Aihe: Levyjen turhimmat täytebiisit!!
1 2 3 4 5
Stalkah
02.08.2006 21:29:19

Holy Smoke Iron Maidenin levyllä No Prayer For The Dying.

et kai nyt jumalauta ollu tosissas?

sabbathin the mob rules - lätyn tsipale E5150 on vol. neljän FX:n tapaan aika turha rimputus.
Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana!
The Nakkisormi
02.08.2006 22:24:26
Metallica - Escape (moni on varmasti samaa mieltä)

Mitäs sanot jos sanon että olen eri mieltä. Mielestäni Ride The Lightningin turhin biisi on Fight fire with fire.
Rock And Roll Over!
Seppo_Howitzer
02.08.2006 22:40:32
Mitäs sanot jos sanon että olen eri mieltä. Mielestäni Ride The Lightningin turhin biisi on Fight fire with fire.

Huhhuh. Mielestäni FFWF on Metallican parhaita biisejä.
reino
02.08.2006 22:55:35

No minä sanon, että menet metsään ja pahasti
Vitut, sano Vatanen
Nunez
02.08.2006 23:15:13
No ihan ekaksi tuli mieleen Sabathin Rat Salad, mutta sen kuunneltuani voin todeta sen olevan ihan kelpo instrumentaali.
No yleensä koen melko tylsiksi kaikki nämä alle minuutin välipätkät. (Paitsi jos niissä on jotain tosi hämyä tavaraa.) Kuten Primuksen levyllä voi kuulla äijän laulavan suihkussa. Tai no ei sekään nyt kovin surkea ole, ihan hauska, mutta kumminkin!!
The Nakkisormi
02.08.2006 23:15:40
No minä sanon, että menet metsään ja pahasti

No, lisää vettä myllyyn ja sanon että on se call of ktulukin aika turha. Mutta loppulevy on dimangia.
Rock And Roll Over!
Behemoth
04.08.2006 01:19:25
Sonata Arcticalla on kyllä turhimmat täyte "biisit". Olisiko jopa japanin bonusbiisinä ollut yksi tällainen täyteraita?

Se Japsi bonusbiisi minkä olet varmaan warettanut ei ole oikeasti "Wrecking the Sphere" joka on Reckoning Nightilla Japanin bonusniisinä. Wrecking The Sphere on ihan oikea biisivaan ja ihan hyvä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)