McNulty 17.07.2006 10:26:31 | |
---|
Juu, mitään varmaa ei vielä ole, mutta joskus katseltiin että n. 300 paitaa tulisi tilaukseen. Sitten kun vielä buffaan sopivasti kavereille ja muille innokaille niin tiedä vaikka tuo 500kpl olisi lähempänä. Tuon painatusmäärän tietää vasta sitten kun kaikki tilaajat on selvillä. Tosin, jos sieltä Ritan suunnalta tulee vastaus että "ettepä muuten painata" niin sitten voi olla painoksen määrä hyvin lähellä nollaa. Toivotaan nyt että tulee myönteinen vastaus. El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
Juustonaksu 17.07.2006 12:10:13 (muokattu 17.07.2006 12:11:19) | |
---|
Tosin, jos sieltä Ritan suunnalta tulee vastaus että "ettepä muuten painata" niin sitten voi olla painoksen määrä hyvin lähellä nollaa. Toivotaan nyt että tulee myönteinen vastaus. Sikäli kun sieltä tulee mitään vastausta. Tuntuu jotenkin siltä, että tällaiset painatusmäärät rapakon toisella puolella tuskin heilauttavat jenkkilän porukoita suuntaan tai toiseen. Toivotaan nyt, että Ritalla on aikaa (ja halua) vastata mailiin niin saadaan tietää toimiiko homma vai ei. :) Kyllä se silti varmaan ihmetystä herättää, että pienessä, takapajuisessa ja loskaisessa Suomessa on pistetty tällainenkin pystyyn. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
pehko 17.07.2006 12:59:06 (muokattu 17.07.2006 13:21:01) | |
---|
Kyllä se silti varmaan ihmetystä herättää, että pienessä, takapajuisessa ja loskaisessa Suomessa on pistetty tällainenkin pystyyn. veikkaisin, että saattaisi saada ihan positiivisen mielen sinnekkin,kun huomataan, että on innokkaita faneja jossain perähikiä suomessa tosiaan, jotka vannoo Dimen nimeen. EDIT: siis sitä yritän sanoa, että....ääh...tuskin ainakaan pahalla katsovat moista toimintaa. sitä en usko. HEAVY...FUCKING...METAL! |
McNulty 25.07.2006 09:33:51 | |
---|
Sikäli kun sieltä tulee mitään vastausta. Tuntuu jotenkin siltä, että tällaiset painatusmäärät rapakon toisella puolella tuskin heilauttavat jenkkilän porukoita suuntaan tai toiseen. Toivotaan nyt, että Ritalla on aikaa (ja halua) vastata mailiin niin saadaan tietää toimiiko homma vai ei. :) Näinhän se varmaan on... joku 300-500 paitaa ei jaksa kiinnostaa, kun samalla neuvottelevat kymmenien tuhansien painoseristä oikein lafkojen kanssa. Kyllä se silti varmaan ihmetystä herättää, että pienessä, takapajuisessa ja loskaisessa Suomessa on pistetty tällainenkin pystyyn. No, lähetin sunnuntaina postia jenkkilään, saas nyt nähdä vastataanko meille ollenkaan enää :) El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
saha 25.07.2006 11:39:43 | |
---|
Hmm, tuleeko hinnat enää lainkaan alaspäin, jos tilausmäärä kasvaa? Voisin minäkin koittaa lobata kavereille tuotteita, jos se enemmistön etua auttaa. |
McNulty 26.07.2006 10:30:47 | |
---|
Hmm, tuleeko hinnat enää lainkaan alaspäin, jos tilausmäärä kasvaa? Voisin minäkin koittaa lobata kavereille tuotteita, jos se enemmistön etua auttaa. Voi olla että joitakin senttejä hinta tippuisi. Pitäisi kuitenkin varmaan ottaa joku 1000 paitaa jos haluaisi sen näkyvän hinnassa. 300-500kpl erällä tuo oli laskettu tuo meikäläisten hinta. El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
Marshallga 02.08.2006 14:30:13 | |
---|
Ilmeisesti ei ole tullut viestiä Amöriikasta päin, mitenkäs tästä eteenpäin jatketaan. Hevi on paskimmillaankin parasta. |
saha 02.08.2006 21:26:06 | |
---|
Taidan tulostaa sapluunat, ja tehdä käsipelillä paidan itelleni :D S.M.A.K. - luuseri |
Synnyttäjä 03.08.2006 10:43:18 | |
---|
Taidan tulostaa sapluunat, ja tehdä käsipelillä paidan itelleni :D Mulla on työn alla tuosta siluetista teema S60-puhelimiin ;-) Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
McNulty 03.08.2006 11:05:14 | |
---|
Voin minä tuon designin antaa jollekin muulle taholle jos hän haluaa paidat painattaa ilman murheita tekijänoikeuksista. Itse en idolini paitaa lähde painattamaan rosvoreissulla mutta kun ei kerran jenkeistä mitään kuulu, niin te saatte edetä kyllä, mikäli joku innostuu hoitamaan painatuksen, tilauksen järjestämisen tms. El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
Synnyttäjä 03.08.2006 13:43:09 | |
---|
Voin minä tuon designin antaa jollekin muulle taholle jos hän haluaa paidat painattaa ilman murheita tekijänoikeuksista. Itse en idolini paitaa lähde painattamaan rosvoreissulla mutta kun ei kerran jenkeistä mitään kuulu, niin te saatte edetä kyllä, mikäli joku innostuu hoitamaan painatuksen, tilauksen järjestämisen tms. Ei nyt vielä heitetä kirvestä ihan kaivoon. Rita Haney siis hoitaa noita tekijänoikeusjuttuja, okei. Oletko lähestynyt Ritaa henk.koht. meilillä, vai onko joku aina "luvannut hoitaa asian eteenpäin"? Jälkimmäisessä tapauksessa juttu on voinut jäädä limboon roikkumaan. Jos sulla ei ole Ritan meiliosoitetta, mutta jokin kontakti, kysy sieltä suoraan sitä osoitetta tai kysy, miten asia etenee. Vinniehän vastasi sulle ihan positiivisessa sävyssä. Voisit häneltä vielä tiedustella asiaa uudelleen, jos et näin ole jo tehnyt. Sähköposti on oikeesti tosi pyllymäinen tapa hoitaa asioita, kun vähänkään kiireellisemmät tyypit kylmästi vaan deletoi viestejä, jos vaikka lähettäjä on joku niille entuudestaan tuntematon. Bottom line kuitenkin on, että on korrektia lähettää muistutusviestejä ihan tyyliin, että "hei, mites muuten tää asia etenee", jos vastaanottaja on luvannut palata asiaan, mutta näin ei ole tapahtunut. Puhelinsoittokaan ei välttämättä ole huono idis. Voihan olla, että sä olet pommittanut noita ihmisiä lakkaamatta silti ilman tulosta. Sekin on mahdollista, että siellä vaan mietitään, että ei vittu vois niiku vähempää kiinnostaa. Sillon kyllä ollaan aika voimattomia. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
McNulty 03.08.2006 14:18:09 | |
---|
Ei nyt vielä heitetä kirvestä ihan kaivoon. Rita Haney siis hoitaa noita tekijänoikeusjuttuja, okei. Oletko lähestynyt Ritaa henk.koht. meilillä, vai onko joku aina "luvannut hoitaa asian eteenpäin"? Jälkimmäisessä tapauksessa juttu on voinut jäädä limboon roikkumaan. Jos sulla ei ole Ritan meiliosoitetta, mutta jokin kontakti, kysy sieltä suoraan sitä osoitetta tai kysy, miten asia etenee. Vinniehän vastasi sulle ihan positiivisessa sävyssä. Voisit häneltä vielä tiedustella asiaa uudelleen, jos et näin ole jo tehnyt. Rita Haneyta on lähestytty Big Vin Recordsin, Warner Musicin ja Atlanticin kautta. Warner Music Finlandin edustaja lähetti minulle postia jossa todettiin että "Rita Haney on saanut viestisi ja kuvat paidan designista" Minulla ei ole suoraa sähköpostiosoitetta Ritalle, ainoastaan Vinnie Paulille. Vinnie vastasikin minulle että on BVR:n puolesta välittänyt tiedon Ritalle... enkä kyllä epäile etteikö olisi. Vielä kun Warneriltakin tuli viesti että "perillä on" :) Sähköposti on oikeesti tosi pyllymäinen tapa hoitaa asioita, kun vähänkään kiireellisemmät tyypit kylmästi vaan deletoi viestejä, jos vaikka lähettäjä on joku niille entuudestaan tuntematon. No juu, laitoin toki viestiini työpaikan fax-numeron, henkilökohtaisen kännykkänumeron, 2 mailiosoitetta josta saa kiinni. Zip, nada, zilch... Bottom line kuitenkin on, että on korrektia lähettää muistutusviestejä ihan tyyliin, että "hei, mites muuten tää asia etenee", jos vastaanottaja on luvannut palata asiaan, mutta näin ei ole tapahtunut. Puhelinsoittokaan ei välttämättä ole huono idis. Kun vain tietäisi mihin soittaa :) Vinnie Paulin sähköpostin sain BVR:n Bobin kautta. Muuten siellä lukee kylmästi että "those who know how to contact Vinnie, know how to contact him". Rita Haneyn tietoja en ole mistään löytänyt. Toki tiedän Dimen kodin katuosoitteen mutta en ajatellut lähteä sinne häiriköimään. Voihan olla, että sä olet pommittanut noita ihmisiä lakkaamatta silti ilman tulosta. Sekin on mahdollista, että siellä vaan mietitään, että ei vittu vois niiku vähempää kiinnostaa. Sillon kyllä ollaan aika voimattomia. Jep. Olen lähettänyt 2 kertaa viestin BVR:n Bobille, kerran Vinnie Paulille ja kaksi kertaa Warnerille. Atlanticille lähti myös samainen viesti mitä Warnerille. Ainoat jotka minulle ovat vastanneet ovat: Warner, Vinnie Paul ja BVR:n Bob. El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
Synnyttäjä 03.08.2006 14:29:33 | |
---|
No juu. Tossa on kyllä tehty aika pitkälti kaikki mitä Atlantin takaa tehtävissä on, että yrittämättä jättämisestä ei ainakaan voi syyttää! Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Milkop 03.08.2006 14:58:31 | |
---|
Ikävää jos homma kaatuu :( Olisi ollut ihan jumalattoman rouheaa hiippailla kaduilla Dime-paita päällä, tietäen että hommalla on vielä Vinnien ja kumppanien siunaus. |
McNulty 03.08.2006 15:18:12 (muokattu 03.08.2006 15:18:23) | |
---|
Ikävää jos homma kaatuu :( Olisi ollut ihan jumalattoman rouheaa hiippailla kaduilla Dime-paita päällä, tietäen että hommalla on vielä Vinnien ja kumppanien siunaus. Niinpä... mutta yritetään vielä. Hommataan paidat sitten vaikka ens kesäksi :) El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
migreeni 14.08.2006 20:21:32 | |
---|
Nostampa tän nyt takasin. Onko paidat tulossa vai ei? |
Bonesaw 14.08.2006 21:06:45 | |
---|
Nostampa tän nyt takasin. Onko paidat tulossa vai ei? Veikkaan,että Bonecrusher varmasti ilmoittelee,jos lupa tulee. Toistaiseksi ei ole tulossa paitoja. |
McNulty 15.08.2006 13:02:40 | |
---|
Veikkaan,että Bonecrusher varmasti ilmoittelee,jos lupa tulee. Toistaiseksi ei ole tulossa paitoja. Juu, ei ainakaan luvallisia paitoja. Ja itse en ala idolini paitoja valmistamaan ilman asianomaisen tahon suostumusta. Olen kyllä luvannut designin antaa jollekin muulle, jos hän haluaa paitoja painattaa ilman Ritan (siis Dimebagiin liittyvien oikeuksien haltijaa) suostumusta. El zorrero más grande en el mundo Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
saha 16.08.2006 08:48:27 | |
---|
Juu, ei ainakaan luvallisia paitoja. Ja itse en ala idolini paitoja valmistamaan ilman asianomaisen tahon suostumusta. Olen kyllä luvannut designin antaa jollekin muulle, jos hän haluaa paitoja painattaa ilman Ritan (siis Dimebagiin liittyvien oikeuksien haltijaa) suostumusta. Jos tälle linjalle täytyy lähteä, niin katon miten aika riittäisi homman pyörittämiseen. Toisaalta, pitäisi perehtyä vähän asiaan ja paitapainattamisen pisneksen maailmaan, eli tilaus siirtyisi taas parilla kk:lla eteenpäin. |
Mitäs luokkaa hinnat tulevat olemaan? Lähinnä huppari tai longsleeve kiinnostaisi meikäläistä. "Basso on helpoin soitin, mutta myös vaikein"
/ S.M.A.K - Jäsen. |