Fat Tony 10.08.2006 16:25:06 | |
---|
Luulisi stage customia löytyvän halvemmallakin. Itse ostin uutena 850e. Niin ja kannattaa katsella myös sitä tavallista mallia. Jotain pikkueroja Stage Customin ja Stage Custom Nouveaun välillä |
Youni 10.08.2006 16:37:17 | |
---|
Luulisi stage customia löytyvän halvemmallakin. Itse ostin uutena 850e. Niin ja kannattaa katsella myös sitä tavallista mallia. Jotain pikkueroja Stage Customin ja Stage Custom Nouveaun välillä Mutta tuo mainittu setti on neljän tomin setti. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
moderndrummer88 10.08.2006 16:39:11 | |
---|
Luulisi stage customia löytyvän halvemmallakin. Itse ostin uutena 850e. Niin ja kannattaa katsella myös sitä tavallista mallia. Jotain pikkueroja Stage Customin ja Stage Custom Nouveaun välillä ero nouveauissa ja tavallisissa on ne lugit, nouveuaisusiaiisaissa on semmoset muoviset käännettävät lugit mitkä vauhdittavat kalvojen irroittamista Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
sharoles 10.08.2006 18:26:15 | |
---|
|
Jaren 10.08.2006 19:51:41 (muokattu 10.08.2006 19:54:54) | |
---|
Yamaha: Premier:Expertly designed to produce sounds able to compete with any professional kit and loaded with features including double braced hardware throughout. Cabria drums feature a 7ply Phillipine Mahogany shell construction. Siitä! Ei jaksa suomentaa. E: Tuppaavat nykyään tunkemaan näihin vajaan tonnin setteihin kaikenlaista sekaisin... Meinasit varmaankin näin? Edit: ja tuo Sharolesin ehdotusta kannatan ainakin minä, Sonor force 3005:set ovat vaahteraa ja muutenkin astetta kovemmat rummut kuin yamaha stage customit tai premier cabriat. "...No, no, baldrick, thats the most ridiculous thing i'v ever hea....Aah! Baldrick, I have a cunning plan...." -Prince Edward |
Youni 10.08.2006 20:42:36 | |
---|
Meinasit varmaankin näin? Juuh. :/ Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
Fat Tony 10.08.2006 22:12:15 (muokattu 10.08.2006 22:13:15) | |
---|
ero nouveauissa ja tavallisissa on ne lugit, nouveuaisusiaiisaissa on semmoset muoviset käännettävät lugit mitkä vauhdittavat kalvojen irroittamista Jotain tällaista muistelinkin. Hyviä rumpuja nuo kaikki on. Paras on se joka itseä miellyttää. Osta varmuuden vuoksi kaikki |
Legenda 11.08.2006 18:54:29 | |
---|
Eli olisin tässä 3 vaiheella, että kumman ostaisin. Ehdolla olisi Yamahan Stage Custom Noveau bd 24" tomit 10", 12", 14" ja 16" + Yamahan 14" puuvirppa + telineet. hinta: 1080€ Toinen on Premier Cabria Goth bd 22" ja tomit 12" 14" 16" + 14" puuvirveli + telineet tämänhetkinen hinta: 850€ Kolmas olis Premier Cabria Excessive Rock ja siinä olis 24 bd ja 12" 13" ja 16" tomit + telineet. tämänhetkinen hinta: 850€ Ajattelin kysellä teiltä rumpuinspeektooreilta että mikä oli paras vaihtoehto. Olen kuitenki tarpeeksi pitkä soittamaan 24 basarilla ja settikin on jäänyt ostamatta niin päätin ostaa tämän kuun loputtua setin. Mielipiteitä. Soitan heviä =) Käyppäs katsomassa huuto.netistä; Yamaha 9000 sarjan patteri myynnissä (22 tuuman basari) ja laatu on takuulla hyvää. legenda on hyvä juoma! |
Tindrum 11.08.2006 22:01:03 | |
---|
ero nouveauissa ja tavallisissa on ne lugit, nouveuaisusiaiisaissa on semmoset muoviset käännettävät lugit mitkä vauhdittavat kalvojen irroittamista Vauhdittavat kyllä. Moni ei vaan jaksa uskoa tuon muovin (tms) kestävyyteen lugeissa...? Kalliimmissa seteissä ne ovat uskoakseni metallia? Onko, eikö, niinpä? Miksi? m© m©
Marsista ei tule löytymään minkäänlaisia merkkejä elämästä.
Chuck Norris on käynyt siellä. |
Vauhdittavat kyllä. Moni ei vaan jaksa uskoa tuon muovin (tms) kestävyyteen lugeissa...? Kalliimmissa seteissä ne ovat uskoakseni metallia? Onko, eikö, niinpä? Miksi? m© Niin ja vaihtaako kalvoja niin usein, että tarvitsee sitä varten kääntyvät lugit? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
markkuliini 11.08.2006 23:06:42 | |
---|
Niin ja vaihtaako kalvoja niin usein, että tarvitsee sitä varten kääntyvät lugit? Tai kääntäen, tulisiko kokeiltua enemmän erilaisia kalvoja/soundeja jos kalvot voisi vaihtaa tosi nopeasti? Voi ollakin... Itseasiassa aika moni enemmän keikkaa tekevä vaihtelee kalvojaan yllättävän usein. Ei useinkaan niiden kulumisen takia vaan siksi että soittavat niin erilaisissa tilanteissa ja paikoissa. Joskin he usein käyttävät akkuporakonetta kalvojen vaihtoon. www.vasamayhtye.com |
Youni 11.08.2006 23:15:05 | |
---|
Tai kääntäen, tulisiko kokeiltua enemmän erilaisia kalvoja/soundeja jos kalvot voisi vaihtaa tosi nopeasti? Voi ollakin... Itseasiassa aika moni enemmän keikkaa tekevä vaihtelee kalvojaan yllättävän usein. Ei useinkaan niiden kulumisen takia vaan siksi että soittavat niin erilaisissa tilanteissa ja paikoissa. Joskin he usein käyttävät akkuporakonetta kalvojen vaihtoon. ...mutta onko enemmän keikkaa tekevillä Stage Custom Noveaut? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
markkuliini 12.08.2006 01:51:42 | |
---|
...mutta onko enemmän keikkaa tekevillä Stage Custom Noveaut? Tuskin. Ehkä niillä voi olla kalliimmat Yamahat joissa on sama idea. Tuo ensimmäinen kommenttini oli suunnattu juurikin harrastelijatason soittajalle. Itse ainakin olin/olen aika laiska vaihtamaan kalvoja, varsinkin kokeilumielessä. Jos kalvojen vaihtaminen käy noiden avulla paljon nopeammin, niin voihan siitä olla jotain hyötyä joillekin. Ja toinen kommenttini koski siis lähinnä ammattilaisia. Aiemmasta kirjoituksestasi kun ei oikein saanut selvää tarkoititko keskustelun aloittajaa (joka on tod.näk.harrastaja), vai rumpaleita yleensä. www.vasamayhtye.com |
Magiz 12.08.2006 09:50:31 | |
---|
Ois se kattos kun sitä näytäis iso mies aivan hintiltä pienten rumpujen takana. minä näytän aina hintiltä rumpujeni takana, eikä sillä ole mitään tekemistä basarin koon kanssa. kyllä basarit toimii kaikki 20"-24" ihan kelvollisesti kaikkeen menoon, vireestä se on eniten kiinni. Keep it Fresh |
Jupi57 12.08.2006 12:29:14 | |
---|
Vauhdittavat kyllä. Pointti on siinä, että vanne ja lugit ruuveineen pysyy "pakkana", perinteisen "mihin ...ttuun se yksi ruuvi putosi" sijasta. Moni ei vaan jaksa uskoa tuon muovin (tms) kestävyyteen lugeissa...? Kalliimmissa seteissä ne ovat uskoakseni metallia? Onko, eikö, niinpä? Miksi? On metallia kalliimmissa. Kustannusjahtihan se saa valmistajan käyttämään halvempia ratkaisuja. Ei nuo komposiittilugitkaan itsekseen hajoile tai esim. kapulan iskusta (ainakaan minulla). Niin ja vaihtaako kalvoja niin usein, että tarvitsee sitä varten kääntyvät lugit? Tai kääntäen, tulisiko kokeiltua enemmän erilaisia kalvoja/soundeja jos kalvot voisi vaihtaa tosi nopeasti? Voi ollakin... Alkuun kyllä, mutta jotenkin itseltäni into on hiipunut (toisaalta, miksi ostaa paljon kalvoja pelkästään kokeiluun) Itseasiassa aika moni enemmän keikkaa tekevä vaihtelee kalvojaan yllättävän usein. Ei useinkaan niiden kulumisen takia vaan siksi että soittavat niin erilaisissa tilanteissa ja paikoissa. Tähänhän nuo nimenomaan sopisivat. Asenteet ovat tiukassa meillä kaikilla. Hankin nuo omat S.C.N.A. (8 ja 10") tomini (jos muistatte sen moposetin) kustannussyistä käytettynä ja uteliaisuuttani (ja rankasti epäluuloisena). Ainakin kevyessä soitannassa toimivat ihan asiallisesti. Enpä osaa noita kummemmin ylistääkään, mutta ei ne noin lähtökohtaisesti ole huonot. 20" basari toimii turskahevissa ja kireässä jatsi vireessä... Northerin Saari mökyttää 18x14 ja 18x16 basareilla (trigattu), mutta kuitenkin ; ) |
Arpakuutio 14.08.2006 14:02:47 | |
---|
Siis olen harrastelija joka soittaa bändissä ja soitamme melodista heviä missä myös tuplien hakkaamista yllättävän paljon osittain. Kyllä olen itse tuota 24" basaria kuolannut jo vähän aikaa. Pienellä basarilla (20") on ollut kokemusta mikä ei ollut tyydyttävä! Rölölölölölö.. :D |
HeavyMachinery 14.08.2006 15:21:40 | |
---|
Siis olen harrastelija joka soittaa bändissä ja soitamme melodista heviä missä myös tuplien hakkaamista yllättävän paljon osittain. Kyllä olen itse tuota 24" basaria kuolannut jo vähän aikaa. Pienellä basarilla (20") on ollut kokemusta mikä ei ollut tyydyttävä! 22" ne basarit alkaa siihen asti ne on vain kaadettuja tomeja... 12" on pienin tomi, muut on vain efektejä :D 24" basari on ihan parhautta. Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Youni 15.08.2006 15:15:39 | |
---|
22" ne basarit alkaa siihen asti ne on vain kaadettuja tomeja... 12" on pienin tomi, muut on vain efektejä :D 24" basari on ihan parhautta. Näin se on, jos on rahaa palkata roudait :D Mun mielestäni 10" tomissa ei ole mitään vikaa, ei se mikään efektitomi ole. Ja edelleen tykkään 20" basarista. Mielipiteensä kullakin :) Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. |
ddrum54 15.08.2006 21:38:54 | |
---|
minä näytän aina hintiltä rumpujeni takana Ihan vaan semmoista, että hintti tarkoittaa samaa sukupuolta rakastavaa. Tässä ilmeisesti kuitenkin tarkoitetaan rysäkeppiä tai narua? 2`n 4 |
markkuliini 15.08.2006 22:56:35 | |
---|
Ihan vaan semmoista, että hintti tarkoittaa samaa sukupuolta rakastavaa. Tässä ilmeisesti kuitenkin tarkoitetaan rysäkeppiä tai narua? Tarkennetaan hieman, sana 'hintti' tarkoittaa naismaista/keikaroivaa homoa. www.vasamayhtye.com |