erziii 26.07.2006 13:32:50 (muokattu 26.07.2006 13:33:39) | |
---|
Aloin tässä miettimään, että vieläkö ihmiset diggaa kyseistä 90-luvun alun ja 80-luvun lopun pukeutumistyyliä? Itelleni kolahtaa sekä musiikki, että pukeutumistyyli. Päältä löytyy joku hieman iso raitapaita, flaneelipaita tai hupparin päälle nykästy bändipaita, mutta kuumalla säällä suosin jotain ihan vain t-paitaa. Tukka on pitkähkö ja parran kasvua en vielä hirveesti omaa, jonkin verran amissänkeä toisinaan naamastakin löytyy. Koristossujen tarpeen ajaa Conversen all starssit, joita nyt pidän yli hintaisina, mutta en silloin löytänyt mitään halvempia vastaavia. Maihareita myös suunnittelen ostavani. Kerro ihmeessä, jos suosit kyseistä lookkia jollain paremmalla vastauksella, kuin "kyllä" tai "ei". :) Punk ja grunge |
salmivaara 26.07.2006 13:50:42 | |
---|
Voe mahoton. Radiossa tiedettiin kertoa, et grunge-look ois tulossa takaisin. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Jani The Rock 26.07.2006 14:05:56 | |
---|
Radiossa tiedettiin kertoa, et grunge-look ois tulossa takaisin. No sitten ei varmaan viitti vaivautua ihmisten ilmoille niinkään usein kuin nyt. On mullakin kaikennäköstä hiusmallia ja vaatetta ollut ja on vieläkin, mutta en vaan tajua miksi joku haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi paitsi täitä, myös kapi ja silsa. Basisti! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Roitto 26.07.2006 23:18:31 | |
---|
No qu se on coolia. Olevinaan... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
waukku 28.07.2006 11:23:07 | |
---|
Eihän siinä mitään,tulisikin takaisin..Aina parempi ku nyt valloillaan oleva glamrock-tyyli... How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
Cocktus 28.07.2006 14:21:12 | |
---|
en vaan tajua miksi joku haluaa näyttää siltä kuin hänellä olisi paitsi täitä, myös kapi ja silsa. Mun mielestä sellainen tyyli on tyylikäs jollain tavalla. Olen kuitenkin todennut että tyyli ei kuitenkaan sovi meikäläiselle, joten olen jättänyt kokeilematta. Far Beyond Metal! |
scriptwriter 12.08.2006 23:59:53 | |
---|
loistavaa musiikkia mutta noi kuteet ei kyllä oikeen pukis mua.. |
jussiohman 13.08.2006 13:42:47 | |
---|
Hurt-Kurt oli komia mies. Ei minusta tuollaisessa tyylissä ole mitään vikaa. Kandee kysyä muualta kuin m-netistä, täällä on liikaa näitä cooleja ihmisiä. tytön haarukasta löydettiin pakkohyvän merkkejä |
Jani The Rock 13.08.2006 13:48:40 | |
---|
Kandee kysyä muualta kuin m-netistä, täällä on liikaa näitä cooleja ihmisiä. Mä oon siististi cool. Pesen tukkanikin aina joskus. "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
Hannu H. 13.08.2006 15:25:17 | |
---|
|
flaneli paitaa pidän päällä, pitkät hiukset tosin leikkasin poies. :C |
Da Make 17.08.2006 15:31:28 | |
---|
"Mistä saa ostaa sellaisia punk-housuja?" anyone? |
waldemarx 19.08.2006 11:40:21 | |
---|
Voe mahoton. Radiossa tiedettiin kertoa, et grunge-look ois tulossa takaisin. Kyllähän tämä on ollut odotettavissa. Kun kasari-lookki oli juuri muodissa. Joku pari vuotta sitten ehkä pahimmillaan, mutta vieläkin niitä löytyy. Loogiselta kuulostaisi, että ysäri-grunge-lookki olisi seuraavana vuorossa. |