janik 15.08.2006 18:57:10 | |
---|
Worms Armageddon, siihen jää koukkuun helposti. |
DaKiller 15.08.2006 20:37:08 | |
---|
Call of dutyt. Ykkönen oli loistavaa viihdettä multiplayerina ja hupi moninkertaistui, kun lisä-osa United offense julkaistiin. Siinä kun pääsi sitten jo jeepeillä ja tankeilla siirtymään paikasta toiseen. Battlefieldeihin en koskaan oppinut ja ne tuntuivat jotenkin hemmetin tökeröiltä Call of dutyjen jälkeen. COD 2 on jo mielestäni huippupeli multiplayerina mutta kerpeleet eivät ilmeisesti aio julkaista lisä-osaa ajoneuvojen kera ,joten haistakoot sitten pitkän pers.en. Ne ajoneuvot vain jotenkin kruunasivat tuon loistavan sotapelin ja nyt se suola ilmeisesti jää uupumaan 2:sta. Mutta mutta, suosittelen kuitenkin tuota cod 2:sta, sillä sen parissa tuli vietettyä luvattoman paljon aikaa ja se oli jokaisen pennin arvoinen. |
Nazareth 15.08.2006 20:38:30 | |
---|
Unreal Tournament(se eka):a tuli pelattua aikanaan aika hurjasti, ja olin vieläpä iha kohtalaisen hyvä siinä :) "Every dollar you suck away for taxes, is another dollar to suck the Axis." - Walt Disney's Spirit of '43 IMIK #27 AKKK#6 |
Milkop 15.08.2006 20:47:16 | |
---|
|
Trackmania Nations on myös hyvä moninpeli. Karmeaa kaahausta mielikuvituksellisilla radoilla. Rataeditorikin löytyy. Ja on vieläpä ilmainen. http://www.trackmanianations.com/indexUk.php Ja vähän realistisempaa kaahausta edustaa GT Legends. Hieno peli ja varsinkin moninpeli potkii. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Dj P. 15.08.2006 22:24:12 | |
---|
Unreal Tournament(se eka):a tuli pelattua aikanaan aika hurjasti, ja olin vieläpä iha kohtalaisen hyvä siinä :) Tuota on tullut kyllä hakattua. Sitten vielä Game Of The Year Edition niin on hauskaa, kun tulee kaikkea ihme krääsää. Keltaisia hymynaamaisia nauravia ja pomppivia pommeja... No joo. UT 2004 on kans ihan hyvää viihdettä. Onslaught pelimoodi on silkkaa riemua. En minä. Tai siis. Mitä? |
Moratoria 15.08.2006 22:53:48 | |
---|
Joku reaaliaikainen stategiapeli vois olla kanssa hauska? Joskus pelattiin serkun kanssa Red Alerttia ja oli kivaa. |
Black Star 16.08.2006 15:26:02 | |
---|
Worms Armageddon, siihen jää koukkuun helposti. Jeah, komppia! |