Sammakko 04.11.2003 10:24:52 | |
---|
Mun soolo on paskan äänikortin viiveen takia epärytmissä. The Banton Kun Kui Experience |
Notefix 04.11.2003 11:11:24 | |
---|
Kyllä Hornanturska vetää pisteet kotiin tässä...Asiaa! Mielenkiintoinen oli myös jonkun rohkea ratkaisu käytää bitonaalista systeemiä...G-ssä mennään taustan puolesta, mutta soolo näyttää menevän F#:ssä. Hienoa! |
Bluesmies 04.11.2003 15:28:32 | |
---|
Kyllä Hornanturska vetää pisteet kotiin tässä...Asiaa! Mielenkiintoinen oli myös jonkun rohkea ratkaisu käytää bitonaalista systeemiä...G-ssä mennään taustan puolesta, mutta soolo näyttää menevän F#:ssä. hoho. Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
Vestu 04.11.2003 16:20:31 | |
---|
Hornanturska oli saanut sooloonsa ehkä aidoimman blues-meiningin. Jatka samaan malliin! Like father like scum |
Joo. Jotkut nimeltämainitsemattomat soolot olivat kyllä aika karmeaa kuultavaa ja mielestäni GlassPrison oli onnistunut soolossaan parhaiten. |
BaariMikko 04.11.2003 19:16:44 | |
---|
Siinähän tämän touhun viehätys onkin, että voi osallistua kieli poskessa, ettei kukaan ole(kai) kovin vakavissaan tämän kanssa. Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse. Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla
huolellinen. Kaljakori viritetään A:han.
Jos viritystouhu menee liian pitkälle,
ollaan jo AA:ssa. |
jannu 04.11.2003 19:18:01 | |
---|
Siinähän tämän touhun viehätys onkin, että voi osallistua kieli poskessa, ettei kukaan ole(kai) kovin vakavissaan tämän kanssa. Mulla ainakin oli ikenet veressä! Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Fortune 04.11.2003 19:34:42 | |
---|
Siinähän tämän touhun viehätys onkin, että voi osallistua kieli poskessa, ettei kukaan ole(kai) kovin vakavissaan tämän kanssa. Täällä soviteltiin jo punottua kravattia vaatehuoneessa kaulaan, kun menin julkaisemaan paskan soolon ja kaikki nauravat. |
jannu 04.11.2003 19:38:43 | |
---|
Täällä soviteltiin jo punottua kravattia vaatehuoneessa kaulaan, kun menin julkaisemaan paskan soolon ja kaikki nauravat. Oliko Muuminkuvia? Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Fortune 04.11.2003 21:10:45 | |
---|
Oliko Muuminkuvia? Ei. Yksi South Park -kuvainen löytyy kyllä. Ei ole noille killuttimille kauheasti käyttöä. |
musa 04.11.2003 22:00:15 (muokattu 04.11.2003 22:00:50) | |
---|
Siis aivan mieletön soolo, Hornantuska - rispektiä lähtee sinne ja paljon! ;) PJS:n käyttämä sävellaji on aika mielenkiintoinen. |
Vilhelmus 04.11.2003 22:13:49 | |
---|
Jumalauta, meinas maito lentää suusta kun Turskan soolo lähti. LOISTAVAA! PJS:llä lienee loistava tulevaisuus ei-länsimaisilla musamarkkinoilla. Monta perushyvää sooloa, esim. Fortunella hieno idea, mutta pari nuottia ei sopinut mun korvalle. Huom. vaan mun. Mutta perkele, GlassPrison on kyllä tekijämies. Helvetin hyvä soolo, nyt johonkin kunnolliseen bändiin mars ja lavoille ja studioon. |
Ossi 04.11.2003 22:16:35 | |
---|
Täällä soviteltiin jo punottua kravattia vaatehuoneessa kaulaan, kun menin julkaisemaan paskan soolon ja kaikki nauravat. Äh.. musiikki on iloinen asia. Muistatte varmaan körmyorkesterin toissavuotisessa miitissä pikkutunneilla fiilistelemän "Samba Pa Ti'n". Ja kyseinen poikkitaiteellinen tunteenpalo oli kaiken lisäksi näytillä ihan videonakin. Hui hitto, mutta hengissä ollaan :) Eeeh.. tosin taltioinnin julkaissut taho lienee tarkastanut pilkulleen, ettei itse soittanut ja näkynyt kuvassa. Ja jos näkyi ja kuului, niin mielellään edukseen ;> "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
battery 04.11.2003 22:25:32 | |
---|
hitto..oikeesti sai kikatella taas ku turska pistäny asiallista bluussii xD Shades of god |
Notefix 04.11.2003 22:41:23 (muokattu 04.11.2003 22:45:50) | |
---|
Eeeh.. tosin taltioinnin julkaissut taho lienee tarkastanut pilkulleen, ettei itse soittanut ja näkynyt kuvassa. Ja jos näkyi ja kuului, niin mielellään edukseen ;> Mitähän tuohon pitäis sanoa :) Sä alat pikkkuhiljaa ymmärtämään mun äänrimmäistä kontrollifriikkeyttä... |
Yaska 04.11.2003 22:57:29 | |
---|
Ikinä nauranu näin paljon instrumentaali-biisille!! Tekijöille suuri kiitos!!! |
Ossi 04.11.2003 23:07:28 | |
---|
Sä alat pikkkuhiljaa ymmärtämään mun äänrimmäistä kontrollifriikkeyttä... Mtääähh... pikkuhiljaa?? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Swan 04.11.2003 23:14:13 | |
---|
1. Kitaranraiskaaja - Tässä yritetään päteä kaulamikkitiluilla, ja heti kun menee päin mäntyä, niin doublestopit kehiin. Mars treenaamaan tekniikkaa ja saundikorvaa! 2. Hornanturska - Viikon luontoääni on sitten tässä. :P 3. Jannu - Jotenkin phaser ei toimi liian fuzzatun kitaran kanssa, mutta soolo itsessään toimii. Jos vain bendejä hieman tarkentaisi, niin... 4. PJS - Aika psykedeelinen. :) 5. Fortune - Mukava saundi, mutta ei pääse tuon taustan kanssa oikeuksiinsa. Vähän heittelee, mutta muuten oikein hyvä. 6. TheGlassPrison - Tässä ollaan kyllä asian ytimessä! Tämä pysyy sentään taimissa ja bendit ovat tarkkoja. Wah oli hauska veto. Säröä vähän vähemmän, niin à vot. 7. Muskotti - Jos huono taimi johtui äänikortista, niin sitten ymmärrän. Muuten hyvät saundit ja idea. 8. BaariMikko -Hei, tapposäröt ja mid-scoop eivät kuulu bluesiin! Aika vaisu toteutus muutenkin, no offense... Ei tässä mitään kiirettä ole - nyt ei soiteta kitaraa! |
85423321 05.11.2003 00:28:26 (muokattu 05.11.2003 00:37:01) | |
---|
Kiitos, jätkät. Tämä jos mikä kohottaa itsetuntoa. edit: Tulin katumapäälle. So far, so good.. so not. |
jannu 05.11.2003 00:30:48 | |
---|
Kiitos, jätkät. Tämä jos mikä kohottaa itsetuntoa. No ei kai me nyt niin hirveitä olla? Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |