Aihe: Uutta talla ja kaula mikkiä stratoon
1
jiggy
14.08.2006 16:58:17
siis olen hankkimassa uutta kaula ja talla mikkiä fenderin stratooni (classic 60's). millä mikeillä saisin lisää ytyä stratoni soundiin? kitaralla soitetaan semmoista emo/punk/hoocee tyylistä.
itse olen miettiny kaulaan SD:n hot railsia ja tallaan DiMarzion super distortionia. millaisia kokemuksia näistä mikeistä?
Rypsolisti
15.08.2006 00:26:55 (muokattu 15.08.2006 00:30:45)
Ajattelitko käyttää vain yksi kelaisten kokoisia vai kenties normaali kokoisia humbuckereita? Tuohon 60's Classic Stratoon on jyrsitty runkoon tilat vain yksikelaisille että normaali humpparin laittaminen vaatii vähän puutöitä, mutta ei tuo mikään suuri ongelma ole kun ei tuo työn jälki kuitenkaan näy kun pleksi tulee siihen eteen.

No Dimarziolta ja Duncanilta löytyy iso kasa kaikennäköisiä mikkejä että tutustuppa vaikka niiden sivuihin. Dimarziolta Fast Track 2 voisi myöskin kaulaan sopia kun tuota Hot Railsiakin olit ajatellut.

Edit. Jos yksikelaisten kokoiset käyvät etkä jaksa alkaa jyrsimään/vaihtamaan pleksiä isompaan niin Dimarziolta löytyy myös Super Distortion S, joka on siis sinlge coilin kokoinen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)