidän paljon SYListä joten tutustuin myös Stam1naan, mutta pettymys oli suuri. Laulaja ei vakuuttanut sitten millään, eikä biisitkään iskeneet pahemmin. Viitsisikö joku fanittaja listata muutaman heidän parhaimmista biiseistä, niin voin vieläantaa heidän musalleen viimeisen mahdollisuuden?! Ootit ehkä "pikkasen" liikaa samanlaista ääntä kun devinillä :/ "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
obiwan 17.08.2006 15:36:53 | |
---|
Jea Smetanaa tänään Myllysaaressa Lpr! |
psalmat 17.08.2006 16:34:58 | |
---|
Kokeile: UKK--> Likainen parketti Debyytti--> Väkivaltakunta Jos noilla ei kolise niin dämitti sentään. Hä?? |
MaD PiAnIsT 17.08.2006 17:13:04 | |
---|
Kokeile: UKK--> Merestä maalle Kaksi reittiä yksi suunta Suhdeluku Viisi laukausta päähän + Edessäni Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Paradigma 17.08.2006 17:57:23 | |
---|
Edessäni on iha paska, ei siitä kannata lähteä. No ei sentään paska, mut heikoimpia esityksiä. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
gorgonoidi 17.08.2006 18:02:20 (muokattu 17.08.2006 18:04:27) | |
---|
Edessäni on iha paska, ei siitä kannata lähteä. No ei sentään paska, mut heikoimpia esityksiä. Omasta mielestäni yksi parhaimmista. E: Ja sanotaan nyt syykin eli siitä tulee aina niin hyvälle mielelle. Koko Stam1na bändinä on todella hyyvää kuunneltavaa kun vituttaa. |
MaD PiAnIsT 17.08.2006 18:04:38 | |
---|
Edessäni on iha paska, ei siitä kannata lähteä. No ei sentään paska, mut heikoimpia esityksiä. Ainakin yksi helpoimmin avautuvista Stam1nan kappaleista, jos ei muuta. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Paradigma 17.08.2006 18:18:28 | |
---|
Uudessa levyssä vituttaa se, et neljäs ekassa biisissä on melkei täysin sama riffi. A# A A A# A A ja tällee. Tulee vähän sellanen olo, että ettekö muuta keksiny. Ja soundit ei paikoitellen kyllä miellytä. Muuten kyl loistokiekko. Kaken rumpalointia on aina miellyttävän kuulosta. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
Veppis 17.08.2006 21:19:36 | |
---|
Kokeile: UKK--> Merestä maalle Kaksi reittiä yksi suunta Suhdeluku Viisi laukausta päähän + Edessäni -Suhdeluku = levyn heikoin biisi. Toistetaan samaa "Ainoa luku, johon osaan laskea..." Muuten hyvä biisi, mutta kertsin toistaminen ärsyttää. UKK:n muut biisit parhautta!!! " My fingers taste like some strawberry icecream " |
Disposable 17.08.2006 21:52:50 | |
---|
Mutta missä on Paperinukke? Alun outoa "Aaaa Aaaa Aaa..." hoilausta lukuunottamatta aivan tajuttoman tiukka biisi. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
gorgonoidi 17.08.2006 21:54:42 | |
---|
Mutta missä on Paperinukke? Alun outoa "Aaaa Aaaa Aaa..." hoilausta lukuunottamatta aivan tajuttoman tiukka biisi. Mun mielestä ne on just mahtavia. Ihan helvetin hyviä joka ikinen biisi. |
Disposable 17.08.2006 22:08:51 | |
---|
Mun mielestä ne on just mahtavia. Ihan helvetin hyviä joka ikinen biisi. No joo, kyllä ne siis tuohon biisiin jotenki kierolla tavalla passaa. Niinku moni muukin elementti Stam1nalta. "Write a wise saying and your name will live forever." - Anonymous |
spacemonkeyevolution 18.08.2006 09:57:54 | |
---|
Eilen oli kovinkin passeli keikka lpr:n suunnalla. Ekalta levyltä kuultiin ensimmäiset 5 kappaletta, suhdeluku, likainen parketti (noin puoleenväliin, jonka jälkeen tuli sähkökatkos) ja kaksi reittiä yksi suunta. Taisi siinä lapsuskin tulla, näin jälkeenpäin nyt en kyllä varmaks mene sanomaan. Debyytiltä oli paha arkkitehti, ristiriita, sananen lihasta.. Aika kattava setti kaikenkaikkiaan, positiivisena yllätyksenä tuli että tokalta levyltä kuultiin tosiaan reilu määrä biisejä (muistelen että joku mainitsi että vaikkakin uusi levy on ilmestynyt niin keikoilla silti painotetaan vanhaa levyä, tms.) Eli jos tuuliajolla-kiertue kulkee jostain lähistöltä niin kannattaa kyllä käydä kattomassa, ainakin stam1naa. "pieni askel ihmiselle, suuri koko lappeenrannalle" Don't worry, be heavy |
obiwan 18.08.2006 10:26:49 (muokattu 18.08.2006 10:29:13) | |
---|
Joo oli hyvä keikka, meni vaan puolet ohi kökittyäni portilla mediapassihässäköinnin takia. No onhan tuo nähty. Toivotaan ettei itse Tuuliajolla-tapahtuma enää pääty noin ikävästi muilla paikkakunnilla. E: Eli jos tuuliajolla-kiertue kulkee jostain lähistöltä niin kannattaa kyllä käydä kattomassa, ainakin stam1naa. Taisi olla stampan ainut veto Tuuliajolla-meiningin yhteydessä tuo eilinen. Mutta kannattaahan se muutenkin käydä katsomassa! |
Ali 19.08.2006 00:40:12 | |
---|
Mutta missä on Paperinukke? Alun outoa "Aaaa Aaaa Aaa..." hoilausta lukuunottamatta aivan tajuttoman tiukka biisi. Ihan kiva Devin Townsend-pastissi tuo kohta, mutta ei tietenkään aitoa voittanutta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |