Aihe: sweeppaus ja soundit
1 2 3 4
jooki1
16.08.2006 13:00:48
Kyllä mä voin myöntää joskus hakevani soundin, jonka avulla pääsee helpommalla. Enkä mä tarkoita mitään lakaisua, vaan jos mä joudun soittamaan jotain, mikä kulkee ihan mun osaamisen äärirajoilla (se nyt ei toisaalta vielä paljoa vaadi). Ei sinänsä, ettenkö mä treenaisi sitä siten, että se menisi ilman helpotusta, mutta jos siihen ei ole ollut tarpeeksi aikaa ja se jostain kumman syystä pitäisi esittää jollekin. Siihen päälle kun mietitään vielä ehkä pienehkö jännäkakka, kun ei tiedä onnistuuko kyseinen juttu varmasti, niin kyllä mä vähän apua saatan soundista hakea.

Nimenomaan näin.
Krice
16.08.2006 15:04:03

Ei sweeppausta paremman kuuloiseksi mitkään "soundiasetukset" tai efektit tee. Minusta tässä mennään aika pahasti metsään kuten tuhannessa miljoonassa kiljoonassa muussakin topicissa.

Minusta tämä on ihan oikein sanottu. Soundihan ei voi peittää virhettä joka tulee sweepatessa.
Apricot
16.08.2006 19:51:14
Soundihan ei voi peittää virhettä joka tulee sweepatessa.

Jatkoajatus: jos valitsee soundin, joka suorastaan "paljastaa" kaikki tekniset mokat soitossa, niin siitä tulee musikaalisesti ajatellen hirveän kuuloinen. Eli kapea keskiääni. Mutta sillä kuulee mokat.

Tää on vähän ristiriitaista; toisaalta täällä kysellään soundia joka saisi schweebbauksen kuulostamaan paremmalta, ja toisaalta taas halutaan soundi joka tuo ne mokat paremmin esille.

Hmm. Saisipa auton, joka ei kuluta yhtään bensaa mutta kulkee sairaan kovaa.
"I got the Pieksämäki railway station blues."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)