Tönkköä riffittelyä jota ei edes Lombardon kiivas kannutus pelasta, yhdistettynä paskoihin lyriikoihin, ei hyvä soppa. Mut tätähän Slayer on aina ollu. Mä oon ite ihmetelly miks porukka kitisee tän uuden levyn huonoista riffeistä. Mulle Slayer ei koskaan oo ollu samanlainen tapporiffibändi niinkuin Metallica tai Black Sabbath esimerkiksi, vaan enemmänkin kyse on juuri helvetillisestä nopeudesta ja hallitun kaoottisesta äänimaailmasta. Jos miettii jotain Reign in Bloodiakin niin ei siitä mun mielestä mitään hirvittävän nerokkaita riffejä Raining Bloodin lisäksi löydy. Silti levy on paras mitä oon ikinä kuullu. Christ Illusion jatkaa samalla meiningillä ja kuulostaa siltä miltä pitääki, Slayeriltä. |
epeli 15.08.2006 13:16:19 | |
---|
tuli tänää ostettua kans toi kraist illuuson, ja täytyy sanoa, et mun mielestä araya alkaa olla jo liian vanha tähän. huomaa et ei riitä enää munaa tossa äänessä niinku ennen... lombardo kyllä jaksaa takoa. muuten kokonaisuutena aikas hyvä levy. parempi ku mitä odotin... "Squint your eyes to see clearly. Blur reality to make it real" |
bassovirtsaoosi 15.08.2006 14:04:52 | |
---|
Uusin levy on kyl kova, mut ei valitettavasti klassisten reign in bloodejen ja south of heavenin tasoista. Tosin ei sitä tiedä miten toi levy alkaa iskeä ajan mittaan, sillä musta monet levyt on parantunu ajan myötä. Lieneekö nostalgia vai mikä...? Kovaa työtä yhtä kaikki ja onhan kyseessä se the band. |
Ziggy Bubba 16.08.2006 21:30:18 | |
---|
Nyt tuli tuo bändin "klassikkotrilogia" (Reign In Blood, South Of Heaven & Seasons In The Abyss) hommattua alesta, hyviä levyjä tuntuvat olevan kaikki. Bändin soundissa ei kyllä ole juurikaan vaihtelua, mitä nyt väliin heitetään niitä hitaampia kipaleita. Sen verran kun noita uudempia oon kuullu, niin taitavat olla hyvin pitkälti samaa huttua heikommilla biiseillä vaan. Aikamoinen metallin AC/DC siis tämä bändi :) Taidanpa tyytyä makustelemaan näitä herrojen parhaiden päivien teoksia... Sinänsä on sääli kun bändit jämähtävät siiheen "omaan soundiinsa" ja tyytyvät toistamaan toimivaa reseptiä. Ei kai noin vanhat koirat sitten opi uusia temppuja. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Abysmal 17.08.2006 16:09:49 | |
---|
Oho, Slayerin Christ Illusion pamahti Billboard-listan vitoseksi! Olikos tämä nyt bändin toistaiseksi parhain listasijoitus jenkkilässä? |
Drumjamo 17.08.2006 16:44:19 | |
---|
Oho, Slayerin Christ Illusion pamahti Billboard-listan vitoseksi! Olikos tämä nyt bändin toistaiseksi parhain listasijoitus jenkkilässä? Ohhoh niinpäs onkin, taisipa olla niin että parhaimmillaan Slayer oli 8. Seasons In the Abyssilla, korjatkaa jos olen väärässä. Ihme että näinäkin aikoina vielä nousee jenkeissä tämmöinen musiikki listoille. Se nyt vaan on semmosta |
Abysmal 17.08.2006 17:49:29 | |
---|
Ohhoh niinpäs onkin, taisipa olla niin että parhaimmillaan Slayer oli 8. Seasons In the Abyssilla, korjatkaa jos olen väärässä. Ihme että näinäkin aikoina vielä nousee jenkeissä tämmöinen musiikki listoille. Taisi olla Divine Intervention se kahdeksannelle sijalle yltänyt albumi. |
rc 17.08.2006 22:26:30 | |
---|
Taidanpa tyytyä makustelemaan näitä herrojen parhaiden päivien teoksia... Sinänsä on sääli kun bändit jämähtävät siiheen "omaan soundiinsa" ja tyytyvät toistamaan toimivaa reseptiä. Ei kai noin vanhat koirat sitten opi uusia temppuja. Niin mutta bändi olisi tehnyt sell-outin jos ne olisivat tehneet Seasons In The Abyssin jälkeen mitään muuta. Aikamoinen umpikuja... Tuntuu välillä että paras ratkaisu tuommoiseen tilanteeseen noin suosion kannalta on itsensä ampuminen. Jos toistaa, on sitä samaa vanhaa paskaa. Jos tekee jotain muuta, on kaupallista paskaa. Fanit (ja varsinkin metallifanit) ovat sen verran ääliöitä. Tuli vähän off-topic, muttakun oli ihan pakko vähän höyrytä. Jumala lepäsi seitsemäntenä päivänä - Uusis ei |
Lapis 17.08.2006 23:23:55 | |
---|
Sinänsä on sääli kun bändit jämähtävät siiheen "omaan soundiinsa" ja tyytyvät toistamaan toimivaa reseptiä. Ei kai noin vanhat koirat sitten opi uusia temppuja. Onneksi jotkut asiat pysyy ja paranee. Kuten Slayer. On ollut tehosoitossa uusi levy ilmestymisestä asti ja voi v kun on kova. Slayeriä on tullut kuunneltua noin 23 vuotta ja loppua ei näy! Onneksi eivät opi uusia temppuja! |
Ben_D 17.08.2006 23:28:39 | |
---|
Onneksi jotkut asiat pysyy ja paranee. Kuten Slayer. On ollut tehosoitossa uusi levy ilmestymisestä asti ja voi v kun on kova. Slayeriä on tullut kuunneltua noin 23 vuotta ja loppua ei näy! Onneksi eivät opi uusia temppuja! I agree. Olen siis samaa mieltä på finnska. http://www.fiercemetal.org |
Lebowski 18.08.2006 08:18:26 | |
---|
Uudesta levystä sen verran, että mielestäni menee Slayerin tuotannossa tuonne heti Legendakolmikon (kaikki tietävät mitkä levyt ne ovat) perään. Kyllä tämä Divinet, Diabolukset ja God Hatet hakkaa. Taitaa olla meitillä Slayer kausi taas menossa. Ensin kaupasta Christ Illusion. Sitten pamahti tarjoukseen vanhat, joita ei vielä cd muodossa löytynyt, joten minäpä nappaamaan sieltä South of Heavenin ja Seasonsin. Eilen vielä sitten jonkun tuntemattoman voiman työntämänä kävin laittamassa tiskiin rahat vastineeksi Decade of Aggressionista. Kylä ny kelepaa. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Lebowski 18.08.2006 08:21:02 | |
---|
Onneksi jotkut asiat pysyy ja paranee. Kuten Slayer. On ollut tehosoitossa uusi levy ilmestymisestä asti ja voi v kun on kova. Slayeriä on tullut kuunneltua noin 23 vuotta ja loppua ei näy! Onneksi eivät opi uusia temppuja! Samaa mieltä. Kylläpä tota on itselläkin tuo parikytävuotta tullu paukutettua, välillä enemmän välillä vähemmän. Mutta.... AIKA EI SLAYERIA MUUTA ja se on hyvä se. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Seppo_Howitzer 19.08.2006 16:02:08 | |
---|
Nyt oli tuuria. Kävin lippupalvelussa ja siellä oli vapanaa kenttälippuja Helsinkiin. Sain ostettua yhen. "When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!" |
Jööhannes 19.08.2006 21:31:26 | |
---|
Nyt oli tuuria. Kävin lippupalvelussa ja siellä oli vapanaa kenttälippuja Helsinkiin. Sain ostettua yhen. Mitä ihmettä? Meidän porukka jäi ilman kenttälippuja kun ostettiin liput puolitoista tuntia lippujen myyntiintulon jälkeen. :) Vajaa viikko sitten kolahti postiluukkuun Christ Illusion, ja nyt alkaa olla kuuntelua sen verran takana että osaan sanoa mielipiteeni levystä. Alkuun levy ei vielä täysillä kolahtanut, mutta tiesin sen että, tämä kuuluu niihin levyihin jotka vaativat enemmän kuuntelua auetakseen. Levy on mukavan äkäistä menoa alusta loppuun. Tylsäksikään levy ei missään nimessä käy, kiitos välissä olevien Hannemanin raskaampien biisien. Biiseistä löytyy sitä kaivattua ärhäkkyyttä ja nopeutta, mutta jokainen biisi on myös täynnä monimutkaisempia ja mielenkiintoisempia juttuja. Joku täällä aikaisemmin sanoi, että riffit ovat vain laatua "sahataan vain nopeasti". Se ei muuten pidä paikkaansa. Ne ovat kaikki jyrälaatua ja täynnä iskeviä koukkuja. Lombardonkin työskentely pistää varmasti jokaisen rumpalin hiljaiseksi. Arayan ääni on luonnollisesti vähän löysääntynyt parissakymmenessä vuodessa, mutta mukavaa kuultavaa se vieläkin on. Ehkä jotkut hitaammat laulusovitukset pistävät miettimään, että olisiko sen voinut tehdä paremminkin. Kaikin puolin mahtilevy. Odotellessa Metallican vastinetta tälle levylle ;) |
DVD-SOITIN 19.08.2006 21:36:03 | |
---|
Kyllä Christ Illusion on ihan tajuttoman kova levy. Menee suoraan Reignin, Southin ja Seasonsin jälkeen Slayerin kovimpien joukkoon. SUPPORT MUSIC, NOT RUMORS |
Mikhou 21.08.2006 09:11:16 | |
---|
Slayeriä en ennen ollut kuullu, mutta kun kuulin nii teki mieli moshata pää irti. parhaat levyt: Christ Illusion Reign In Blood God Hates Us All |
bedlam 21.08.2006 16:27:39 | |
---|
Legendakolmikon (kaikki tietävät mitkä levyt ne ovat) perään. Minulle Ne Slayer-levyt ovat Hell Awaits, South of Heaven ja Seasons in the Abyss. Mutta olenkin perverssi ja poikkeava. Voisipa pitkästä aikaa tämänkin bändin uuteen tuotokseen perehtyä, Decade of Aggression on viimeinen hankkimani levytys. http://www.mikseri.net/kiasma |
Räkkipeli 21.08.2006 16:31:24 | |
---|
Slayeriä en ennen ollut kuullu, mutta kun kuulin nii teki mieli moshata pää irti. parhaat levyt: Christ Illusion Reign In Blood God Hates Us All mul menee ehkä ykköseksi Seasons mut muuten tolleen. Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
Ben_D 21.08.2006 19:02:54 | |
---|
Minulle Ne Slayer-levyt ovat Hell Awaits, South of Heaven ja Seasons in the Abyss. Mutta olenkin perverssi ja poikkeava. Voisipa pitkästä aikaa tämänkin bändin uuteen tuotokseen perehtyä, Decade of Aggression on viimeinen hankkimani levytys. Et ole ollenkaan perverssi tai poikkeava...ihmettelen, mihin Hell Awaits aina unohtuu..aivan HELVETIN :) loistava levy. http://www.fiercemetal.org |
Seppo_Howitzer 21.08.2006 19:05:06 | |
---|
Hell Awaits sisältää Slayerin parhaita kappaleita kuten Kill Again ja Praise of Death. Muuten Show No Mercy on ehdottomasti parhaita Slayer levyjä, mutta en pysty pistämään noita Mercy-Abyss levyjä mihinkään paremmuusjärjestykseen. "When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!" |