Aihe: Askomiko : Gimmel on roviolla
1 2 3 4 5 6 7
papitsu
14.05.2006 16:39:00
Onko tuota tappohevi-versiota vielä jossakin? Ko tuo linkki ei ainakaan toimi.
huoh lol äksdee. S.M.A.K.
nekalanparooni
10.08.2006 00:36:41
Ihan vitun hyvä! Ei voi muuta sanoa. Tollai se pitäis Gimmelillekin potkia syvälle persuuksiin ja nauraa päälle!
Kaikki hyvä tulee syvältä!
artodaguitarist
13.08.2006 17:16:40 (muokattu 13.08.2006 17:29:44)
pystyykö saamaan tällaista kitarasaundia kun käyttää tuota SM57 mikkiä ja v-amp2:sta etuasteena? :D oikeesti tää vaikutti tosi hyvältä,
Little Wing
13.08.2006 19:07:26
Parhautta. Nyt vasta huomasin. Plussaa ehdottomasti.
efunkelist
13.08.2006 20:58:57

Kyllä mä tän tarkistelin jo joskus silloin ajat sitten mutta nyt palasin vain sanoakseni että tämä on parempi kuin muistin. Tai sitten versio oli waaanha mitä joskus kuulin. Mutta nyt on soundit kohdillaan ja kyllä, kyllä, tämä potkii gimmelin maihin ja hyppii päällä tasajalkaa.

rrrrrrrrrrrrROCK!
Dig-taattori
15.08.2006 00:02:11
Mä kun olen tällainen ilonpilaaja niin mun on pakko ihmetellä sitä kuinka Muusikoiden.net antaa tän roikkua täällä ikuisesti vaikka tää loukkaa kaikkia tekijänoikeus pykäliä. Vai onks tää muka teostovapaa biisi?
Pallisti
15.08.2006 18:51:36
Mä kun olen tällainen ilonpilaaja niin mun on pakko ihmetellä sitä kuinka Muusikoiden.net antaa tän roikkua täällä ikuisesti vaikka tää loukkaa kaikkia tekijänoikeus pykäliä. Vai onks tää muka teostovapaa biisi?

Noniinojoo.. aika witun sama.. eihän tässä nyt kauheesti edes panna ketään perseeseen, kun eihän tässä nyt mitään kaupallista juttua edes haeta. Niin ja tuskin on keneltäkään pois, jos joku himassa nauhottaa jonkun coverin ja laittaa nettiin.. Joo ei kai niin saisi tehdä, muttamutta
"Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego www.collarbone.org
Dig-taattori
15.08.2006 21:20:39
Noniinojoo.. aika witun sama.. eihän tässä nyt kauheesti edes panna ketään perseeseen, kun eihän tässä nyt mitään kaupallista juttua edes haeta. Niin ja tuskin on keneltäkään pois, jos joku himassa nauhottaa jonkun coverin ja laittaa nettiin.. Joo ei kai niin saisi tehdä, muttamutta

Olen periaattees kyllä täysin samaa mieltä mutta kun ovat sellaisen lain säätäneet niin kyllähän kuuliaisten kansalaisten tulis sitä myös noudattaa. Onhan sitä piratismistakin eri mielipiteitä mutta pykäliä sitä on senkin suhteen vaan noudatettava. Tää on kuitenki julkinen foorumi jonka tulis toimia lain puitteissa - ettei iso käsi lyö näpeille.
Juhani
16.08.2006 04:58:24

Olen periaattees kyllä täysin samaa mieltä mutta kun ovat sellaisen lain säätäneet niin kyllähän kuuliaisten kansalaisten tulis sitä myös noudattaa. Onhan sitä piratismistakin eri mielipiteitä mutta pykäliä sitä on senkin suhteen vaan noudatettava. Tää on kuitenki julkinen foorumi jonka tulis toimia lain puitteissa - ettei iso käsi lyö näpeille.

Lyököön. Oon ottanu osumaa ennenkin.

Yksikään "demostudio" kappale ei edes ole Muusikoiden.net:in serverillä, nämä ovat vain linkkejä. Olisi eri asia jos tässä olisi joku bittorrent-linkki, josta saa alkuperäisen biisin.

Tämä cover on vain plussaa edes menneelle Gimmelille ja kuolleelle Popstars formaatille.

Let go.

On tässä pahempiakin ongelmia.
Dig-taattori
16.08.2006 10:21:40
Yksikään "demostudio" kappale ei edes ole Muusikoiden.net:in serverillä, nämä ovat vain linkkejä. Olisi eri asia jos tässä olisi joku bittorrent-linkki, josta saa alkuperäisen biisin.

OK. Eli pelisäännöt on sitten sellaiset, että kaikki coverit on sallittuja tällä palstalla.
askomiko
17.08.2006 03:08:21 (muokattu 17.08.2006 03:10:38)
Haha, käyn eka kertaa demostudiossa varmaan kuukauteen ja mitäs kelluu eka sivulla... No, kiitti vaan juu. Kyllähän tässä tosiaan tekijänoikeuksia rikotaan. Tosiaan tästä tuli vähän laajemmalle levinnyt vitsi kuin oli tarkoitus, mutta ei se välttämättä sikäli haittaa, kun tämän johdosta kävin myös tekemässä Makin ittensä pajalla tilaustyönä rokkia. :)
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
Niskamies
27.03.2015 19:39:45
Löytyisikö näitä vielä jostain? Huippukamaa!
Arkka
27.03.2015 20:10:17

Uuh nostalgiaa! Mulla on jotku tosi hämärät muistikuvat tästä.
Niskamies
29.03.2015 13:18:42
Itse itselleni vastaten, löytyy täältä: https://soundcloud.com/aziz2/roviolla
Vessajono
16.04.2015 16:53:30
Niskamies: Itse itselleni vastaten, löytyy täältä: https://soundcloud.com/aziz2/roviolla

Jumalaare.
Funkånaut: Ratkaisu on helppo: Mene vauvafoorumeille tai Demin sivustolle, ei tää oo mikään pursiseura.
--Tomppa--
23.09.2020 12:37:09
Vieläkö mahtaisi löytyä jostain?
Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina.
efunkelist
23.09.2020 15:02:05

Muistan tän, oli kova. Ja olin ihan varma että mulla ois jonku kowon uumenissa ollut hardcopy mutta eipä etsin sitä löydä millään hakusanalla. Höh.
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt