Aihe: opettajan vaihtuminen
1
Lotta77
14.08.2006 20:30:30
Olen soittanut muutaman vuoden viulua ja nyt juuri huomasin, että syksyllä opettaja vaihtuu, voihan surkeus!! Täytyy yrittää ajatella positiivisesti ja realistisesti, että soittotekniikan ja kappaleiden monipuolisuuden kannalta tämä voi olla hyväkin asia. Edellinen opettaja oli vain niin mukava (useimmiten) ja huumorintajuinen, että tunneilla oli mukava ilmapiiri eikä olisi tullut mieleenkään jättää tuntia väliin edes syyspimeällä..
Lotta77
14.08.2006 22:08:44
Niinpä, tässä tilanteessa alkaa miettiä sitä onko tärkeämpää soittelu vai se, että harjoittelu on tuloksellista. Mietin, etten kuitenkaan käy tunneilla loppuikääni, joten näistä vuosista on hyvä saada mahdollisimman paljon irti. Ensijärkytyksestä selvittyäni tämä alkaa tuntua ihan hyvältä jutulta..
Epämuusikko
15.08.2006 00:06:34
Olen soittanut muutaman vuoden viulua ja nyt juuri huomasin, että syksyllä opettaja vaihtuu, voihan surkeus!! Täytyy yrittää ajatella positiivisesti ja realistisesti, että soittotekniikan ja kappaleiden monipuolisuuden kannalta tämä voi olla hyväkin asia. Edellinen opettaja oli vain niin mukava (useimmiten) ja huumorintajuinen, että tunneilla oli mukava ilmapiiri eikä olisi tullut mieleenkään jättää tuntia väliin edes syyspimeällä..

Mulla vaihtui opettaja ala-asteen kolmannesta yläasteen loppuun n. viidesti. Ei kerennyt sama ope olla kuin muutaman vuoden, sitten rumba alkoi. Muista itse olla aktiivinen, ja kertoa, mitä olet oman opesi kanssa tehnyt. Ja tee ne kans (älä tee kuin minä: jo useampaan otteeseen harjoittelematta jätettyjä pätkiä kahlaten ties monettako kertaa... oi niitä aikoja *herää muisteloistaan ja lyö itseään päähän todeten olevansa edelleen samankaltaisessa tilanteessa*
I absolutely Weckl. Bustard #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)