Niq 14.08.2006 13:55:23 (muokattu 14.08.2006 13:56:56) | |
---|
Nyt olisi Uraltone Jr tulossa taloon jossain vaiheessa ja tuosta vanhasta voisi hankkiutua eroon, kun on liikaa tehoja mulle. Mitähän tällaisesta voisi pyytää: Sarco -merkkinen, suomessa käsin tehty. Point to point -tekniikalla toteutettu 60-luvun lopulla. Uraltonella modattu tuosta kitaravahvari, vaihdettu päätemuuntajaksi Hammondin muuntaja, tehty etuset uudestaan, vaihdettu osa konkista, vedetty virtapiuhat uudelleen (vanhat olivat kumieristeiset ja kumi kuivunut ja sitä mukaa rapissut pois) ja vissiin muutenkin muutettu kytkentöjä. Etuasteissa nyt ECC82(12AT7)/ECC83 -pari toisessa kanavassa ja EF86 toisessa kanavassa. Tasasuuntauksesta huolehtii ECC83. Päätteessä 2xEL34, eli tehoja about 50W. Master-volume löytyy, tolle toiselle kanavalle molemmille etusputkille oma gain ja toiselle kanavalle yksi gain. Lisäksi bass ja treble -sävynsäätimet Ulkoasu on ruma, eli on vanhassa kotelossaan jne. on ollut jo pari vuotta aikeena koteloida tuo uudestaan, mutta se on jäänyt. Mahtuisi 3 unitin räkkikoteloon nätisti. :) EDIT: En ole siis rahantienaamistarkoituksessa eroon hankkiutumassa, eli en odota mitään tuhansia euroja tästä, mutta ei viitsisi hyvää vahvistinta pitää nurkissa tyhjän panttina, kun kitaransoitto on muutenkin vähentynyt. Eli kohtuullinen hinta, millä itse voisit ostaa tällaisen vekottimen, olisi haussa. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Antti1 14.08.2006 14:46:44 | |
---|
Mä miettisin ehkä tältä pohjalta: siihen käyttämäsi raha-30% Jos ei mene kaupaksi edelleenkään, niin sitten jotain muuta konstia. Eipä tuollaisista epämääräisistä mööpeleistä juurikaan paljoa makseta. Nehän voi periaatteessa sisältää mitä tahansa rojua ja olla pahimmillaan jopa hengenvaarallisia. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Nehän voi periaatteessa sisältää mitä tahansa rojua ja olla pahimmillaan jopa hengenvaarallisia. Tämä on kuitenkin ammattilaisen modaama ja tarkistama. Tarvittaessa saa vaikka kysyä Mikolta (uraltone) miten asia on. :) Ei siis sisällä sen enempää rojua tai ole sen enempää hengenvaarallinen, kuin tehdastekoinenkaan. Pikemminkin päinvastoin. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Antti1 14.08.2006 14:58:29 | |
---|
Siis enhän mä tuota tarkoittanutkaan, vaan yleisestiottaen. Joku amatööri koittanut netistä hakemiaan kytkiksiä ja näpeille pamahtaa mukava määrä virtasta jne. Ymmärrys? The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
Niq 14.08.2006 15:06:12 | |
---|
Siis enhän mä tuota tarkoittanutkaan, vaan yleisestiottaen. Joku amatööri koittanut netistä hakemiaan kytkiksiä ja näpeille pamahtaa mukava määrä virtasta jne. Ymmärrys? Juu, ymmärrän kyllä pointtisi. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
pjl 14.08.2006 15:26:31 | |
---|
Laitappa kuvia ulkoa ja sisältä. Kuulostaa mielenkiintoiselta. |
Niq 14.08.2006 19:37:52 (muokattu 14.08.2006 19:39:20) | |
---|
"I have a cunning plan" -Baldrick |
Antti1 14.08.2006 19:38:54 | |
---|
Eipä näy kuvat. The dreams in which I'm dying are the best I've ever had. |
SaBer 14.08.2006 20:51:32 | |
---|
Eipä näy kuvat. Näkyypäs. Aika siistiltä näytti... "Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other |
KoskPaavo 15.08.2006 09:08:30 | |
---|
Siististihän se on tehty, chassis on jonkin muun härpäkkeen. Varmaan on vielä elossakin se tyyppi joka tuon on tinannut. Täysin outu mulle tuo merkki. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Niq 15.08.2006 10:31:42 | |
---|
Chassis on joku yleismalli, luulisin. Sarcohan tekee vielä nykyäänkin turvallisuus ym. elektroniikkaa. Kotelossa olisi tilaa rakennella tosiaan vaikka mitä, eli tuo olisi tee-se-itse miehelle hieno vehje. Eikun tarjouksia pikaviestillä.. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |