Aihe: Red Hot Chili Peppersien livekunto
1 2 3 4 59 10 11 12 13
HaloOfFlies
04.06.2006 03:33:52 (muokattu 04.06.2006 03:35:51)

Eivät taida soittaa enää kuin Under the Bridgeä ja Give It Awaytä.. on se sääli että bändi on tehnyt 9 loistavaa levyä mutta livenä soitetaan vaan näitä uusia jotka ei mielestäni edes potki kauheen hyvin, joskin pitää myöntää että Live At Slane Castle DVD toimii

Juu, toista se oli Woodstockissa 1994 kun Navarro oli kehissä. Silloin tuli kyllä kova setti. Se kokoonpano toimi aivan helkkarin hyvin livenä.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Coatl
04.06.2006 03:37:07
Juu, toista se oli Woodstockissa 1994 kun Navarro oli kehissä. Silloin tuli kyllä kova setti.

Livenä bändi kuulosti parhaimmalta juuri Navarron aikaan. Mutta paras yksittäinen keikka minkä olen nähnyt on RockPalast (joku festari Saksassa o_O) vuodelta '85 :) Aivan mahtava kuvanlaatukin muuten tuossa keikassa!
HaloOfFlies
04.06.2006 03:42:30 (muokattu 04.06.2006 03:44:21)

Jahas, se taisi loppua. Nyt nukkumaan, öitä kaikille. Hyvä keikka, ei loistava, mutta hyvä.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
sirdickyj
04.06.2006 11:01:08
Juu, toista se oli Woodstockissa 1994 kun Navarro oli kehissä. Silloin tuli kyllä kova setti. Se kokoonpano toimi aivan helkkarin hyvin livenä.

Niinhän se toimi. Ruisrockissakin olivat sen ryhmäh kanssa. Oi niitä aikoja.
Mark 3 on miesten Purple
ekikoo
17.07.2006 15:01:03
Lieköhän tämä nyt oikea paikka kysyä:

Onko kukaan soitellut Snow:ta? Silkasta mielenkiinnosta kyselen että miten toteutatte intron? Aluksi oli vähän hankaluuksia sormituksissa mutta älysin että mitä luultavimmin siinä on käytetty capoa 4. nauhalla...
Ostinaatio
17.07.2006 16:14:52 (muokattu 17.07.2006 16:15:29)

Mä en kyllä ollenkaan hahmota tätä. Niissä Woodstock '94 pätkissä mitä mä oon nähnyt Navarron soitto kuulostaa äärimmäisen tahmaiselta, ja joissain biiseissä (esim. Higher Ground) jätkän soitto kiilailee mihin sattuu.

Toinen suurta inhoa aiheuttava asia tuossa on Navarron kuoliaaksi prosessoitu tönkkösoundi kitarassa - joka ei anna mahdollisuuttakaan dynamiikalle tulla esiin, jos sitä herran soitosta tuona aikana ollenkaan löytyy.

Parhaat livepätkät mitä mä oon nähnyt on sieltä ihan 90-luvun alusta, joissa nuori Frusciante puskee adrenaliinia hyrräten menemään.

Onko kukaan soitellut Snow:ta? Silkasta mielenkiinnosta kyselen että miten toteutatte intron? Aluksi oli vähän hankaluuksia sormituksissa mutta älysin että mitä luultavimmin siinä on käytetty capoa 4. nauhalla...

Tos olis jonkun videonäkemys asiasta: http://www.youtube.com/watch?v=LtUrL_g8gQ0&search=peppers%20snow
"... yudoan o yunnustan dem yguduh ged ... LISN bud LISN ... tuds weer goin duhSIVILEYEzum " -e.e.cummings
FreakyStyley
17.07.2006 19:26:51
Lieköhän tämä nyt oikea paikka kysyä:

Eipä se mahdoton ole. Koitin huvikseni soittaa sitä ja pienellä harjottelulla menee suht hyvin. Tuskin Frusciante siinä capoa välttämättä tarvii vaikka se kyllä helpottaa vähän. Mun muistaakseni se sama rimputus menee verseissäkin? kai
fireatyourdesire
15.08.2006 19:09:21
Tukholma jo lisätty keikkalistaan (11.12) joten toivoa on, että pistäytyvät täälläkin.
MV
15.08.2006 21:52:28
Tukholma jo lisätty keikkalistaan (11.12) joten toivoa on, että pistäytyvät täälläkin.

Olisi kyllä enemmän kuin tervetullut!
"mut ois se hienoo mennä kyllä johki missä ei oo niin hienoo ku täälläpäin. ja sit ois paljo hienompaa täälläkin. ja vittu ihansama." -Pussokisu (gänässä)
MK73
15.08.2006 22:42:40
RHCP kuulostaa Hyde Park -livellä ja tällä uusimmalla albumilla selkeästi paremmalta kuin koskaan historiansa aikana. Siitä on jalostunut helkkarin hieno bändi nyt, kun äijät ovat "seestyneet". Poissa ovat turha uho, metallinen ylienergia ja happoilu, nuo -90 luvun alun meininkiä rasittaneet tekijät.

Mielelläni näkisin poppoon nyt keikalla, mutta kun ne tiketit myydään takuulla minuutissa loppuun, niin eihän meikäläinen mihinkään kerkee :(
Abysmal
16.08.2006 17:45:11
Täysin samaa mieltä.

Täysin erimieltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)