Aihe: Mihin helvettiin ovat kaikki basistit hävinneet?
1 2 3 4
Aksu89
31.10.2003 21:44:55 (muokattu 31.10.2003 21:45:07)
Mihin kaikki aloittelevat tai edes harrastelijoiksi lueteltavat basistit ovat hävinneet vähän pienimmistä kaupungeista? Kitaristeja löytyy vaikka muille jakaa ja rumpalit ja laulajan aina löytyy, mutta basisti. Onko basistit yksinkertaisesti kuolleet sukupuuttoon vai eikö bassottelu ole cool? Etsin bändiin basistia, ei huonoa mutta ei Pro:ta
Ai jaa
KMT
31.10.2003 22:16:10

Kaikista basisteita on tullut kitaristeja kun bassolle ei anneta koskaan sooloa...
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
Härski
31.10.2003 22:42:11
Jos olisin aloitellessani tiennyt yhtä paljon, kuin nyt, niin olisin vaihtanut heti kättelyssä bassoon. Syyt:

1. Helpompi soittaa (voitte olla rauhassa eri mieltä, ei paljoa kiinnosta)
2. Basistilla on ns. työpaikka turvattu (vrt. rakentajat)
3. Muuten vaan paljon cöölimpi soitin, kuin muut bändihärpättimet (IMO)
4. Ei koskaan niin paha GAS, kun kitaristeilla, uskoisin.

Ja onhan siihen monia muitakin syitä, mutta niistä TE ette ymmärrä yhtään mitään. Ugh!
Teijo K.
31.10.2003 22:57:53

Jos olisin aloitellessani tiennyt yhtä paljon, kuin nyt, niin olisin vaihtanut heti kättelyssä bassoon. Syyt:

1. Helpompi soittaa (voitte olla rauhassa eri mieltä, ei paljoa kiinnosta)
2. Basistilla on ns. työpaikka turvattu (vrt. rakentajat)
3. Muuten vaan paljon cöölimpi soitin, kuin muut bändihärpättimet (IMO)
4. Ei koskaan niin paha GAS, kun kitaristeilla, uskoisin.

Ja onhan siihen monia muitakin syitä, mutta niistä TE ette ymmärrä yhtään mitään. Ugh!

Basistina väittäisin että tuo nelonen ei pidä paikkaansa. Auta armias kun iskee kontra GAS. Se ei ole kuule leikintekoa se.
Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms)
Härski
31.10.2003 23:07:38
Basistina väittäisin että tuo nelonen ei pidä paikkaansa. Auta armias kun iskee kontra GAS. Se ei ole kuule leikintekoa se.

Niin. Näin siis oletin. Mutta kaippa se pitää sitten itse kokea, ennekuin ymmärtää.. höhöö.
PuNkKi
31.10.2003 23:08:09
kai ne kaikki on vihdoin ja viimein kuolleet pois :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
KMT
01.11.2003 00:42:10

Ei nyt sentään ihan kuolleet (esmes minä) vain uhanalainen laji, jota pitää suojella
Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin
Pallisti
01.11.2003 13:58:44
kai ne kaikki on vihdoin ja viimein kuolleet pois :)

Hahaa!! Olet väärässä ämmä. Meigä elää täysii ja minä olen kuningas!1!
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
PuNkKi
01.11.2003 14:06:51
Hahaa!! Olet väärässä ämmä. Meigä elää täysii ja minä olen kuningas!1!

Ämmä? :) Huoraks mua kyllä kutsutaan täällä suomen Tuuuruuus :)
Pallisti
01.11.2003 19:12:11
Ämmä? :) Huoraks mua kyllä kutsutaan täällä suomen Tuuuruuus :)

Hoho! Asut Suomen perseessä ja olet huora =)

Anteeksi.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
PuNkKi
01.11.2003 21:25:49
Hoho! Asut Suomen perseessä ja olet huora =)

Anteeksi.

et saa :)
Definhel
03.11.2003 09:34:11
Minulla on kissa.
Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti.
Billsner
03.11.2003 10:28:05
Minulla on kissa.

Kas, niin on minullakin. Basisteja voisi olla enemmänkin. Ostaisin itsellekin basson ja vahvarin, jos ois tarpeeksi taaloja.
Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe.
XernaX
03.11.2003 17:32:51

Minulla on koira.

Se raiskaa tyynyjäni aina syötyään muroja.

mmmm...murojaah...
Follow The Raper
Aksu89
05.11.2003 17:24:17
Miten noi eläinjutut liittyy basisteihin
Ai jaa
WeetM
05.11.2003 20:41:30

Miten noi eläinjutut liittyy basisteihin

liian korkealentoisia juttuja meille kitaristeille ;)
VÄKIPÄÄ
05.11.2003 23:06:41
No tässä on yksi joka vaihtoi basson kitaraan ja laulumikkiin n. 7 vuoden basismin jälkeen. Syitä on monia. Toisaalta vaihtelu virkistää, mutta "Rupesi vituttamaan" on se päälimäinen. Ja kehoitan kaikkia basisteja lopettamaan basismit! Loppuu se vittuilu aikanaan kun ei ole enää bändissä basistia niin jää soittelut vähän laimeiksi.

Ennen:

Mitä sä soitat?
-Bassoa.
Heh heh... hah hah... ooksä kuullu tätä vitun hyvää basistivitsiä?....

Nykyään:

Mitä sä soitat?
-Kitaraa.
Hei, Vähän siistii! Ooksä hyvä? Onksull pändi???

Se rupeaa pitkänpäälle vituttamaan kun ei saa arvostusta soitolleen, joutuu sietämään suoranaista ivaa, väheksyntää ja muuta vittuilua ja kitaristien neuvomisia.
Päähänpotkittujen asialla jo vuodesta 1981!
Numbie
06.11.2003 00:06:10

Tyhmä kysymys, ne muutti etelään talveksi tietty.
Bassballs
06.11.2003 08:56:11

No tässä on yksi joka vaihtoi basson kitaraan ja laulumikkiin n. 7 vuoden basismin jälkeen. Syitä on monia. Toisaalta vaihtelu virkistää, mutta "Rupesi vituttamaan" on se päälimäinen. Ja kehoitan kaikkia basisteja lopettamaan basismit! Loppuu se vittuilu aikanaan kun ei ole enää bändissä basistia niin jää soittelut vähän laimeiksi.

Hehheh. Asennemies. Minä tosin diggaan bassonsoitosta niin paljon, että en lopettaisi mistään hinnasta.
Sähkökitarassa ei ole muuta ylivertaisen hienoa bassoon nähden kuin se, että voi soittaa voimakkaita roots-sooloja wahin ja säröjen kanssa.

Yleensä ne vittuilevat musikantit ovat niitä paskoja soittajia. Minä ainakaan en ole pitkään aikaan jaksanut kuunnella puolivillaisten kitaristien vittuilua.
Onhan niitä hyviäkin basistivitsejä...
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)