Aihe: TYTÖT! Mitä mieltä ootte pitkätukkaisista miehistä??
1 2 3 4 57 8 9 10 1117 18 19 20 21
frodyen
05.11.2003 14:18:32
Aah...kuolen..:) ...ihania! Jumaloin pitkiä hiuksia, VARSINKIN jätkillä!!!
"If I seem superhuman I have been misunderstood..."
Bassballs
05.11.2003 14:49:34

joo sellaset perseeseen asti olevat tytöt on ällöj!!11yxyx11++

Mut liian lyhyet tytöt on kans ihan out! Sellaset punaset tai mustat hieman niskan yli menevät tytöt on hirveen ihanii! Tietenki hyvin hoidetut! Niit ei piä kuivata silleen hankaamalla, vaan painella silleen hellästi.. nii ja sit jos on tyttöjenkuivaaja mukana.
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Satis
06.11.2003 11:53:42
Joskus tykkäsin sellasista enemmänkin ja parilla poikakaverillakin oli pitkät hiukset.
Nykyisin se hiusten pituus on aika toisarvonen seikka ja tykkään ennen kaikkea oman kultani lyhyehköistä hiuksista.
..Stiff Flavor..
0101735
09.11.2003 10:10:32
Mä taidan poiketa tämän sivuston kohdekäyttäjistä noin niinku liiketalouden opiskelijana, mutta kyllä minuun iskee parhaiten siisti tukka. Pituudella ei ole niin väliä, mutta siis esim. tosi rasvanen ja lyhyt häviää pitkälle ja siistille ja päin vastoin.

Yleisesti ottaen kokonaisuus on ratkaiseva. Jos pitkä letti sopii, niin eihän siinä mitään, kunhan se tosiaan on siisti.
Leppis
12.11.2003 13:14:14
En oikein osaa selittää mut mä oon ihan sairaan kateellinen jätkille joitten hiukset näyttää hienommille ku mun, ku mulle hiukset on ikäänkuin hyvän ulkonäön korvike "juu nou" =)...

Hei, muillakin samoja aatoksia :) Mun tukanhan on oltava pitempi kun kultani, minähän se tyttö olen tai jotain *virn*
*onhan se ihan söpö mutta se kusee kädelle*
Rokkikana
14.11.2003 09:12:23
Tapasin kerran oikein pitkän ja kauniin tukan miehellä, niin upean että oli pakko koskettaa. Se oli siellä yhdessä Helsingin hevibaarissa, jonka nimeä en nyt muista. (Hevibaareissa on aina ihanan paljon tukkaa.)
Mies, jonka päässä kyseinen kauneus oli, oli kyykyssä yhden pöydän vieressä ja menin ja kosketin sitä olkapäälle as if kysyisin jotain.
Ja sitten se kaveri kääntyi ja se oli ihan monsteri naamasta. *horrormusiikkia* Ihan monsteri. Eipä pelastanut tukkakaan. Sanoin että 'anteeksi, erehdyin henkilöstä' ja pakenin.

Moni tukka päältä kaunis, silkkoa tms. sisältä...
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Matti Nykänen
Jani The Rock
14.11.2003 12:08:09

Tuli tosta Rokkikanan muistelosta mieleen, että onhan mullakin perhana soikoon kokemuksia siitä kun naispuoliset haluaa kosketella hiuksia.

Eli, joku ehkä 7 vuotta sitten mulla oli aika pitkä irokeesi jota mä pidin piikeillä, kai ne oli jotain yli 20-senttiset ne piikit. Olin jossain keikalla ihan pahaa-aavistamattomana ja yhtäkkiä siihen pöllähti joku tyttö, aika tavallisen näköinen tapaus ja kysyi: "Saanks mä koskettaa sun hiuksia"? Mä kysyin että mitä, kun luulin että olin kuullut väärin. No, se toisti sitten kysymyksensä ja mä sanoin että no helvetti, siitä vaan. No, sitten se alkoi hipelöidä niitä meitsin piikkejä haaveellinen ilme naamallaan ja mutisi välillä itsekseen "miten nää voi tuntua tämmösiltä". Mä en puhunut mitään, ajattelin että siinähän vittu touhuat. Lopulta hän sitten sanoi "kiitos" ja lähti pois.
Lowriding appeals to bad dudes.
Rokkikana
14.11.2003 12:22:10
Tuli tosta Rokkikanan muistelosta mieleen, että onhan mullakin perhana soikoon kokemuksia siitä kun naispuoliset haluaa kosketella hiuksia.

No joo. Eipä ne kunditkaan, jotka tulevat Rokkikattia baarissa koskettelemaan sano että 'kun näytit ihan siltä että sulla on kiva luonne.' Heh. Ovat muuten yllättävän usein pitkätukkia, nuo...
"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Matti Nykänen
Tupuna
20.11.2003 08:44:44 (muokattu 20.11.2003 11:54:33)
Juu, tykkään kyllä.

En tykkää mustaks värjätystä hevilettihiirenhännästä joka on kaiken lisäks paskanen, mutta siis pitkät hiukset voi oikeesti olla aivan mielettömän hienot!

Olen jopa seurustellut miehen kanssa, jolla pidempi letti kuin mulla... reippaasti pidempi. Mun mielestä vaan seksikästä...

EDIT: Ja ainiin. Kaikki mielestäni parhaimman näköiset miehet ovat olleet aina pitkätukkaisia. Ensimmäisellä ihastuksellanikin oli pitkä tukka. Pää kääntyy, kun tulee hyvännäköinen pitkätukka jossain vastaan. Ville Valo pitkillä hiuksilla = naitava. Ja muistakaa, Jeesuksellakin oli pitkä tukka. :D

2. EDIT: Ja muutes! Pekka Pohjola nuorena = voi tuska, mikä ihanuus! Maailman söpöin mies! Jos olisin elänyt tuolloin (ja ehkäpä ollut samoja ikiä kuin Pohjola), olisin takuulla tehnyt kaikkeni saadakseni tämän miehen. Naispaholainen. Tyrkyttävä saalistaja.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Bassballs
20.11.2003 14:18:19

Olen jopa seurustellut miehen kanssa, jolla pidempi letti kuin mulla... reippaasti pidempi. Mun mielestä vaan seksikästä...

Splended... Parturi pitäkööt saksensa kaukana.
waldemarx
24.11.2003 11:12:19
"Pitkätukkaiset miehet, mitä mieltä olette tytöistä?"

Haha!
waldemarx
hanuristi
24.11.2003 13:32:14

Eli, joku ehkä 7 vuotta sitten mulla oli aika pitkä irokeesi jota mä pidin piikeillä, kai ne oli jotain yli 20-senttiset ne piikit. Olin jossain keikalla ihan pahaa-aavistamattomana ja yhtäkkiä siihen pöllähti joku tyttö, aika tavallisen näköinen tapaus ja kysyi: "Saanks mä koskettaa sun hiuksia"? Mä kysyin että mitä, kun luulin että olin kuullut väärin. No, se toisti sitten kysymyksensä ja mä sanoin että no helvetti, siitä vaan. No, sitten se alkoi hipelöidä niitä meitsin piikkejä haaveellinen ilme naamallaan ja mutisi välillä itsekseen "miten nää voi tuntua tämmösiltä". Mä en puhunut mitään, ajattelin että siinähän vittu touhuat. Lopulta hän sitten sanoi "kiitos" ja lähti pois.

mun hiuksia on kans monet kerrat kosketeltu,kun ne on aivan pystyssä useimmiten..
"kun on paljon pientä hälinää,syntyy yksi iso hälinä." -ystäväni Jani
le grand noir
27.11.2003 14:32:41
Minä en voi vastustaa luonnollisuutta, jota se tavallaankin on.
ava
27.11.2003 16:53:20
mmjoo. pidän erittäin paljon.
Tears don't cry, they have no name
Angie
27.11.2003 22:48:32
(Give me a head with hair, long beautiful hair.
Shining, gleaming, streaming, flaxen, waxen.
Give me down to there hair, shoulder lenght or longer...
Hair, hair, hair, hair, hair
hair, hair, hair.
Flow it, show it, long as God can grow it, my hair!)

Ai mitä mieltä?.. JOO, LISÄÄ! ;D
You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard.
Bassballs
28.11.2003 10:54:26

Nii-in, mutta mitä mieltä pitkätukkaiset miehet ovat tytöistä?

Minä pidän sekä pitkä-, että lyhyttukkaisista tytöistä. Miksi siis tytöt eivät voisi pitää pojista tukkaan katsomatta?
Zarmo
28.11.2003 14:02:48

Nii-in, mutta mitä mieltä pitkätukkaiset miehet ovat tytöistä?
Ei tykätä yhtään. Me ollaan kaikki homoja.
Don´t you know there ain´t no Devil That´s just God when he´s drunk - Tom Waits
Rokkikana
01.12.2003 10:52:29
Ei tykätä yhtään. Me ollaan kaikki homoja.

En muuten tunne yhtään pitkätukkaista homoa. Onpa hassua. Rastat on ollut yhdellä tutulla.
- Viimeiset sanat ovat niille jotka tapetaan.
kilju
01.12.2003 16:03:32 (muokattu 01.12.2003 16:05:20)
En muuten tunne yhtään pitkätukkaista homoa. Onpa hassua. Rastat on ollut yhdellä tutulla.

En minäkään, ja kaiken lisäksi kaikki tuntemani kuuntelevat jotain trancea! hyiiik!!!!!!!!!
Mun mielestä pitkätukkasen miehet on niinxu tosi ihanii!
varsinki mä!

Edit: eiku oikeestaan... ainoastaan mä! muut sais viedä ladon taa, stana... vain tytöille sopii pitkät hiukset... miehille vain kalju. ja kalja
"Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden." -F.Nietzsche
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)