gorgonoidi 05.08.2006 21:23:27 (muokattu 05.08.2006 21:39:46) | |
---|
|
Kampela77 06.08.2006 03:47:37 | |
---|
"Mä luulen että mä haluisin oppia soittaa hitaammin. Mä osaan soittaa niin nopeesti et siin ei oo mitään järkeä enää. Tulee vastaan jo sellaset, niinku inhimilliset rajat ja, tota, ei pysty vetää enää nopeemmin koska ei erota enää ääniä toisistaan, ne on niin nopeita." Klassista! Näistä aineksista voisi syntyä Spinal Tap 2. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Hulicaster 06.08.2006 15:20:16 | |
---|
Timo Tolkista saisi kyllä tosiaan paljon paremman elokuvan kuin vaikka Matti Nykäsestä. |
Juzpe 12.08.2006 16:36:15 | |
---|
Stratocaster 90:n musanäyte kertoo, että poika tietää mistä puhuu: Jep jep. Mutta onneksi sarkasmi, ironia ja vittuilu mnetissä korjaavat tämänkin vian ja kohta meillä on uudestisyntynyt tsäässiä, blüüssia ja wanhaa rock n rollia diggaileva Stratocaster 90. Ei voi muuta sanoa.... Mnet tervehdyttää teini-ikäisen tiluttajan mielen ja oikaisee nuorisomme oikeille poluille pois saatanan viitoittamalta tieltä tilutukseen ja lopuksi hornaan eli helventtiin. "...toinen osa havaitsee peniksettömyyden ja toinen kieltää sen." - Sigmund S. Freud 1938 |
Stratocaster_90 12.08.2006 19:53:45 (muokattu 12.08.2006 19:54:17) | |
---|
Oon itekkin huomannut kuinka kauheita noi videoni on ollut, joten oon keskittynyt vähän erilaiseen musiikkiin. Ja treenannu tarkkuuta, en nopeutta. Tosin minkä sitä luonnolleen mahtaa.... Mutta asiaan, vaikka tämä sotiikin topicin aihetta vastaan, niin olen yrittänyt metsästää kissojen ja koirien kanssa tälläisiä "kauniita" ja ei tilusooloja. Itse olen löytänyt jo Dream Theaterin Another Dayn ja Pull Underin, paljon Slashin sooloja ja Queenin Bohemian Rhapsodyn. Joten voisiko joku listata tähän kyseisenlaisia sooloja? Kun tollasia on jotenkin kiva soittaa hevin vasta painoksi... |
Juuho 12.08.2006 19:55:19 | |
---|
Oon itekkin huomannut kuinka kauheita noi videoni on ollut, joten oon keskittynyt vähän erilaiseen musiikkiin. Ja treenannu tarkkuuta, en nopeutta. Tosin minkä sitä luonnolleen mahtaa.... Mutta asiaan, vaikka tämä sotiikin topicin aihetta vastaan, niin olen yrittänyt metsästää kissojen ja koirien kanssa tälläisiä "kauniita" ja ei tilusooloja. Itse olen löytänyt jo Dream Theaterin Another Dayn ja Pull Underin, paljon Slashin sooloja ja Queenin Bohemian Rhapsodyn. Joten voisiko joku listata tähän kyseisenlaisia sooloja? Kun tollasia on jotenkin kiva soittaa hevin vasta painoksi... Pink Floyd: Comfortably Numb. Tarvitseeko muuta sanoa? |
Stratocaster_90 12.08.2006 19:59:27 | |
---|
Tarvitsee. Lisää vaan kehiin. |
Mutta asiaan, vaikka tämä sotiikin topicin aihetta vastaan, niin olen yrittänyt metsästää kissojen ja koirien kanssa tälläisiä "kauniita" ja ei tilusooloja. Itse olen löytänyt jo Dream Theaterin Another Dayn ja Pull Underin, paljon Slashin sooloja ja Queenin Bohemian Rhapsodyn. Joten voisiko joku listata tähän kyseisenlaisia sooloja? Kun tollasia on jotenkin kiva soittaa hevin vasta painoksi... Improvisoi, ei se niin hankalaa ole. Vaikka näin (D-mollissa mennään). Enkä sitten tarkoituksella ole yrittänytkään merkata mitään aika-arvoja, näin saat omaa tulkinnanvaraa. Paitsi fraasit olen erottanut vähän isommalla väleillä. Ite soitin tän hitaasti sormilla näppäillen. |-----------------------------------------------------------------10p8-8-------------------- |-6--------------------------------------------------8/10-----------------8/10------------- |-7---------------------10p7---------------------------------------------------------------- |-7--5/7-------10--7---------10--7/5/7-------10------------------------------------------ |---------------------------------------------------------------------------------------------- |---------------------------------------------------------------------------------------------- |------------------------------------------------------------------------- |-10/8/6/5--5-------------------------------------8--------------------- |----------------6-----------------------10p7-----9--------7/5--7b--5/7 |-------------------7--5-5/7-------10---------10-10------------------- |------------------------------------------------------------------------ |------------------------------------------------------------------------ Tuon ku vedät oikein tunteella, niin takaan, että kuulostaa todella hyvältä. Ja tosiaan, älä katso aika-arvoja tuosta ollenkaan, niitä ei ole, improvisointiahan tän kuuluukin olla. Paitsi tosiaan ne fraasit on erotettu toisistaan vähän isommilla väleillä. Ja täähän on helppoa ku basson soitto, ei tarvii ku neljä kieltä. ;) Toi siis on improvisoinnin tulosta, ja ainoastaan pienen pieni pätkä siitä, mitä tässä jamittelin. Keksimiseen meni siis aikaa noin kymmenen sekuntia ja ylöskirjaamiseen kymmenen minuuttia :) Ora et labora. |
ollikainen 12.08.2006 21:35:05 (muokattu 12.08.2006 21:38:11) | |
---|
Tarvitsee. Lisää vaan kehiin. Itte reenasin Randy Rhoadsin, ''Dee'' nimisen biisin. Hyvää reeniä oikealle kädelle (Varsinkin minulle, tuli tarpeeseen) Hemmetin hieno biisi muutenkin. Kokeile ihmeessä. Käytä siinä biisissä ''klassista näppäilytyyliä'' P.S: Kyseinen biisi ei ole rok 'n röllia, vaan tietääkseni Rändyn itse säveltämä klassinen eepos. Nuohan on hevosen pallit. - Foe mounier |