|
Buffa D 13.08.2006 00:37:03 | |
---|
Riippuu tottakai musatyylistä sekä missä aiot tuota vehjettä käyttää. Jos vahvistin tulee vain kotikäyttöön, niin suosittelisin ostamaan jonkun toisen. 120 wattia nääs saattaa olla pikkasen liikaa.. Kaipa siitä kuitenkin ihan hyvät saundit saa kun vähän ruuvaa. Mutta mitäs minä tiedän, voinhan olla väärässäkin. Kun en nyt kyseistä vehjettä ole kokeillut. |
jakasepp 19.08.2006 20:30:09 | |
---|
Kysyisinpä näin yleisesti, että miten kyseisellä vehkeellä pystyy soittelemaan hiljaisella volyymillä? Kun asun näin kerrostalossa, niin tuo 120wattia murskaa nuo paperiseinät p*llun päreiksi. Joissain vahvistimissa kunnon soundit alkavat kuulumaan vasta kun nuppia vähän kääntää kaakkoon, että onko tässä aparaatissa sama juttu? Syystä tai toisesta epäilen, että tiedän liikaa asioista, joista on aivan älytöntä tietää paljon mitään. -Erlend Loe |
kuriken 19.08.2006 23:25:00 | |
---|
Kysyisinpä näin yleisesti, että miten kyseisellä vehkeellä pystyy soittelemaan hiljaisella volyymillä? Kun asun näin kerrostalossa, niin tuo 120wattia murskaa nuo paperiseinät p*llun päreiksi. Joissain vahvistimissa kunnon soundit alkavat kuulumaan vasta kun nuppia vähän kääntää kaakkoon, että onko tässä aparaatissa sama juttu? No hiljaisimmilla volyymeillä ei elementti pääse kunnolla liikkumaan edes, joten olettaisin että lähtee erilainen ääni kuin vola puolessavälissä. Itse omistan 15w combon eli kokemusta asiasta ei sinänsä ole. Kerrostalossa asustelen minäkin, ja tästä lähtee myös sellaista äänenpainetta jota naapurit eivät suvaitsisi. Haiseminen on muotia! |
Pehvanssi 20.08.2006 01:39:07 | |
---|
Voin sanoa ettei sillä soita yhtään mitenkään kerrostalossa. Mulla itellä on tuo vaffari ja volumespedun siihe tarvii kylkeen jos meinaa saaha siitä jotain irti. Ilman spedua ei siihen volumenupikkaan uskalla oikeestaan koskea kuin ihan hipaisemalla. Soundeista sen verran että ihan ookoot soundit siitä lähtee. Hmm...ruuvailemalla siitä kyllä saa melko monipuolista ääntä aikaan. Ihan mukavat rokkisoundit lähtee ja kyllä sillä jonkinnäköstä heviäkin voi tuutata. |