Solex 04.11.2003 18:16:45 (muokattu 04.11.2003 18:34:29) | |
---|
Löysin tästä ihan nätin näköisen Fernandesin valmistaman Telecasterin soittoa aloittelevalle kaverilleni joka on jo pitkään etsiskellyt siistiä teleä sopuhintaan. Mennään katsomaan kitaraa Lauantaina ja kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia ko. valmistajan Telecastereista tai ylipäätään Fernandesin laadusta kun en ole koskaan aikaisemmin nähnyt edes valmistajan kitaroita missään saatikka kuullut mielipiteitä niistä. Onko niistä mihinkään? Kitara näytti kyllä kuvissa ihan laatu työltä: Sun burst väri, kerman valkea binding bodyn kyljessä, kohtuu viimestely jne.. Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Minä ainakin tykkään kovasti omani soundista ja tuntumasta. Elämäähän tuo on nähnyt mutta se kuuluu asiaan. Omakuvassa tuo lepäilee. Ei suotta elämys. |
moikki 04.11.2003 18:22:47 | |
---|
Minä olen kuullut paljon kehuttavan fernandesin kitaroita. Joten luulisin että olisi hyvä soitin aloittelijalle. Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
Solex 04.11.2003 18:32:41 | |
---|
Minä ainakin tykkään kovasti omani soundista ja tuntumasta. Elämäähän tuo on nähnyt mutta se kuuluu asiaan. Omakuvassa tuo lepäilee. Tiedätkös yhtään valmistusmaata? Olisi hyvä juttu saada vielä sekin tähän mutta antaa tuokin jo jotain suuntaa. Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
fox 04.11.2003 18:46:03 | |
---|
Aivan hyviä kitaroita, jos kitaristiltamme kysytään. Yhtenä keppinä sillä on Fernandesin Retrorocket http://www.fernandesguitars.com/guitars/Käsittääkseni Fernandes tekee ns. "omat" mallinsa Jaappanissa, kopioita myös Koreassa. Hei, eikö ne kaikki?? Fernandeesillahan on aivan hyvä G* LP- kopio Super Grade, myös kopiomerkki Burny käsittääkseni =Fernandes. |
-K- 04.11.2003 18:58:26 (muokattu 04.11.2003 18:59:55) | |
---|
Tiedätkös yhtään valmistusmaata? Olisi hyvä juttu saada vielä sekin tähän mutta antaa tuokin jo jotain suuntaa. MIJ eli made in japan tuossa seisoo. ....Hitto kun tuosta sarjanumerosta saisi jotain irti Ei suotta elämys. |
kalkkuna 04.11.2003 19:27:45 (muokattu 04.11.2003 19:28:22) | |
---|
|
midprice 04.11.2003 19:34:31 | |
---|
Omasta Fernandesin stratosta tykkään erittäin paljon. Keppi on jostain 80-luvulta jolloin saivat vielä käyttää identtistä lapaa fenkun malliin. Lankku kahdesta palasta, mikit ei vingu eikä vikise, soittotuntuma hyvä, soundistakin tykkään, toimii siis niinkuin straton pitää. |
Solex 08.11.2003 23:28:22 | |
---|
Noniin, nyt sitten mentiin ostamaan se Fernandes mistä mainitsin ja oli kyllä erittäin rok kitara. Made in Japan leima löytyi ja ensivaikutelma oli tälläinen: Kaula oli mahtava ja kitarassa oli selvästi panostettu hyvään viimeistelyyn. En olisi uskonut että tästä hintaluokasta löytää näinkin hyviä kitaroita, omasta mielestäni kitara oli yksinkertaisesti parempi soitin kuin japsi Fender. Niin, ja loppuhinnaksi tuli 300e Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
kalkkuna 08.11.2003 23:37:51 (muokattu 08.11.2003 23:38:43) | |
---|
Noniin, nyt sitten mentiin ostamaan se Fernandes mistä mainitsin ja oli kyllä erittäin rok kitara. Made in Japan leima löytyi ja ensivaikutelma oli tälläinen: Kaula oli mahtava ja kitarassa oli selvästi panostettu hyvään viimeistelyyn. En olisi uskonut että tästä hintaluokasta löytää näinkin hyviä kitaroita, omasta mielestäni kitara oli yksinkertaisesti parempi soitin kuin japsi Fender. Niin, ja loppuhinnaksi tuli 300e Tiesin ettet pettyisi, fernandesit rokkaa niin kovaa. Kuten muutkin japanilaiset vähän harvinaisemmat soittimet-> Mulla on nyt 3 japanilaista, ja kaikki niin helkkarin hyvältä kuullostavia ja näyttäviä, että oksat påis. ROK! Ainiin, kaverilleshan se tuli, no ihan sama. Rok! |
Solex 08.11.2003 23:41:03 | |
---|
Tiesin ettet pettyisi, fernandesit rokkaa niin kovaa. Kuten muutkin japanilaiset vähän harvinaisemmat soittimet-> Mulla on nyt 3 japanilaista, ja kaikki niin helkkarin hyvältä kuullostavia ja näyttäviä, että oksat påis. ROK! Petyin tavallaan: Jäin vihreäksi kun kitara ostettiin kaverille =) Nooh, kelpaapa kaverin aloitella soittelu kunnon soittimella. Ja varmasti pistän kokemukset korvan taakse odottamaan jos vaikka itsellenikin moisen ostaisin joskus kun halvalla tuntuvat lähtevän Väkivalta Lopettaa Vittuilun. |
Timesby 09.11.2003 10:10:51 | |
---|
onko kukaan testannu fernandesin montery eliteä? guitar worldissa kehuttiin ihan sairaasti. sit siinä on joku ihme sustain sydeemi, jossa mikistä lähtee hentoja sähkösykäyksiä, jotka pitää kielen soimassa. meneekö mielestänne jo vähän huijauksen puolelle? Es gang zum Vituiks! |
kalkkuna 09.11.2003 11:48:58 | |
---|
. meneekö mielestänne jo vähän huijauksen puolelle? No aika vaikea sanoa, kun halutaanhan skebaan aina lisää sustainia myös esim liimakaulalla tai jollain hyvällä puulla. Kyllä ottaisin sellasen tsydeemin koneeseeni jos vaan saisi. |
Fortune 09.11.2003 15:02:08 | |
---|
onko kukaan testannu fernandesin montery eliteä? guitar worldissa kehuttiin ihan sairaasti. sit siinä on joku ihme sustain sydeemi, jossa mikistä lähtee hentoja sähkösykäyksiä, jotka pitää kielen soimassa. meneekö mielestänne jo vähän huijauksen puolelle? Fernandes Sustainer. Ei käytetä varsinaisesti pidentämään luonnollista sustainia, vaan E-bow:n tapaan efektinä viulu- yms. soundien tavoittelussa. Eli ei mitään huijausta, lisälaite vain. Saa myös asennussarjana. http://www.fernandesguitars.com/sustainer/ |
Dumb 09.11.2003 15:46:14 | |
---|
Mä haluun tollasen 7-kielisen Revolverin, jossa on toi Sustainer! |