Aihe: Backyard Babies: Please, please, please
1
timanttiananas
13.08.2006 18:25:03
Eli kuulin tän biisin joskus ehkä pari vuotta sitten kun muistaakseni Yleltä tuli Backyard Babiesin keikka, tais olla Tavastialta. Siitä asti se on aina välillä soinu päässä ja olen miettiny että pitää joskus ostaa sellanen levy jolla se on. Nyt ku vihdoin pääsin tuumasta toimeen ni voi itku, eihän sitä löydy mistään.

Backyardbabies.comin mukaan biisi on julkastu ainoastaan Minus Celsius -sinkulla, jota ei tietenkää saa enää mistään. Sit löysin googlella Stockholm Syndromen japsiversion jossa se on bonustrackina, mut en voi sitä luottokortittomana tilata. Enkä välittäis muutenkaa ku mulla on jo kys. levyn länsiversio. Mistään en myöskään ole netistä löytäny ladattavaks. Tosin tästä mulla ei oikein ole kokemusta koska kuuntelen musiikkini vanhanaikaisesti cd-levyiltä.

Osaako joku viisaampi kertoa mistä mä sen biisin saan kaivettua vai eikö mun vaan ole tarkotus kuulla sitä enää? Aika kauan voi mennä ennenku toi sinkkukaan tulis vastaan missään divarissa/kirppiksellä..
aivokuolio
13.08.2006 21:24:19
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
timanttiananas
13.08.2006 22:25:30
Hmm, luultavasti, mutta "Tämä tuote on tilapäisesti loppu. Valitettavasti meillä ei ole tietoa tuotteen saatavuudesta tulevaisuudessa."

Ja Freestä kyllä jo kysyinki. Kuten useasta muustaki levykaupasta. Ja sain aika huvittunutta suhtautumista.
Artist
14.08.2006 12:45:30
http://www.theparanoidsquirrel.com/page4.htm

Tuolta näyttäisi Minus Celsius sinkku löytyvän.
"Here I am all alone and all dressed up to kill, but I'd much rather be with the boys than be with you."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)