Aihe: airdash
1 2 3
baron
14.08.2006 13:40:30

Piru, mulla on tuotanto täydellisenä, pitäiskö pistää myyntiin?
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Adrift
14.08.2006 22:09:40
Airdash on minulle tuttu ainoastaan nimenä, ja nimenkin bongasin Stonen tribute-sivustolta.
Eli siis suomalaista speedmetallia...vois kiinnostaakkin! Levyjä ei taida CD-formaatissa enää löytää?

Ja ihan offtopiskina kysyn että mitäs tämä A.R.G sitten on?
Jii
14.08.2006 22:56:10 (muokattu 14.08.2006 22:57:30)
mitäs tämä A.R.G sitten on?

Ancient Rotten Graveyard tai Angry Raindeer Generation. Kumpaakin käytettiin. Eka levy oli mainio. Chemical Snot!

Minen kyllä ikinä oikein ymmärtänyt myöhempien levyjen (levyn?) hehkutusta.

EDIT: ARG:lle tarvittaessa oma ketju... Airdashista tulisi puhua. Helluva Noise!
Birth, copulation and death. Is this your life?
WinterMad
14.08.2006 23:08:08
Kuusamosta lähtöisin ollut suomirässi pumppu joka julkaisi 2 levyä ja muutaman sinkun/ep:n.
Lähdimpänä vertailukohtana käyttäisin ehkäpä Kreatoria tai Sodomia.
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara
S.i.r.
15.08.2006 09:04:02
Kuusamosta lähtöisin ollut suomirässi pumppu joka julkaisi 2 levyä ja muutaman sinkun/ep:n.
Lähdimpänä vertailukohtana käyttäisin ehkäpä Kreatoria tai Sodomia.

Jep. Siinä missä Stone & Airdash oli speed metal-kamaa, niin A.R.G. oli kyllä selkeästi thrashbändi. Ennen kuin joku teini nillittää aiheesta enemmän, niin niillä kahdella genrellä oikeasti ON eroa, vaikka genrettäminen vähän spedeä touhua onkin...
Ben_D
15.08.2006 09:20:09

Jep. Siinä missä Stone & Airdash oli speed metal-kamaa, niin A.R.G. oli kyllä selkeästi thrashbändi. Ennen kuin joku teini nillittää aiheesta enemmän, niin niillä kahdella genrellä oikeasti ON eroa, vaikka genrettäminen vähän spedeä touhua onkin...

Pitää paikkansa...verratkaa vaikka Death Angelia ja Sodomia/Kreatoria.
http://www.fiercemetal.org
baron
16.08.2006 21:19:29

P:S: Mielestäni aliarvostettu bändi tou Airdash...

Yess!!!!!!
"Speaking about music is like dancing about architecture"
salmivaara
16.08.2006 22:15:54

P:S: Mielestäni aliarvostettu bändi tou Airdash...

Ihan syystä, tahtoo sanoa.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)