Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Ark
1 2 3 4
PekkaM
05.08.2006 20:54:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alle nelikirjaimiset hakusanat eivät toimi hakukoneella, joten en löydä yhtään vanhaa threadia (muistan niitä olevan silti).
 
Bändi kai keikkailee ahkerasti, mutta onkohan kellään tietoa olisiko uutta levyä tekeillä?
 
Muuten ihan mahtavaa musiikkia. Tarttuvat melodiat ja sanoituksissakin on sopivasti särmää (Father of a Son, Tired og Being an Object?). Erityisen mieleisiä ovat In Lust We Trust:in kaksi vikaa raitaa eli 2000 Lightyears of Darkness ja The Most Radical Thing to Do.
 
Tavastian keikkakin oli hauskin jossa olen ollut kuuntelemassa.
 
Myyn: Sekalaisia efektipedaaleita, Laney LC 15R, Yamaha APX6A. Ilmoitukset jäsenkuvauksessa.
Salaud
05.08.2006 20:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Arkin keikat on aina kyllä olleet mielettömän hyviä.
 
- I feel like an astronaut in a submarine -
Juuho
05.08.2006 21:07:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ruisrockissa 2005 menin katsomaan sokkona, muutaman lehtijutun vain lukeneena.
Oli täysin järisyttävä kokemus. State of Arkin hankkisin. Hyvää melodista rockia.
Ilmeisesti uutta levyä pikkuhiljaa tehdään?
 
carnation
06.08.2006 14:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpäs ole livenä nähnyt, mutta on kyllä bändiä kuunneltu sieltä It takes a fool to remain sanesta saakka. Todella kova! Monet tuntuvat leimaavan yhtyeen sen glam-imagon vuoksi jotenkin muoviseksi, mutta kyllähän Ola Salolla ja kumppaneilla on sydän mukana tekemisissään ja eritoten sanoittajana Salo on aivan loistava. Jotain morrisseymaista luuseriromantiikkaa niissä tesksteissä on havaittavissa. Parhaita kappaleita ovat mielestäni Deliver Us from Free Will, Hey Modern Days, Laurel Wreath, It Takes a Fool to Remain Sane, Calleth You Cometh I, 2000 Light-Years of Darkness ja tietty se The Most Radical Thing to Do. Ja melkein kaikki muutkin. It takes a foolin ja The most radical thingin tekstit ovat omat suosikkini. Aivan mahtavaa ja koskettavaa poplyriikkaa. Muutenkin The Ark on todella sympaattinen orkesteri, joka laulaa rohkeudesta olla erilainen ja oma itsensä. Uutta levyä odotellessa...
 
miscage
07.08.2006 10:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä innostuin State Of The Arkista ihan kybällä, mutta kyllästyin siihen parissa viikossa. Ei ollut tästä bändistä kestosuosikiksi, saa nähdä kolahtaako enää uudelleen.
 
Does emotional music have quite an effect on you?
ewqqq
07.08.2006 11:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä innostuin State Of The Arkista ihan kybällä, mutta kyllästyin siihen parissa viikossa. Ei ollut tästä bändistä kestosuosikiksi, saa nähdä kolahtaako enää uudelleen.
 
Ei sitä voi kuunnella.Mut 2 ekaa on niin sanotusti parhautta.
 
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
carnation
07.08.2006 12:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä innostuin State Of The Arkista ihan kybällä, mutta kyllästyin siihen parissa viikossa. Ei ollut tästä bändistä kestosuosikiksi, saa nähdä kolahtaako enää uudelleen.
 
Tykkään niistä kahdesta ekasta, mutta State Of The Ark ei taas mulle kokonaisuutena kolahtanut... joku 3-4 todella hyvää kappaletta, loput taas vähän niin ja näin. Ellet olet niitä aikaisempia kuullut, niin suosittelen kovasti sillä ainakin minulla ne ovat kestäneet kuuntelua huomattavasti enemmän kuin tämä viimeisin. It takes a fool to remain sane aiheuttaa edelleen kylmiä väreitä, kerrassaan hieno pop-anthem.
 
PekkaM
07.08.2006 18:11:09 (muokattu 07.08.2006 18:12:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä State of the Arkillakin on hetkensä. Itseasiassa neljä ekaa raitaa (This Piece of Poetry, Rock City Wankers, Clamour for Glamour, One of Us is Gonna Die Young) on kovia ja Deliver Us From Free Will on levyn ehkä paras. Hey Kwanongoma!:kin on ihan toimivaa kesämusiikkia.
 
edit: Niin joo, Trust is Shareware on myös mieleeni, joten kyllähän tuo omalla asteikollani aika hyvin sijoittuu koko levy.
 
Myyn: Sekalaisia efektipedaaleita, Laney LC 15R, Yamaha APX6A. Ilmoitukset jäsenkuvauksessa.
Cathi777
10.08.2006 08:30:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei sitä voi kuunnella.Mut 2 ekaa on niin sanotusti parhautta.
 
Tai itse asiassa se debyytti on parhautta. Kaksi jälkimmäistäkin ihan mainioita, mutta ei ole kyllä debyytin tasolle noussut kappaleet enää näillä uusimmilla levyillä. Mainio bändi kuitenkin, varsinkin livenä.
 
Only pop music can break my heart...
Medication
10.08.2006 10:58:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta levyä pukkaa ilmeisesti keväällä 2007. Ovat studioon menossa lähiaikoina.
 
Debyytti oli aivan käsittämättömän hyvä ja jälkimmäisetkin 4½ tähden levyjä. Jostain syystä Arkista ei ole kuitenkaan tullut ns. isoa bändiä.
 
Livenä näkemistäni ehkä paras bändi KISSin jälkeen :)
 
Tapani L
10.08.2006 12:23:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä State of the Arkillakin on hetkensä. Itseasiassa neljä ekaa raitaa (This Piece of Poetry, Rock City Wankers, Clamour for Glamour, One of Us is Gonna Die Young) on kovia ja Deliver Us From Free Will on levyn ehkä paras. Hey Kwanongoma!:kin on ihan toimivaa kesämusiikkia.
 
edit: Niin joo, Trust is Shareware on myös mieleeni, joten kyllähän tuo omalla asteikollani aika hyvin sijoittuu koko levy.

 
Näihin kun lisätään vielä se slovari, ni siinä on mun mielestä toimivimmat biisit ko. levyltä. Paitsi että otetaas tuo Hey Kwanongoma! pois.
 
Todella hyvä bändi mun mielestä, yksi kiinnostavimmista ulkolaisista bändeistä mitä on. Tahtoisin kovasti kyllä päästä näkemään livenä.
 
TapaniKuuntele minua! Ei välttämättä hullu mutta kriittisesti omituinen. -Twinkle
professori
16.08.2006 20:14:33 (muokattu 16.08.2006 20:14:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aluksi en innostunut bändistä kun kuulin tyttöystävän kautta, mutta kun tarpeeksi kuuli niin rupesin tykkäämään niin perkeleesti ja tilasin kaikki kolme levyä itselleni. Sitten näin provinssissa livenä 2006 ja keikka oli aivan MAHTAVA! Mainio livebändi, Ola Salo ja koko bändi ottaa yleisön mainiosti mukaan!
 
arancia
16.08.2006 20:57:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ollut tutustunut bändin tuotantoon kovinkaan paljoa, kun kaverini sai puhuttua minut viime syksynä katsomaan The Arkia Pakkahuoneelle. Livenä bändi oli yllättävän hyvä, ja innostuksissani ostin We are the ark -levyn. Paljon en ole levyä kuunnellut. Bändi iskee minuun livenä, mutta levyltä kuunneltuna fiilis jää puolitiehen.
 
nikomati
16.08.2006 22:14:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tykkään kyllä bändin menosta melko lailla. varsinkin livenä perin vakuuttavaa menoa.
 
koskaan ei voi olla liian gei.
joznaja
17.08.2006 21:30:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä kolisee meikäläiseen! Toivottavasti joskus näkis livenä. Ruotsin telkkarista joskus näin jonkun pari biisiä livenä ja täytyy sanoa laulajasta, että siinä on monelle naisrokkarillekin hyvää mallia lavaesiintymisestä.. ;)
 
Kivasti kieroonkasvanuttu musiikkia, sopii mulle!
 
Mikko_L
18.08.2006 17:56:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä huippubändi. Viime kesänä ostin State of the Arkin ja joulukuussa tuli käytyä Tavastialla, melkoiset bileet bändi sai aikaiseksi esiintymisellään. Nuo aiemmatkin kaksi levyä ovat olleet kuuntelussa, mutta pidän ehkä silti eniten tästä viimeisimmästä jossa on minusta aika omintakeiset soundit. Rock City Wankers on minimalistisuudessaan aivan loistava rockbiisi. Ostan kyllä jos uutta levyä tulee.
 
-Mikko
 
zuffeli
30.08.2006 00:20:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse löysin The Arkin sattumalta kirjaston kautta pari vuotta sitten ja täytyy myöntää, että tykästyin heti bändin kantaaottavaan ja toivoa antavaan musisointiin. Nykyään The Ark kuuluu ehdottomiin suosikkeihin. Ensimmäinen levy on oma lempparini, toimii kokonaisuutena parhaiten, ja It Takes A Fool To Remain Sane-biisi on yksi kaikkien aikojen hienoimmista kappaleista. Bändin loistavan keikkakunnon pääsin todistamaan joulukuussa 05 Club Teatrialla, hienon setin heittivät!
 
Vainhaalee
30.08.2006 10:44:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

State of the Ark on mielestäni älyttömän hieno levy, paljon hienoja piisejä.
Provinssin esiintyminen tosin oli lievä pettymys minulle, jotenkin jäi puuttumaan se viimeinen "potku" lähinnä tuolta soundi/soittopuolelta (tai sitten olin niin huonossa paikassa ettei kuulunut kunnolla...)
 
Nippon Seiki Japan
Late-89
30.08.2006 10:45:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Livenä en ole yhtyettä nähnyt, mutta tuotokset ovat ihan ok tasoa. Ei huonoa, muttei aivan loistavaakaan. Kevyttä kuunneltavaa hyviin fiiliksiin. :)
 
carnation
25.12.2006 16:26:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Arkilta on ilmestymässä uutta materiaalia aivan piakkoin, tammikuussa uusi single nimeltään "Absolutely No Decorum", kun taas itse kokopitkä ilmestynee kai joskus huhtikuun paikkeilla.
 
http://www.thearkworld.com/index2.html
Tämän sivun oikeasta alareunasta kun klikkailee, voi kuunnella lyhyen pätkän tästä uudesta biisistä.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «