Penasol 01.11.2003 14:02:43 | |
---|
Lumikoirain Keisarille propsit! Rupes tuo Camus ja Magma kiinnostamaan. Ootkos kuullut Camelin 'Moonmadness' levyä? Kannattaako hankkia?
Moonmadness on vaikka kuin hyvä levy, vaikkei kuitenkaan minusta niin hyvä kuin vaikkapa Snow Goose! Hävitin omani, ja sekös minua vasta harmittaakin. Magmalta suosittelen Üdüwüdü- levyä tai sitten sitä ensimmäistä, Kobaïaa, joka on käsittääkseni jossain nimellä Magma. Myöskin Mekanik Destruktiw Kommandöh on hyvä levy, mutta ei kannata ehkä ostaa ensimmäisenä Magmalta. Comuksen ensimmäinen levy, jonka nimeä en nyt muista, on todella suositeltava ostos. Tätä levyä en ole löytänyt mistään kaupasta vielä, mutta pitää jatkaa etsiskelyä kun on niin hyvä levy, nyt minulla on se tietokoneella. Nyt muistankin, sen levyn nimi on First Utterance. Tutustuin myös joitain päiviä sitten Catapilla- nimiseen bändiin, hämyjazzprogea, loistavaa kuin aurinko! En enää ikinä kuuntele mitään muuta kuin englantilaista hämyistä jazz- proge- yhdistelmää! "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
lxi 01.11.2003 14:18:41 | |
---|
Comuksen ensimmäinen levy, jonka nimeä en nyt muista, on todella suositeltava ostos. Tätä levyä en ole löytänyt mistään kaupasta vielä, mutta pitää jatkaa etsiskelyä kun on niin hyvä levy, nyt minulla on se tietokoneella. Nyt muistankin, sen levyn nimi on First Utterance. Jep, First Utterance. Loistavaa häröfolkia. Korealaisen Si-Wan Recordsin CD-painos löytyy hyllystä, sitä ei liene mahdotonta löytää. Alkuperäisestä vinyylistä saisi kyllä maksaa melkoiset rahat... "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
gorak 03.11.2003 10:25:44 | |
---|
Gorak määrittele Muka psykedeelinen ja psykedeelinen. Olisi ihan kiva tietää. Eikö psykedelia ole kiinni kyseisen musiikin kuuntelijasta? Vittu mun mielestä se on mukapsykedeelistä. Jos et pidä makkarasta niin mikäs siinä, turha valittaa. John Bonham on hullu mursu. |
AnniK 03.11.2003 18:25:50 | |
---|
Yksi parhaimmista: Kingston Wall Se on suoranaista neroutta. Niin hyvää, ettei sitä voi kuunnella usein. |
J.Ahonen 04.11.2003 17:53:11 | |
---|
GORAK nythän oli kyse siitä, että sinä et pitänyt makkarasta ja valitit. Joten? |
frodyen 05.11.2003 10:23:28 | |
---|
Dream Theater Laura:) |
Veke 05.11.2003 10:24:19 | |
---|
Dream Theater Painu vittuun. |
Painu vittuun. Nii just! |
bedlam 05.11.2003 16:20:15 (muokattu 05.11.2003 16:25:44) | |
---|
Painu vittuun. Vaikka kieltämättä tuon nimen mainitseminen tässä vaiheessa ketjua tuntuukin jo helposti vittuilulta, niin melko asiaton heitto oli varsinkin naispuoliselle DT-diggarille tuo. Jos se jonkun mielestä on paras progebändi, niin pitääkö siitä vittua haistatella? http://www.mikseri.net/kiasma |
egaga 05.11.2003 18:55:34 (muokattu 05.11.2003 18:58:07) | |
---|
Vaikka kieltämättä tuon nimen mainitseminen tässä vaiheessa ketjua tuntuukin jo helposti vittuilulta, niin melko asiaton heitto oli varsinkin naispuoliselle DT-diggarille tuo. Jos se jonkun mielestä on paras progebändi, niin pitääkö siitä vittua haistatella? Asiaa puhut. Ton ikäsenä itsellekin Dream Theater oli ykkösbändi, varsinkin kun en oikein ollut kuullut juuri lainkaan muuta progea (ottamatta kantaa siihen, onko DT progea). Tosin olisi ollut ihan hyvä, jos frodyen olisi perustellut kantansa. Pelkkien nimien heittely ei hyödytä oikein ketään. Silti on järjetöntä haistatella noin pienestä. Tosi hifisti puhkoo silmänsä. |
Numbie 05.11.2003 19:09:54 | |
---|
Pink Floyd Camel Porcupine Tree |
Xiloque 27.12.2003 13:45:40 | |
---|
En osaa tätä omaa "parhaat progebändit" -listaa yhteen bändiin supistaa, mutta tässä muutamia tämän hetken ykkösprogebändejä: Anekdoten, Hidria Spacefolk, Alamaailman Vasarat, Änglagård, Landberk. Tonttoroi |
sax machine 27.12.2003 15:19:49 | |
---|
Vaikken nyt kovin paljo progea kuuntele niin se on kyllä YES "Hot can be cool and cool can be hot and each can be both but hot or cool, man, jazz is jazz."
-Louis Armstrong- |
KTR 27.12.2003 17:19:04 | |
---|
En osaa tätä omaa "parhaat progebändit" -listaa yhteen bändiin supistaa, mutta tässä muutamia tämän hetken ykkösprogebändejä: Anekdoten, Hidria Spacefolk, Alamaailman Vasarat, Änglagård, Landberk. Taidat joutua lainaamaan noita levyjä. Ylistänpä vielä vähän Gentle Giantin Acquiring the Tastea: Se on maailman parhaimpia progelevyjä. |
Aivokalvo 29.12.2003 21:59:42 | |
---|
Wigwam. En perustele. Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap |
silhouette 30.12.2003 05:26:47 (muokattu 30.12.2003 06:25:52) | |
---|
Kyllä kokonaisuutena parhaat proge bändit ovat mun pyhäkolminaisuus eli Spocks Beard, Rush ja Kingston Wall. Elämä on parasta huumetta!!! |
Skebahessu 31.12.2003 16:52:41 | |
---|
ehdottomasti Transatlantic ...vai onkohan se progea, ku siinä soittaa mike portnoy... |
FearMTC 31.12.2003 20:41:02 | |
---|
Joo.. Mike Portnoy tekee vaikka titi-nalle -humpastakin progea. On helpompi arvostella muita kuin yrittää itse muuttua. |
ercciman 01.01.2004 02:38:01 (muokattu 01.01.2004 02:50:20) | |
---|
Rush, Camel, Pavlov's Dog, Gong ja King Crimson ovat mun suosikkeja hehe |
R.W. Piuha 01.01.2004 14:16:48 (muokattu 01.01.2004 14:17:18) | |
---|
Focus No tulihan se sieltä;-))) Oli joskus mun ykkössuosikki,siinä bändissä oli jotain..... Focuksessa oli enempi rock&rollia ja sellasta hurttia jopa huumori- meininkiä kuin perinteisissä Yes/Genesis-osastoissa....siis biis "Hokus Pocus"on aivan sairaan hyvä;-)) Ja "sylviaa"tuli itekkin väännettyä aikanaan jopa keikoilla!! Vaikee laittaa järjestykseen mutta sanotaan nyt viis omaa suosikkia Yes,Genesis,Focus,Gentle Giant,Camel :-) |