Notefix 04.11.2003 22:28:41 | |
---|
Loistava kirjoitus, Tupuna. Pistit niin sanotusti jauhot suuhun monelle :) Näin on! Naisissa on tulevaisuus :) |
hörhö 04.11.2003 22:35:21 | |
---|
Britenyssa en näe kovin paljon hyvää, mutta hömm..pidän esim. Kylie Minoquen äänestä!1 Britney ei ole mikään turha laulaja. Toimiva ääni ja iskevät biisit sille on tehty. Lavaolemus ja imago toimii myös. Katseltiin muuten kaverin kanssa dokkaria hänestä ja kuulin, kun hän laulua noin 8-vuotiaana jossain kykyjenetsintäkilpailussa ihan suht vaikeita juttuja ja äänenmuodostus, sekä fraseeraus muistutti erehdyttävän paljon Celine Dionia. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara |
Loistava kirjoitus, Tupuna. Pistit niin sanotusti jauhot suuhun monelle :) Kiitän :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
HaloOfFlies 05.11.2003 18:47:10 | |
---|
Oletkos herran uusinta kuullut? Periaatteessa aika yllättävänkin epäkaupallista. Mikä vika on siinä, että miettii millaisesta musiikista ihmiset pitävät? Eivätköhän Bachit ja muut klasarisäveltäjänerot ole myös miettineet yleisöäänkin ja nimenomaan tehneet laskelmoitua musaa. Sinullahan on tietysti oikeus mielipiteeseesi, mutta kysyinpähän vaan.. Olen kuullut Justinin uusimman, ja kun ei kolahda niin ei vaan kolahda. Mun mielestä on sinänsä aika vaarallista lähteä miettimään biisiä äänitettäessä, että pitävätköhän ihmiset vaiko eivät. Kyllä artisti itse sen tietää, milloin kappale kuulostaa hitiltä ja milloin ei. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
Tapani L 05.11.2003 19:32:46 | |
---|
Itsellä soi tällä hetkellä Blink 182:n "Take Off Your Pants and Jacket" ja pakko sanoa, että kolahtaa vieläkin kovaa. Minulle ei siis ole otsikon mukaista ongelmaa tapahtunut, vaikka musiikkimakuni nykyään yltääkin aina konemusiikista raskasmetalliin. Tai ehkä siinä onkin syy: koska kuuntelen päivittäin paljon eri tyylisten yhtyeiden musiikkia niin jokainen musiikkityylihän on silloin minulle yhtä mainstreamia. |
Jabbe 05.11.2003 20:36:31 | |
---|
Olen kuullut Justinin uusimman, ja kun ei kolahda niin ei vaan kolahda. Mun mielestä on sinänsä aika vaarallista lähteä miettimään biisiä äänitettäessä, että pitävätköhän ihmiset vaiko eivät. Kyllä artisti itse sen tietää, milloin kappale kuulostaa hitiltä ja milloin ei. Eihän sen pakko olekaan just suhun kolahtaa. Ite taas kuuntelen just parhaillaan tuota Senorita-biisiä ja tämähän on ihan hiton hyvä ja omaperäinen. Biisiä tehdessä on kyllä pakko välillä miettiä artistin tyyliä ja kohdeyleisöä; jopa punkbändeiltä löytyy yleensä molemmat (tai no, yleisö ja yleisö..). ;) Tai no, jos ei tippaakaan välitä muista vaan tekee vaan mitä huvittaa, niin ehkä sitten, mutta oikeasti kannattaa vähän miettiä myös yleisön reaktioita. Nehän ne palkan maksaa. :) Ja hittejähän saa mistä biisistä tahansa, kun vaan saa YleX:n ja NRJ:n vakuuttumaan niistä ja ottamaan soittolistoilleen. Itse biisin hyvyydellä ei todellakaan ole mitään väliä. |
Tupuna 05.11.2003 22:14:48 | |
---|
Olen kuullut Justinin uusimman, ja kun ei kolahda niin ei vaan kolahda. Mun mielestä on sinänsä aika vaarallista lähteä miettimään biisiä äänitettäessä, että pitävätköhän ihmiset vaiko eivät. Kyllä artisti itse sen tietää, milloin kappale kuulostaa hitiltä ja milloin ei. Nyt en jotenkin ymmärtänyt ajatustasi..? Ja miksi et perustellut ollenkaan tuota väitettäsi "Kyllä artisti itse sen tietää, milloin kappale kuulostaa hitiltä ja milloin ei.".. ainako tietää? Mihin perustat väitteesi? Jos kappale kuulostaa hitiltä äänitys/tuotantovaiheessa, se on jo auttamatta vanha. Hitti syntyy yleensä siinä vaiheessa, kun pikkasen poiketaan kaavasta... siis tarkoitan sellaisia oikeesti hittejä, joissa on jotain muutakin kuin "sellaista musiikkia ihmisille mitä ne tällä hetkellä haluavat". The Neptuneskin tajusi tämän ja sai jättipotin. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
HaloOfFlies 06.11.2003 14:47:49 | |
---|
Nyt en jotenkin ymmärtänyt ajatustasi..? Ja miksi et perustellut ollenkaan tuota väitettäsi "Kyllä artisti itse sen tietää, milloin kappale kuulostaa hitiltä ja milloin ei.".. ainako tietää? Mihin perustat väitteesi? No tuo ei varsinaisesti ollut minun mielipiteeni, vaan lainasin Paul Stanleytä eräästä lukemastani haastattelusta, jossa hän sanoi, että fanien mieltymyksiä ei kannata lähteä etukäteen arvailemaan. Jos minun omaa mielipidettäni kysytään, niin totta kai yleisön mieltymykset tulee jossain vaiheessa ottaa huomioon, koska yleisöhän sen huomaa, onko sinkussa hittipotentiaalia vai ei. Kyllähän sen menestyksestä näkee, miten yleisö on ottanut kappaleen vastaan. Hitti on aina hitti, vaikka voissa paistaisi. Joistain biiseistä sen hittipotentiaalin huomaa heti, joistakin vasta kolmannen, ehkä jopa neljännen kuuntelukerran jälkeen. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
zorro 06.11.2003 14:54:17 | |
---|
Lienee kuitenkin melko normaali kehityskaari ja siksi ei ole syytä huoleen. Normaali lääkitys tehoaa. Hyväksy tilanne ja ole onnellinen - hittihutun tilalle saat valtavasti uusia tuttavuuksia, joita pystyt kuuntelemaan loppuikäsi... minä olen kamalassa asemassa, koska minun paikkakunnalla kaikki ikäiseni on sellasia "SAKKIN MAI LOLLIPOP" ihmisiä. Ja ite en saa niistä kipaleista revittyä iloa irti. Ja en edes pidä niitä kavereita mitenkään järkevinä ihmisinä. jos se et ole sinä.... se on joku muu! |