PIM 11.08.2006 11:16:03 (muokattu 11.08.2006 11:16:13) | |
---|
Eli onkos kukaan menossa tänään (11.8) Tampereella Viikinsaareen kuunteleen Willie and the wolvesia ja Elke Q Blue moonia? Itse tässä olen vielä kahden vaiheilla. |
Vasu 12.08.2006 11:52:05 | |
---|
Eli onkos kukaan menossa tänään (11.8) Tampereella Viikinsaareen kuunteleen Willie and the wolvesia ja Elke Q Blue moonia? Itse tässä olen vielä kahden vaiheilla. Ei kannata miettiä pitkään jos on hyvää Bluesia tarjolla. Mainio ilta oli Viikinsaaressa. |
doktorkoo 12.08.2006 20:07:01 | |
---|
Ei kannata miettiä pitkään jos on hyvää Bluesia tarjolla. Mainio ilta oli Viikinsaaressa. jep, siellä oltiin. Willie ja sudet on kyllä pirun kova akti! Ja ilokseni Lahden poppoo coveroi Paladinsia! Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
PIM 13.08.2006 12:42:02 | |
---|
Tulihan siella oltua juu ja hyvät pippalot olikin. Bändit edustivat mukavasti eri tyylisuuntia ja paikkahan oli mitä mainioin estradi tälläiselle pienimuotoiselle bluesfestarille. Täyttyy sanoa että ensimmäine käynti Viikinsaaressa tuskin jää viimeiseksi. Ketäs muuten nämä Tampereen edustajat olivat kun en tunnistanut bändistä ketään? |
Vasu 13.08.2006 19:21:23 (muokattu 13.08.2006 19:25:14) | |
---|
Ketäs muuten nämä Tampereen edustajat olivat kun en tunnistanut bändistä ketään?http://www.cloudfarm.net/Viikinsaaressa vuosittain (viikko Juhannuksesta) järjestetty Madschurian Emman Taikayö - Rautalanka tapahtuma oli tänä vuonna viimeisen kerran ja sellaista kuulin että paikalle tulis Blues-tapahtuma. Tietäiskö joku tästä tarkemmin? Olis aika mahtava homma jos olis ton Taikayön kokoa oleva tapahtuma (lähes kymmenen bändiä ja porukkaa niin prk. Vai onko turhaa unelmaa? Lisäys: Sellaisille jotka ei ole tuolla Rautalanka-tapahtumassa ole olleet niin kerrottakoon että, kolmessa eri paikassa soittivat : Ravintola, tanssilava ja ulkonäyttämö. |
http://www.cloudfarm.net/ Viikinsaaressa vuosittain (viikko Juhannuksesta) järjestetty Madschurian Emman Taikayö - Rautalanka tapahtuma oli tänä vuonna viimeisen kerran ja sellaista kuulin että paikalle tulis Blues-tapahtuma. Tietäiskö joku tästä tarkemmin? Juttelin tänään su Haiharan markkinoilla kaupungin kultturitoimen henkilön (sen, joka oli Viikinsaaressa toisena lipunmyyjänä) kanssa, ja hän kertoi jotain samansuuntaista että Bluesiltaa laajennettaisiin. Mutta on vasta suunnitteluasteella! -j Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank |
Veikko 14.08.2006 09:30:34 | |
---|
Juttelin tänään su Haiharan markkinoilla kaupungin kultturitoimen henkilön (sen, joka oli Viikinsaaressa toisena lipunmyyjänä) kanssa, ja hän kertoi jotain samansuuntaista että Bluesiltaa laajennettaisiin. Mutta on vasta suunnitteluasteella! -j No jo on aikakin, että Tampereen kokoiseen kaupunkiin saadaan omat bluespippalot. Bluesbaari kun jo on: http://www.bluesbaari.com/ "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
juhopetteri 14.08.2006 09:59:28 | |
---|
willie and the wolwes gruuvas ihan täysillä, tykkäsin. well that's all right |