Aihe: Carvin polttaa sulaketta??
1
Perza
14.08.2006 11:45:15
Joo elikkäs tuo minun Carvinin Legasy nuppi polttaa sulakkeen, ku pistää pömpeliin virrat päälle. Mistä mahtais johtuoa??

Posahti kesken soittojen! Tuossahan on tuo automaatti sulake!
Turhaa
ReBeat
14.08.2006 11:56:12

Pääteputken tai kaiutinjohdon viallisuus tulee ekana mieleen.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Perza
14.08.2006 11:58:36
No toi kaiutin johto on luettu heti pois, ku ilman piuhaa polttaa standby asennossaki? Olisko sitte nuo putket?

Ajattelin vaan, et olisko sielä joku kärähtäny?
Turhaa
ReBeat
14.08.2006 12:05:10

Tässähän vois periaatteessa kokeilla ottaa joko laitimmaiset tai sisemmät pääteputket pois ja laittaa virrat sitten päälle. En kyllä takaa onko tuossa vahvistimessa yleensäkään turvallista kokeilla tehonpuolitusta, mutta tuolla tavalla saisi selville onko joku putki kärähtänyt.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Perza
14.08.2006 12:07:05
Tässähän vois periaatteessa kokeilla ottaa joko laitimmaiset tai sisemmät pääteputket pois ja laittaa virrat sitten päälle. En kyllä takaa onko tuossa vahvistimessa yleensäkään turvallista kokeilla tehonpuolitusta, mutta tuolla tavalla saisi selville onko joku putki kärähtänyt.

Hep!! Siinä on tehon puolitus vipu 100/50, mutta ei ollu apua?
Turhaa
ReBeat
14.08.2006 12:14:28 (muokattu 14.08.2006 12:14:44)

Hmm, voi olla että 50 wattisena jää käyttöön juuri se rikkinäinen putki... jos siellä nyt mikään putki on rikki. Yks mitä vois kokeilla on vaihtaa sisemmät putket laidoille ja laitimmaiset keskelle. Sitten uudestaan kokeilla käynnistää 50W modessa sitä vahvistinta. Jos hyvä tuuri käy niin rikkinäinen putki on pudotettu pois pelistä ja kaikki toimii.
Ze Kink
14.08.2006 13:05:35
No toi kaiutin johto on luettu heti pois, ku ilman piuhaa polttaa standby asennossaki? Olisko sitte nuo putket?

Ajattelin vaan, et olisko sielä joku kärähtäny?

Ilman piuhaa laitoit päälle? No ei ihme että kosahti.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Perza
14.08.2006 13:57:22
Ilman piuhaa laitoit päälle? No ei ihme että kosahti.

Opettelisitko lukemaan, kokeilin vasta kosahtamisen jälkeen tuota ilman piuhaa ja käsittääkseni ei pitäisi standbailla tehdä hallaa?

No eni vei, pitää viedä huoltoo, ku ei oikein taidot ittellä riitä!
Turhaa
Heikki
14.08.2006 15:25:27

Kannattaa ne pääteputket vaihtaa, jos ei täysin kädetön ole, sillä ongelma saattaa ratketa sillä. Voi sinne vahvarin sisällekkin kurkata ja katsoa että näyttääkö siltä, että jotain olisi vaikka kärähtänyt.
Tympee Huttunen
14.08.2006 17:54:11 (muokattu 14.08.2006 17:55:22)
Odota sitten kanssa hyvän aikaa irrotettuasi virtajohdon. Konkkien jännitteiden purkautuminen kestää. Käsi helposti osuu johonkin komponenttiin putkea irrottaessa. Mulle kävi juuri pari vahinkoa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)