WanhaWetäjä 14.08.2006 19:21:00 | |
---|
Jousikvartetti.... Pitäis niille laput väsätä No sitten asia on toinen...ei tosta videosta ainakaan oikeen kuule mitä siällä tapahtuu,vaan ei tuo kovin monimutkaiselta kuulosta...pistä Note vääntään! Ostan Casion kun täytän 50v... |
Fuzzy Boner 14.08.2006 19:50:00 | |
---|
No sitten asia on toinen...ei tosta videosta ainakaan oikeen kuule mitä siällä tapahtuu,vaan ei tuo kovin monimutkaiselta kuulosta...pistä Note vääntään! Ei se oo lapunkirjottaja. Sekin ulkopuolistaa hommansa... MÖLLISTY |
jon lord 14.08.2006 19:57:11 | |
---|
Ei se oo lapunkirjottaja. Sekin ulkopuolistaa hommansa... Noin se pitäis olla. Pitäsköhän munkin ulkopuolistaa joku harjoittelemaan mun puolesta. Itse menis sitten tutkintoon, mitähän siitä tulis? Ainakin sanomista.... Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Fuzzy Boner 14.08.2006 20:10:11 | |
---|
Noin se pitäis olla. Pitäsköhän munkin ulkopuolistaa joku harjoittelemaan mun puolesta. Itse menis sitten tutkintoon, mitähän siitä tulis? Ainakin sanomista.... Mä ainakin järkeilen niin että ne jotka hommansa osaa, niitä hyödynnetään. Oon henk.koht hidas, kankea ja sotkuisa lapunkirjoittaja joten näen sen vaan viisaana tollaset jutut delgoiden. (oliko järkevä lause, äh, en jaksa tarkistaa oikeinkirjoitusta) MÖLLISTY |
Mä ainakin järkeilen niin että ne jotka hommansa osaa, niitä hyödynnetään. Oon henk.koht hidas, kankea ja sotkuisa lapunkirjoittaja joten näen sen vaan viisaana tollaset jutut delgoiden. (oliko järkevä lause, äh, en jaksa tarkistaa oikeinkirjoitusta) Mä oon ulkoistanut jo oikeinkirjoituksenkin.. |
baron 14.08.2006 20:14:37 | |
---|
Mä ainakin järkeilen niin että ne jotka hommansa osaa, niitä hyödynnetään. Oon henk.koht hidas, kankea ja sotkuisa lapunkirjoittaja joten näen sen vaan viisaana tollaset jutut delgoiden. (oliko järkevä lause, äh, en jaksa tarkistaa oikeinkirjoitusta) delegoida.... Hyvä cheefi tekee niin. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
jon lord 14.08.2006 20:16:07 | |
---|
Minäkin inhoan lappujen kirjoittamista. Käsiala ei ole paras mahdollinen ja en ole mikään maailman nopein siinä hommassa. Joskus täytyy jotain kirjoitella mutta teen sen sitten koneella. Viime syksynä piti tehdä arreja jousi orkesterille ja tein ne koneella. Hidasta mutta siistiä. Minä olen aina opetellut ulkoa joten olen säästynyt liialta lappujen kirjoittamiselta. Kuoro hommissa olen niin laiska että käytän valmiita arreja,säästyy aikaa ja vaivaa. En jaksa ruveta sovittamaan omia juttuja kun valmiina on vaikka kuinka paljon tavaraa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
isojussi 14.08.2006 20:44:27 | |
---|
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jeppeq 14.08.2006 20:53:06 | |
---|
ne jotka hommansa osaa, niitä hyödynnetään. Tämä periaate, jos saatasiin useimmillekkin muusikoille päähän, niin ne, jotka ovat hyviä tässä touhussa ( arraaminen, kirjoittaminen ), varmastikin saisivat voita leivän päälle lissee, olkoonkin niin, että suomi on kopioijien paratiisi joka asiassa, minkä kopioida voi, mutta kuitenkin. Ammattiylpeä saa ja pitää olla, mutta voisi olla myös järkeä laittaa saataville noita valmiita arreja jonnekkin kohtuukorvauksia vastaan, varmastikin nostaisi bändien tasoa yleensäkin, kun olisi soveliasta matskua tarjolla. Ja sitten voi taas heitellä jaskaa tästäkin kirjoituksesta, uhu uhu.. Blokkaan blokkaan, kun sattuu moodi päälle, enkä varmana anna kellekkään kopioita.. ;) Valehtelisin jos väittäisin |
Sertzo S 15.08.2006 13:44:50 | |
---|
Savonlinnassa on 16.09.06 paikallisten laulujentekijöiden konsertti ja laput olisi kirjoitettava parista biisistäni. No, eiköhän tuo taittune, mutta rumpalille ei taitu, joten katsokoon peruslapuista, ei ne niin vaikeita ralleja ole. |
lukkari 15.08.2006 14:12:32 | |
---|
Minäkin inhoan lappujen kirjoittamista. Käsiala ei ole paras mahdollinen ja en ole mikään maailman nopein siinä hommassa. Joskus täytyy jotain kirjoitella mutta teen sen sitten koneella. Viime syksynä piti tehdä arreja jousi orkesterille ja tein ne koneella. Hidasta mutta siistiä. Miten niin hidasta koneellahan tekee tosi nopeasti ja sitten voi kuunnella lopputuloksen ja nuotit saa mihin sävellajiin vain haluaa. |
Mandoman 15.08.2006 18:17:59 | |
---|
Savonlinnassa on 16.09.06 paikallisten laulujentekijöiden konsertti ja laput olisi kirjoitettava parista biisistäni. No, eiköhän tuo taittune, mutta rumpalille ei taitu, joten katsokoon peruslapuista, ei ne niin vaikeita ralleja ole. Onkos teitä ihan useampikin lauluntekijä siellä nurkilla? Minä en tunne sieltä ketään henkilökohtaisesti. Missä se konsertti pidetään ja ketkä siellä laulaa eli soittaa? "Sanonpa: tämä hurja elämä ei käy päisin, vaan on sen loppu viimein hävitys ja turmio. Veljet! toiset tavat ja toimet, jos toivomme onnea ja rauhaa." Aleksis Kivi |
Sertzo S 15.08.2006 22:34:35 | |
---|
Onkos teitä ihan useampikin lauluntekijä siellä nurkilla? Minä en tunne sieltä ketään henkilökohtaisesti. Missä se konsertti pidetään ja ketkä siellä laulaa eli soittaa? Onhan näitä, sanoi jätkä täitä. |
Mandoman 16.08.2006 13:38:00 (muokattu 16.08.2006 13:38:34) | |
---|
Pane nimiä kehiin, eläkä venkoile! Ketä siellä on? Minä en tunne sen puolen soittajista ku Masan ja Sirpan. Lauluntekijöistä en yhtään.. "Sanonpa: tämä hurja elämä ei käy päisin, vaan on sen loppu viimein hävitys ja turmio. Veljet! toiset tavat ja toimet, jos toivomme onnea ja rauhaa." Aleksis Kivi |
uruttaja 16.08.2006 13:39:08 | |
---|
Pane nimiä kehiin, eläkä venkoile! Ketä siellä on? Minä en tunne sen puolen soittajista ku Masan ja Sirpan. Lauluntekijöistä en yhtään.. Kannattaako kehua, että tuntee yhtään savolaista.? |
jjussila 16.08.2006 13:44:38 | |
---|
Kannattaako kehua, että tuntee yhtään savolaista.? No mikä jum..laata se tuasiisa maksaapi, kun pittää meille oikeille immeisille ruveta ähöttämmään,hä...mitä!!!!! ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
uruttaja 16.08.2006 13:46:57 | |
---|
No mikä jum..laata se tuasiisa maksaapi, kun pittää meille oikeille immeisille ruveta ähöttämmään,hä...mitä!!!!! Ahaa, Iisveden welhon kolleega heräs. |
Mandoman 16.08.2006 13:47:30 | |
---|
Kannattaako kehua, että tuntee yhtään savolaista.? Jaa, mitähän tuohon sanois! En oo puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. Masa on tietääkseni kotoisin Tervolasta, mutta sekään ei liene kehumisen arvoinenasia.. "Sanonpa: tämä hurja elämä ei käy päisin, vaan on sen loppu viimein hävitys ja turmio. Veljet! toiset tavat ja toimet, jos toivomme onnea ja rauhaa." Aleksis Kivi |
uruttaja 16.08.2006 13:48:14 | |
---|
Jaa, mitähän tuohon sanois! En oo puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. Masa on tietääkseni kotoisin Tervolasta, mutta sekään ei liene kehumisen arvoinenasia.. Tervolasta on kotoisin yks tosi kova basisti ja se ei ole Masa, |
Sertzo S 16.08.2006 13:53:16 (muokattu 16.08.2006 13:54:54) | |
---|
Pane nimiä kehiin, eläkä venkoile! Ketä siellä on? Minä en tunne sen puolen soittajista ku Masan ja Sirpan. Lauluntekijöistä en yhtään.. Saamasi pitää. Timo Hämäläinen, tehnyt mm. Jampalle biisejä. Voitto Torpakko, hanuristi, Jorma Simola, Matti Muhonen, Ensio Immonen, Katja Nykänen, Teemu Hakolahti ja Sertzo-setäkin. Näistä tekijöistä valtaosa on saanut laulujaan julki tunnetuillekin solisteille, toiset enemmän ja toiset vähemmän. |