Aihe: Stam1na
1 2 3 4 549 50 51 52 53122 123 124 125 126
Ben_D
14.08.2006 18:50:10

Menin sitten ostamaan uuden levyn. Kohta on torilla Stam1nan uusin myytävänä. Sekavaa tavaraa. Pitäis tsekata se ensimmäinen josko sytyttäis enemmän.
http://www.fiercemetal.org
aivokuolio
14.08.2006 19:08:31
Menin sitten ostamaan uuden levyn. Kohta on torilla Stam1nan uusin myytävänä. Sekavaa tavaraa. Pitäis tsekata se ensimmäinen josko sytyttäis enemmän.

Anna aikaa hyvä mies. Kyllä se siitä avautuu hissukseen kissukseen. Tosin tykkään ite tuosta ekasta kyllä enemmän.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Ben_D
14.08.2006 19:22:49

Anna aikaa hyvä mies. Kyllä se siitä avautuu hissukseen kissukseen. Tosin tykkään ite tuosta ekasta kyllä enemmän.

Ei kyllä mä kuulen heti jos joku ei tipu...tää ei vaan ole yksittäisiä rifffejä lukuunottamatta meikäläisen musiikkia.
morb
14.08.2006 19:37:10
Ei kyllä mä kuulen heti jos joku ei tipu...tää ei vaan ole yksittäisiä rifffejä lukuunottamatta meikäläisen musiikkia.

Ethän sää voi uskoo tota itekkään. Tai sitten sulta vaan menee aivan helvetisti hyviä levyjä sivu suun ..
"The truth will always get the best of you inside or out ."
Ben_D
14.08.2006 20:37:24 (muokattu 14.08.2006 20:39:49)

Ethän sää voi uskoo tota itekkään. Tai sitten sulta vaan menee aivan helvetisti hyviä levyjä sivu suun ..

Paskaa mitä paskaa...ostakaa levy. Muutama Stoneriffi ja that's it, IMO.
aivokuolio
14.08.2006 20:59:43

No huh huh... sanotaanko näin että nakit ja muusi on jees, mutta välillä kannattaa ota sitä salaattia messiin niin tulee vaihtelua ja uutta makua.
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
KTR
14.08.2006 21:14:24 (muokattu 14.08.2006 21:15:01)
No kyllä mie tajuan jos jollekin ei kolahda. Onhan tuossa uudemmassa Stam1nassa aika paljon perinteisemmälle metallille vieraita melodisia ja harmonisia juttuja ja muutenkin aika paljon modernimmalle metallille tyylisiä kikkoja. Tulee vaan mieleen, että on lähtenyt arvottamaan koko levyn musiikkia väärältä pohjalta jos kommentit ovat tyyliin "pari stone-tyylistä riffiä, muutes paskaa". Tai ainakin tekisi mieli kuulla tarkempia perusteluja siitä, että mikä nimenomaan tympi levyssä. :)
Ben_D
14.08.2006 21:19:47 (muokattu 14.08.2006 21:22:08)

No kyllä mie tajuan jos jollekin ei kolahda. Onhan tuossa uudemmassa Stam1nassa aika paljon perinteisemmälle metallille vieraita melodisia ja harmonisia juttuja ja muutenkin aika paljon modernimmalle metallille tyylisiä kikkoja. Tulee vaan mieleen, että on lähtenyt arvottamaan koko levyn musiikkia väärältä pohjalta jos kommentit ovat tyyliin "pari stone-tyylistä riffiä, muutes paskaa". Tai ainakin tekisi mieli kuulla tarkempia perusteluja siitä, että mikä nimenomaan tympi levyssä. :)

Sekavuus...sillisalaattia. Laulu, biisit..riittääkö. Se on vaan mun mielestä paskaa musiikkia, tarviiko edes sen ihmeempiä perusteluja? En mä diggaa Ruoskasta tai MC Nikke T:ään kun ne ovat paskaa musiikkia, IMO. Ajattelin tuoda keskusteluun toisenlaisen näkökulman kun suurinosa näyttää Staminaa hehkuttavan. Ja Stoneriffeistä...mä diggaan Stonesta ja Stam1nan levyllä on pari selkeetä Stonetyylistä riffiä, mikä vittu siinä nyt on niin vaikeeta ymmärtää? En ole vertaamassa (onneksi) Stam1naa Stoneen tai oikeastaan mihinkään bändiin Suomessa.

On se perkele kun pitäis nuoleskella valtavirtaa ja diggailla levystä, joka on omasta mielestä paska. Muutamille näemmä tuli vetelät housuun kun yksi neljästäsadasta kirjoittajasta ei diggaa Stam1nasta.
Carpenter
14.08.2006 21:22:53

Stam1nahan on aika progressiivista musiikkia, mikä ei kyllä heti aukea. Proge ei taida olla sinun musiikkia. Minusta uusi levy on tajuttoman hyvä.
KTR
14.08.2006 21:23:34
On se perkele kun pitäis nuoleskella valtavirtaa ja diggailla levystä, joka on omasta mielestä paska. Muutamille näemmä tuli vetelät housuun kun yksi neljästäsadasta kirjoittajasta ei diggaa Stam1nasta.

No ei nyt näinkään. Ainakin itse diggailen levystä, sen takia koska pidän siitä. Kiinnosti itseäni vain tiedustella ihan hyvin tarkoituksin, että miksi ei kolahda. Selväksi tuli.
Ben_D
14.08.2006 21:24:09 (muokattu 14.08.2006 21:25:17)

Stam1nahan on aika progressiivista musiikkia, mikä ei kyllä heti aukea. Proge ei taida olla sinun musiikkia. Minusta uusi levy on tajuttoman hyvä.

Joo ei ole proge mun musiikkia...paitsi Deathin ja Atheistin progekikkailut kyllä tipahtaa. Ja erään nimeltä sen enempää mainitsemattoman suomalaisorkesterin.
lxi
15.08.2006 00:43:45
Menin sitten ostamaan uuden levyn. Kohta on torilla Stam1nan uusin myytävänä.

Paljonko haluat?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
Futurebre
15.08.2006 04:12:21

Näin o. Ei tipahda meikäläisellekkään juuri yhtään, kumpikaan levy :)
WWW.DEADSHAPEFIGURE.FI
gorgonoidi
15.08.2006 08:51:52

Juuri näin. Uusimman levyn myötä Stam1na on ehkäpä jopa nytten lempi bändini. Tuli myös se Stam1na levy ostettua ja sekin on aivan uskomaton.
Ben_D
15.08.2006 09:09:55

Paljonko haluat?

Nahkiksen kanssa tuli kaupat...kiitos kauposta.
carnation
15.08.2006 11:17:07
Sekavuus...sillisalaattia. Laulu, biisit..riittääkö. Se on vaan mun mielestä paskaa musiikkia, tarviiko edes sen ihmeempiä perusteluja? En mä diggaa Ruoskasta tai MC Nikke T:ään kun ne ovat paskaa musiikkia, IMO. Ajattelin tuoda keskusteluun toisenlaisen näkökulman kun suurinosa näyttää Staminaa hehkuttavan. Ja Stoneriffeistä...mä diggaan Stonesta ja Stam1nan levyllä on pari selkeetä Stonetyylistä riffiä, mikä vittu siinä nyt on niin vaikeeta ymmärtää? En ole vertaamassa (onneksi) Stam1naa Stoneen tai oikeastaan mihinkään bändiin Suomessa.

Saahan siitä olla pitämättä, mutta aika outoa silti että ostit ns. sian säkissä. Olitko kuullut Stam1naa ennen kuin levyn ostit?
ballfish
15.08.2006 12:49:01 (muokattu 15.08.2006 13:09:08)
Saahan siitä olla pitämättä, mutta aika outoa silti että ostit ns. sian säkissä. Olitko kuullut Stam1naa ennen kuin levyn ostit?

Hän oli Stam1nan keikalla, voinen todistaa. ;)
M.A.C.H.O. # 10 WRROOONNGGG!!! Onpa järkyttävän muotoinen päärynä.
Ben_D
15.08.2006 12:59:02 (muokattu 15.08.2006 13:00:07)

Hän oli Stam1minan keikalla, voinen todistaa. ;)

Niin olin...tosin kaljateltassa, joka oli aivan toisessa päässä festarialuetta kun lava. Samaan tyyliin olin myös PMMP:n ja Teräsbetonin ja itseasiassa kaikkien festareilla esinntyneiden artistien keikoilla.

Levyn ostin ennen ko. Wanaja Festaria. Syy miksi ostin levyn oli se, että olin kuullut muutaman hyvän biisin ensimmäiseltä levyltä.
Tunttone
16.08.2006 21:04:29
UKK on kyllä todella loistava levy, mutta vaati ainakin meikäläiselle melkosen kauan aikaa avautuakseen.
tissit
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)