Kuka se oli tosiaan se pianisti, joka kyllästyi siihen, että pikkurillit ovat heikommat kuin muut? Siis tämä sama kaveri, jonka käsi halvaantu sitten myöhemmin, kun se alko reenaamaan niitä pikkurillejä painoilla? Member of DX-7 mafia |
Adawolf 12.08.2006 10:01:59 | |
---|
Kuka se oli tosiaan se pianisti, joka kyllästyi siihen, että pikkurillit ovat heikommat kuin muut? Siis tämä sama kaveri, jonka käsi halvaantu sitten myöhemmin, kun se alko reenaamaan niitä pikkurillejä painoilla? En oo varma, mutta musta tuntu että saattoi ollu Schumann My keyboard wants to kill yo mama. |
Ile- 12.08.2006 13:08:03 | |
---|
Olihan se Schumann. "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
jon lord 14.08.2006 20:43:22 | |
---|
Kuka se oli tosiaan se pianisti, joka kyllästyi siihen, että pikkurillit ovat heikommat kuin muut? Siis tämä sama kaveri, jonka käsi halvaantu sitten myöhemmin, kun se alko reenaamaan niitä pikkurillejä painoilla? Schumann, ja keksi erikoisia narusysteemejä jotta saisi kaikki muutkin sormensa täysin erillisiksi. Pilasi sillä terveytensä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Masapena 18.08.2006 17:04:46 (muokattu 18.08.2006 17:06:09) | |
---|
Kuka se oli tosiaan se pianisti, joka kyllästyi siihen, että pikkurillit ovat heikommat kuin muut? Siis tämä sama kaveri, jonka käsi halvaantu sitten myöhemmin, kun se alko reenaamaan niitä pikkurillejä painoilla? Itseasiassa se ei ollut pikkusormi, vaan nimetön. http://bayes.wustl.edu/etj/music/m6p.pdf Musta hyvä teoria. Edit: Ja lisäksi olen eri mieltä pikkusormen heikkoudesta. |
Ile- 18.08.2006 21:09:14 | |
---|
Suurin ongelmahan onkin nimettömän ja pikkusormen yhteistyö, eikä itse pikkusormi. "Never argue with idiots, they just drag you down to their level and then beat you with experience." |
baron 18.08.2006 21:14:15 | |
---|
Suurin ongelmahan onkin nimettömän ja pikkusormen yhteistyö, eikä itse pikkusormi. Äh: Mä oon yrittänyt joillain palstoilla ennenkin selittää. Jos vaivautuu lukemaan anatomian alkeita, niin peukalolla, etusormella ja pikkusormella on ikiomat lihakset, jotka liikuttaa niitä. Keskisormea ja nimetöntä liikuttaa vain lihas, joka liikuttaa lisäksi etusormea ja pikkusormea, III ja IV sormella ei ole ikiomia koukistaja- ja ojentajalijaksia ja se on realiteetti, jota tyhmät soittajat ei tajua. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
EP 18.08.2006 21:18:13 | |
---|
Äh: Mä oon yrittänyt joillain palstoilla ennenkin selittää. Jos vaivautuu lukemaan anatomian alkeita, niin peukalolla, etusormella ja pikkusormella on ikiomat lihakset, jotka liikuttaa niitä. Keskisormea ja nimetöntä liikuttaa vain lihas, joka liikuttaa lisäksi etusormea ja pikkusormea, III ja IV sormella ei ole ikiomia koukistaja- ja ojentajalijaksia ja se on realiteetti, jota tyhmät soittajat ei tajua. Mulla "keskari" liikkuu ihan itsenäisesti ja sillä on omat "lihakset", mut mähän soitan myös bassoa! 8)) |
baron 18.08.2006 21:20:11 | |
---|
Mulla "keskari" liikkuu ihan itsenäisesti ja sillä on omat "lihakset", mut mähän soitan myös bassoa! 8)) Joo, niin mullakin kun näytän merkkiä töppäilevälle liikenteessä, mutta ei soittaessa. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
mikey_a84 25.08.2006 14:50:01 | |
---|
Eikös Haydnillekin käynyt joku samanlainen juttu ... |