Läpistö 14.08.2006 13:15:00 | |
---|
Elikkä tänne vois kerätä eri paikkakuntien alelaarien helmiä! Esimerkiksi tänää Lahden Anttilan laarista käsiini tarttui 24-hour party people (3 €) ja School of rock (9€). Ainakin meille työttömille (ja opiskelijoille) nää alevinkit on hyviä, varsinkin jos potee samanlaista gasia dvd:tä kohtaan kuin minä. Eli listailkaapa omia bongauksianne. "Every dream is a bridge burned down" |
HungryFD 14.08.2006 13:32:33 | |
---|
No siis COMMANDOahan saa jollain 7€:lla useammastakin Anttilasta. Esimerkkinä Sellon Anttilasta. Siellä on myös majaillut Conan The Destroyeria noin euron halvemmalla. M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51 |
Jani The Rock 14.08.2006 14:10:38 | |
---|
Siellä on myös majaillut Conan The Destroyeria noin euron halvemmalla. Conan The Barbarian ei sekään maksanut kuin 8,90 tai jotain sinnepäin. Sitä mä pidän parhaana alelaarilöytönä ever. "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
ozz3 14.08.2006 14:12:36 | |
---|
Anttilassa taisi olla Ilmestyskirja Nyt Redux 7,95€, ei paha ollenkaan. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Feggy 14.08.2006 14:18:09 | |
---|
Ettore Scola: Rumat, likaiset ja ilkeät Anttilassa (ainakin Helsingissä) 3e. Battle of Britain (ehkä näyttävin ilmojen korkeajännitys-leffa) jotain 4-5e. Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1 |
Chunga 14.08.2006 15:00:31 | |
---|
Näitä on vaikka kuinka paljon... aaargh. jostain 120:stä dvd:stä olen maksanut täyden hinnan ehkä kymmenestä :) Ihan viimeaikaisimpia olis varmaan gangs of new york, fear and loathing in las vegas(anttila)... ei pysty muistamaan pidemmälle. Meidän isi tekee teidän äitien lapset! |
Conan The Barbarian ei sekään maksanut kuin 8,90 tai jotain sinnepäin. Sitä mä pidän parhaana alelaarilöytönä ever. Minä ostin tuossa öpaut 3 viikkoa sitten Conan Barbaarin ja Conan Hävittäjän, toinen makso 5,95 ja toinen 6,95. Oulun Anttilasta. Commandoa en löytäny. Terminator 2:kin siellä oli, mutta rahat loppu. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
hahuusko 14.08.2006 17:01:54 | |
---|
Oulun Kodin Ykkösestä löytyi Eternal Sunshine of the Spotless Mind hintaan 6,99 €. Ei paha. Lost in Translation taisi maksaa suunnilleen saman verran, mutta sen omistinkin jo. |
THE RIPPER 14.08.2006 19:25:41 (muokattu 14.08.2006 19:25:58) | |
---|
conan ja commando miehet voisivat pysyä omassa topicissaan? anttilan alelaarista 3e leffa nimeltä Wishmaster. kansi näyttää joltai b-luokan leffalta mut yllättävän hyvä pätkä jossa revitään leuka irti ja muuta spläyttäys kamaa =D ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |
Veco 14.08.2006 19:41:09 (muokattu 14.08.2006 19:41:19) | |
---|
conan ja commando miehet voisivat pysyä omassa topicissaan? anttilan alelaarista 3e leffa nimeltä Wishmaster. kansi näyttää joltai b-luokan leffalta mut yllättävän hyvä pätkä jossa revitään leuka irti ja muuta spläyttäys kamaa =D Ja oma luuranko tulee ulos ruumiista. :D Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Jani The Rock 14.08.2006 19:57:02 | |
---|
conan ja commando miehet voisivat pysyä omassa topicissaan? Ei niputeta siellä. "En aamulla herää aikaisin. En kuuntele vittuiluja pomojen. Ruokatunnin pidän milloin vaan. Tänään vapaana kulkea saan". |
Guderian 14.08.2006 20:04:17 | |
---|
Olis muuten hyvä jos heitätte pari sanaa noista julkaisuistakin (sisällöltään). Kuva, ääni, mahdolliset ekstrat, leikkaukset ja sitä rataa...ettei tartte singahtaa Prismaan jonkun Future Filmin julkaisun takia! Anttilan Top 10:ssä bongasin, uskokaa tai älkää, Chuck Norrisin Braddockeja, Octagon (!!!) ja ties mitä ö-luokan kalkkunoita...mutta ei sitä viittäkään euroa viitsi enää laittaa jos / kun saa kakkoslaatua. "Ich hab' ein Herz aus Stahl..." |
aivokuolio 14.08.2006 22:19:17 | |
---|
Hieman off-topicia, mutta kertokaa nyt joku löytyy Vuosi Nuoruudestani/Girl Interrupted dvd:llä, ja mielellään suh huokeaan hintaan? Joka paikasta olen koittanut tonkia, mutta ei mistään tunnu löytyvän. Cdon.comin voi unohtaa heti, ruotsikannet eivät kelepaa. Kyseessä on siis tämä Winona Ryderin ja Angelina Jolien tähdittämä viiden tähden pläjäys. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
papitsu 14.08.2006 22:22:19 | |
---|
Hieman off-topicia, mutta kertokaa nyt joku löytyy Vuosi Nuoruudestani/Girl Interrupted dvd:llä, ja mielellään suh huokeaan hintaan? Joka paikasta olen koittanut tonkia, mutta ei mistään tunnu löytyvän. Cdon.comin voi unohtaa heti, ruotsikannet eivät kelepaa. Kyseessä on siis tämä Winona Ryderin ja Angelina Jolien tähdittämä viiden tähden pläjäys. http://www.discshop.fi/shop/ds_prod … id=1796&ref=&subsite=movies PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Ada 14.08.2006 22:24:45 (muokattu 14.08.2006 22:26:00) | |
---|
Hieman off-topicia, mutta kertokaa nyt joku löytyy Vuosi Nuoruudestani/Girl Interrupted dvd:llä, ja mielellään suh huokeaan hintaan? Joka paikasta olen koittanut tonkia, mutta ei mistään tunnu löytyvän. Cdon.comin voi unohtaa heti, ruotsikannet eivät kelepaa. Kyseessä on siis tämä Winona Ryderin ja Angelina Jolien tähdittämä viiden tähden pläjäys. Muistelisin nähneeni tuon jokin aika sitten Helsingin asematunnelin Anttilassa melko edulliseen hintaan. Ehkä löytyisi vieläkin? Täältä löytyy myös ihan siedettävään hintaan: http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?ref=&id=1796 edit: papitsu näemmä ehtikin ensin. Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
|